Σελίδα 2 από 2

Re: Οι αγιογραφίες μου

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 09, 2009 8:41 pm
από pepiixthis
Βασιλική κοιτα και εδώ ένα Θέμα, μαθήματα Αγιογραφίας στην αρχή Βεβαια, να δώσεις και κανενα μάθημα και εσύ

Re: Οι αγιογραφίες μου

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 10, 2009 3:16 pm
από zefs2008
11 χρονών.πήγαινα το Σεπτέμβριο μέχρι το Δεκέμβριο.
γιατί κοροίδευεις;δεν είναι ωραίο αυτό που κάνεις..