Σελίδα 2 από 3

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 28, 2007 2:17 pm
από lovethink
Είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΜΑΣ να ΕΛΕΗΣΕΙ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΤΙΓΜΗ ΘΕΛΕΙ και δεν μας αφορά

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 28, 2007 7:05 pm
από paratiritis88


Εκ τών πραγμάτων βλέπουμε ότι καί οί Καθολικοί έχουν κι΄ αυτοί ένα ποσοστό θαυμάτων.

Είναι όμως πολύ μικρό έν συγκρίσει μέ τά όσα βλέπουμε νά γίνονται στήν Ορθοδοξία.

Μεγάλο προσκύνημα τών Καθολικών είναι ή Παναγία τής Λούρδης καί η Φατιμα τής Πορτογαλίας.

Υπάρχει όμως μία ειδοποιός διαφορά καί εδώ άς σταθούμε.

Τά θαύματα αυτά πού γίνονται από τήν Παναγία στούς Καθολικούς, ή ακόμη κι΄ από τόν Άη Γιώργη στούς Μουσουλμάνους γίνονται γιατί ελεεί ο Χριστός, ή Παναγία μας , καί οί Άγιοι μόνο τό σώμα, όχι τήν ψυχή !

Ελεεί τό σώμα γιά νά προσελκύσει καί τήν ψυχή.

Αλλά, εάν η χανούμισα πού τής έδωσε παιδί ο Άγιος Γεώργιος, δέν σκεφτεί κάτι περισσότερο περί αληθινής πίστεως γενόμενη Ορθόδοξη Χριστιανή, τότε ή θαυματουργική απόκτηση παιδιού ή, η θεραπεία της, θά τής βρεθούνε μπροστά εμπόδιο στήν ώρα τής Κρίσεως...

Είναι δηλαδή ίδιο μ΄ αυτό πού συμβαίνει μέ τό Άγιο Φώς.

Όλοι τό βλέπουν, λίγοι τό πιστεύουν. Μετά, φταίει ο Θεός γιά τήν απιστία τους;

Ασφαλώς καί όχι!









Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 28, 2007 7:18 pm
από strumfi
"Χριστέ, το Φως το Αληθινόν,
το φωτίζον και αγιάζον πάντα άνθρωπον ερχόμενον εις τον κόσμον..."

:)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 28, 2007 7:48 pm
από alithis
aposal έγραψε:Θαύματα γίνονται και εκτός ορθοδοξίας!
Ο Αρχιμανδρίτης Ιωάννης Κοστώφ το περιγράφει πολύ όμορφα, απαντώντας σε ερώτηση του Μ. Μελινού (απόσπασμα από το βιβλίο με τίτλο : Πίστη και Λογική) :

ΜΜ : Συχνά ακούμε πολλούς να μιλούνε για θαύματα που γίνονται έξω από τη μάντρα της Εκκλησίας. Τι έχετε να πείτε γι’ αυτά;
ΙΚ : Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ευθύς εξ αρχής, ότι η εκτέλεση ενός θαύματος δεν αποτελεί χορήγηση πιστοποιητικού ορθής πίστης εκ μέρους του Θεού προς τον επιτελούντα, ή προς εκείνον στον οποίον γίνεται το θαύμα αυτό. Αποτελεί απλά δείγμα της αγάπης του Θεού προς τον άνθρωπο, ως πάσχον πλάσμα Του ανεξάρτητα από την θρησκευτική του τοποθέτηση έναντι Αυτού. Θαύματα θεραπείας δηλαδή – διότι αυτά ενδιαφέρουν – γίνονται και στους Καθολικούς και στους Μουσουλμάνους και στους Προτεστάντες και στους Βουδιστές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η πίστη όλων αυτών είναι η σωστή. Απλά ο Θεός λυπάται το άρρωστο πλάσμα Του και το θεραπεύει, τίποτε άλλο. Αυτά όσον αφορά τα θαύματα που ενεργεί ο Θεός. Γιατί θαύματα ενεργεί και ο διάβολος. Δεν μετασχηματίζεται μόνο σε άγγελο φωτός, αλλά μπορεί και να θαυματουργεί παρόμοια με τον Θεό και του Αγίους του. Θυμίζουμε τη θαυματουργία του Ααρών ενώπιον του Φαραώ : Έριξε κάτω το ραβδί του και έγινε φίδι. Το ίδιο όμως έκαναν και τα όργανα του διαβόλου, οι μάγοι της Αιγύπτου, με τη διαφορά ότι το φίδι του Ααρών κατέφαγε τα φίδια των μάγων, πρώτο δείγμα της υπεροχής του Θεού έναντι του Διαβόλου. Ακόμη, ο διάβολος μπορούσε μεν να κάνει παρόμοια θαύματα – τιμωρίες όπως του Θεού, δεν μπορούσε όμως να επαναφέρει τα πράγματα στην προτέρα κατάσταση. Παράδειγμα : Ο Θεός, δια των δούλων Του μετέτρεψε το νερό του Νείλου σε αίμα και έκανε να πλημμυρίσει όλη η περιοχή από βατράχους. Τα ίδια κατάφεραν και οι μάγοι της Αιγύπτου, χωρίς όμως να μπορέσουν να μετατρέψουν το αίμα σε νερό, ή να αποδιώξουν τους βατράχους, πράγμα που έκαναν ο Μωυσής και ο Ααρών μετά από παράκληση. (Έξοδ. Κεφ. Ζ΄ και η΄). Ο διάβολος λοιπόν μπορεί μόνο να κακοποιεί. Όχι να ευεργετεί.

πολυ ευχαριστουμε τον αδελφο για το τοσο εμπεριστατωμενο απαντητικο μηνυμα!
.νομιζω πως τα λογια του π.Ιωαννου Κοστωφ ειναι η απαντηση στο ερωτημα!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 28, 2007 7:58 pm
από strumfi
alithis έγραψε:
aposal έγραψε:Θαύματα γίνονται και εκτός ορθοδοξίας!
Ο Αρχιμανδρίτης Ιωάννης Κοστώφ το περιγράφει πολύ όμορφα, απαντώντας σε ερώτηση του Μ. Μελινού (απόσπασμα από το βιβλίο με τίτλο : Πίστη και Λογική) :

ΜΜ : Συχνά ακούμε πολλούς να μιλούνε για θαύματα που γίνονται έξω από τη μάντρα της Εκκλησίας. Τι έχετε να πείτε γιʼ αυτά;
ΙΚ : Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ευθύς εξ αρχής, ότι η εκτέλεση ενός θαύματος δεν αποτελεί χορήγηση πιστοποιητικού ορθής πίστης εκ μέρους του Θεού προς τον επιτελούντα, ή προς εκείνον στον οποίον γίνεται το θαύμα αυτό. Αποτελεί απλά δείγμα της αγάπης του Θεού προς τον άνθρωπο, ως πάσχον πλάσμα Του ανεξάρτητα από την θρησκευτική του τοποθέτηση έναντι Αυτού. Θαύματα θεραπείας δηλαδή – διότι αυτά ενδιαφέρουν – γίνονται και στους Καθολικούς και στους Μουσουλμάνους και στους Προτεστάντες και στους Βουδιστές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η πίστη όλων αυτών είναι η σωστή. Απλά ο Θεός λυπάται το άρρωστο πλάσμα Του και το θεραπεύει, τίποτε άλλο. Αυτά όσον αφορά τα θαύματα που ενεργεί ο Θεός. Γιατί θαύματα ενεργεί και ο διάβολος. Δεν μετασχηματίζεται μόνο σε άγγελο φωτός, αλλά μπορεί και να θαυματουργεί παρόμοια με τον Θεό και του Αγίους του. Θυμίζουμε τη θαυματουργία του Ααρών ενώπιον του Φαραώ : Έριξε κάτω το ραβδί του και έγινε φίδι. Το ίδιο όμως έκαναν και τα όργανα του διαβόλου, οι μάγοι της Αιγύπτου, με τη διαφορά ότι το φίδι του Ααρών κατέφαγε τα φίδια των μάγων, πρώτο δείγμα της υπεροχής του Θεού έναντι του Διαβόλου. Ακόμη, ο διάβολος μπορούσε μεν να κάνει παρόμοια θαύματα – τιμωρίες όπως του Θεού, δεν μπορούσε όμως να επαναφέρει τα πράγματα στην προτέρα κατάσταση. Παράδειγμα : Ο Θεός, δια των δούλων Του μετέτρεψε το νερό του Νείλου σε αίμα και έκανε να πλημμυρίσει όλη η περιοχή από βατράχους. Τα ίδια κατάφεραν και οι μάγοι της Αιγύπτου, χωρίς όμως να μπορέσουν να μετατρέψουν το αίμα σε νερό, ή να αποδιώξουν τους βατράχους, πράγμα που έκαναν ο Μωυσής και ο Ααρών μετά από παράκληση. (Έξοδ. Κεφ. Ζ΄ και η΄). Ο διάβολος λοιπόν μπορεί μόνο να κακοποιεί. Όχι να ευεργετεί.

πολυ ευχαριστουμε τον αδελφο για το τοσο εμπεριστατωμενο απαντητικο μηνυμα!
.νομιζω πως τα λογια του π.Ιωαννου Κοστωφ ειναι η απαντηση στο ερωτημα!!!!!!!
Συμφωνώ, αλλά με την προϋπόθεση ότι η περίπτωση της διαβολικής "θαυματουργίας" δεν αποκλείεται και σ' εμάς τους ορθόδοξους. Και με την προϋπόθεση επίσης ότι συμφωνούμε πως δεν υπάρχει θαυματόμετρο (κάνει πολλά θαύματα εδώ και λίγα αλλού ο Θεός. Είναι βλάσφημο, νομίζω, και να το σκεφτόμαστε πως μπορούμε να υπολογίσουμε πού κάνει ο Θεός τα περισσότερα θαύματα και γιατί).

Δημοσιεύτηκε: Τετ Νοέμ 28, 2007 9:45 pm
από lovethink
Κάπου είχα διαβάσει τη φράση κάποιου ιερέα
"Κάναμε το Χριστό εγχώριο προϊόν"

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 12, 2008 3:11 pm
από vfilip
Για δείτε αυτό http://youtube.com/watch?v=F7uPLx8PM8c
Αφθορα σώματα Ρωμαιοκαθολικών αγίων μετά το σχίσμα !!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 12, 2008 5:09 pm
από spirosn
vfilip έγραψε:Για δείτε αυτό http://youtube.com/watch?v=F7uPLx8PM8c
Αφθορα σώματα Ρωμαιοκαθολικών αγίων μετά το σχίσμα !!!
Oχι απλώς άφθαρτα αλλά έτοιμα να σου μιλήσουν.Σαν να είναι σε βαθύ ύπνο.Μυρίζει λίγο ταρίχευση;Παρα είναι τέλεια διατηρημένα.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 12, 2008 5:35 pm
από Cordelia
Κι εμένα περίεργο μου φαίνεται.
Και κάπως ύποπτο. Αν έχει επισκεφθεί κανείς καθολικό ναό με τέτοιο σώμα, ας μας γράψει εντυπώσεις.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 18, 2008 9:53 pm
από PerlMaster
Σημερινή είδηση . Χριστιανός γιατρός όχι Ορθόδοξος ανασταίνει στο νοσοκομείο νεκρό με τη προσευχή του . Εδώ είναι :
http://www1.wsvn.com/features/articles/ ... rt/MI75423