Σελίδα 2 από 3
Re: Χρόνια Πολλά Βίβιαν !!
Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 14, 2014 5:29 am
από aposal
Σου εύχομαι να ζήσεις πολλά χρόνια και να είναι όλα αρεστά στον Κύριό μας!
Re: Χρόνια Πολλά Βίβιαν !!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 13, 2016 5:32 am
από stathisekp
Χρόνια πολλά καλή μας φίλη, ότι επιθυμείς!!!!
Re: Χρόνια Πολλά Βίβιαν !!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 13, 2016 5:34 am
από aposal
Πού είναι αυτή η ψυχή;
Re: Χρόνια Πολλά Βίβιαν !!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 13, 2016 5:38 am
από nickzark
Πολλες ψυχες χανονται και βρισκονται ξανα.Χρονια της πολλα οπου και να ειναι.
Re: Χρόνια Πολλά Βίβιαν !!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 13, 2016 5:38 am
από aposal
Αμήν (=γένοιτο).
Re: Χρόνια Πολλά Βίβιαν !!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 13, 2016 5:46 am
από stathisekp
aposal έγραψε:Πού είναι αυτή η ψυχή;
Απ ότι είδα στο προφίλ της δε μας έχει ξεχάσει τελείως, έριξε μια ματιά στα τέλη Μάρτη.
Re: Χρόνια Πολλά Βίβιαν !!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 13, 2016 5:52 am
από toula
Xρόνια Πολλά κι Ευλογημένα κορίτσι μου !!!
Re: Χρόνια Πολλά Βίβιαν !!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 13, 2016 11:06 pm
από vivika
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας αδέλφια μου καλά κι αγαπημένα, Τουλίτσα, Στάθη καλέ μου γείτονα, Νικόλαε από τη συμπρωτεύουσα, Απόστολε εκ Αγίου Δημητρίου!
Καλή υπόλοιπη Σαρακοστή σε όλους!
Re: Χρόνια Πολλά Βίβιαν !!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 26, 2016 1:21 pm
από toula
Xρόνια Πολλά κι Ευλογημένα Βίβιαν με υγεία !!!
Η Αγία Παρασκευή να σε σκέπει και να σε προστατεύει πάντα !!
Re: Χρόνια Πολλά Βίβιαν !!
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 26, 2016 9:06 pm
από nickzark
Χρόνια πολλά .ευλογημένα. αρεστα στον Κύριο