Σελίδα 2 από 3

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 6:34 am
από santo
Ο ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΤΟ 1948

Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 6:37 am
από santo
Ο ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΤΟ 1948


http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... os=15&uid=[/img]

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΤΩΡΑ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 6:40 am
από santo
Ας με βοηθήσει κάποιος. Πως μπορώ να βάλω φωτογραφια στο Φορουμ γιατί δεν τα καταφέρνω

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 7:30 am
από Dirfys
santo έγραψε:Ας με βοηθήσει κάποιος. Πως μπορώ να βάλω φωτογραφια στο Φορουμ γιατί δεν τα καταφέρνω
δες το μαιλ σου...
σου εστειλα...

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 7:44 am
από santo
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΕ :x: :x:

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 7:46 am
από Dirfys
santo έγραψε:ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΕ :x: :x:
αδελφη.. :wink: :wink: :wink: :wink:

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 7:51 am
από santo
Εικόνα

ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ!!!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 7:52 am
από santo
:oops: :oops: :oops:

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 7:57 am
από santo
Εικόνα
Ο ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΤΟ 1920

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 8:04 am
από ARHS
ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΜΙΑ ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ , 8) ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΩΣ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΣΦΥΡΙ, ΣΤΟ ΛΕΩ ,ΜΗΝ ΜΠΟΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ 8O ,ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ …Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΚΛΑΠΗΣΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ … :idea: