Σελίδα 2 από 3
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 6:34 am
από santo
Ο ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΤΟ 1948

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 6:37 am
από santo
Ο ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΤΟ 1948
http://www.dpgr.gr/usergalleries/displa ... os=15&uid=[/img]
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΤΩΡΑ
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 6:40 am
από santo
Ας με βοηθήσει κάποιος. Πως μπορώ να βάλω φωτογραφια στο Φορουμ γιατί δεν τα καταφέρνω
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 7:30 am
από Dirfys
santo έγραψε:Ας με βοηθήσει κάποιος. Πως μπορώ να βάλω φωτογραφια στο Φορουμ γιατί δεν τα καταφέρνω
δες το μαιλ σου...
σου εστειλα...
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 7:44 am
από santo
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΕ

Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 7:46 am
από Dirfys
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 7:51 am
από santo
ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ!!!!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 7:52 am
από santo
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 7:57 am
από santo
Ο ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΤΟ 1920
Δημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 22, 2007 8:04 am
από ARHS
ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΜΙΑ ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ,

ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΩΣ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΣΦΥΡΙ, ΣΤΟ ΛΕΩ ,ΜΗΝ ΜΠΟΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ 8O ,ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ …Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΚΛΑΠΗΣΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ …
