Σελίδα 2 από 2

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 20, 2008 5:50 pm
από nemesis123
paratiritis88 μια απο τις γυναίκες στις οποίες "έπεσε" αυτη η κατάρα, ηταν η γνωστή δημοσιογράφος Μαλβίνα Κάραλη (Εβραία στο θρήσκευμα) , η οποία ντύθηκε άντρας, κ αφότου την επιασαν κ την εβγαλαν εξω, μετα απο μια εβδομαδα πεθανε απο καρκινο... οτι είχε απο πριν καρκινο, αυτο ειναι σιγουρο
τωρα.... εαν μεσα σε μια εβδομαδα επιδεινώθηκε τοσο γρηγορα σε σημειο που να φτασει στο μνημα πριν της ωρας της τι να πω....μεχρι κ αυτο το σεναριο καταρυπτετε μπροστα στη δυναμη του Θεου.
Α και στο 'Ορος είναι όλα τα λεφτά λέμε :) :D :) :D
Είχα πάει τον Αύγουστο Βατοπαιδίου-Σταυρονικήτα-Κουτλουμουσίου κ περασα αξέχαστα.
Τώρα θα παω πάλι τον Μάη, στα Κατουνάκια για 1 εβδομάδα περίπου. Παρεμπιπτόντως , γνωρίζετε ή έχετε ακούσει για κάποιον καλό γέροντα εκεί?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 20, 2008 6:43 pm
από theodosis79
Μπράβο φίλε μου! Βοήθεια σου! Εγώ τι είχα πάθει? ¨Οταν πηγα για πρωτη φορα με κατι φίλους πριν 2 χρόνια είχαμε σκόπο να σταματήσουμε στην Ι.Μ Γρηγορίου όπυ και θα διανυκτερευαμε. Εγώ δεν ξερω για ποιο λογο, παντα ήθελα να επισκευθω τη Σιμωνόπετρα. Δεν ξερω γιατι αλλα είχα ενα ιδιαίτερο ποθο να παω εκει. Καθως λοιπον πλησίαζε το καραβάκι είχαμε μαζι μας εναν μοναχο παο τηνΑγ. Παυλου ο οποίος ήταν θείος του ενος απο την παρεα μας. Καθως λοιπον πλησιαζαμε, πηγε φιλος μου και ειπε στον θειο του μοναχο αν γινεται να πούμε τον καπετανιο να μας κατεβασει στη Σιμονώπετρα και μετα να συνεχισει το ταξιδι του για τις αλλες μονες και όντως δεχτηκε. Και ετσι λοιπον μας κατέβασε στον αρσανα της Σιμονώπετρας και πηγαμε με τα ποδια, προσκυνήσαμε, καθίσαμε στον εσπερινο και στην τραπεζα και μετα πηγαμε στη Γρηγορίου με τα ποδια οπου ακι διανυκτερευσαμε. Δεν ξερω πως αλλα με την πρωτη μου επισκεψη εκανα τοσα πραγματα που δεν τα είχα κανονισει και μαλιστα το μερος που ηθελα να επισκευθω περισσοτερο απο ολα τα αλλα ήταν και το πρωτο που πηγα και ας μην το είχα κανονισει. Ίσως θα πείτε οτι ηταν συμπτωση αλλα δεν ξερω όμως. Ισως να ηταν και μια ευχαριστη εκληξη για εμας τοτε δηλ κατι σαν καλωσόρισμα απο την Κυρία του!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 21, 2008 7:17 am
από aposal
Η επίσκεψη στο Άγιον Όρος είναι μεγάλη ευλογία, αρκεί βέβαια ο πιστός να έχει κάνει την ανάλογη πνευματική προετοιμασία, ώστε να είναι έτοιμος να δεχθεί και αφομοιώσει το πνευματικό υλικό που θα βρει!
Είναι πολύ το υλικό, αλλά δεν ωφελούνται όλοι το ίδιο!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 21, 2008 8:57 am
από geonutr
είστε πάρα πολύ τυχεροί εσείς οι άντρες, είναι μεγάλη ευλογία η αγκαλιά της Παναγίας μας..