Re: Έχουμε άραγε μέλλον ως Έθνος;
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 31, 2012 11:11 am
Να πω κι' εγώ τη γνώμη μου..
Ο Θεός δεν έφτιαξε κράτη και Έθνη..
Ο Θεός έφτιαξε τους ανθρώπους με Αγάπη και τους είπε "αγαπήστε αλλήλους και ζήστε μαζί προς Δόξαν Θεού και σωθείτε"..
Οι άνθρωποι στη συνέχεια, επειδή τα κάνανε μαντάρα μεταξύ τους, επειδή βασίλεψε η ανομία και η αμαρτία, γίνανε "βαβέλ", χωρίστηκαν σε 1000 κομμάτια.. Αυτό έγινε παρά φύσιν..
Όσο αφορά το δικό μας Έθνος των Ελλήνων,
αυτό προόδευσε και μεγαλούργησε,
τότε και μόνο τότε,
όταν η πλειοψηφία του ζούσε εντός της Αγάπης του Θεού, εφαρμόζοντας τον Νόμο Του....
Ακόμα και στην αρχαία εποχή, τότε που οι Έλληνες δεν πίστευαν στο Θεό, αλλά σε άλλη θρησκεία,
προόδευσαν και ο πολιτισμός τους μεσουράνησε,
και γράψανε χρυσές ιστορικές σελίδες,
τότε και μόνο τότε,
όταν στο κέντρο της φιλοσοφίας τους υπήρξε ο άνθρωπος και η αγάπη, η αδελφοσύνη, ο αλτρουισμός και το Δίκαιο..
Δηλαδή όταν (μη γνωρίζοντας τον πραγματικό Θεό) εφήρμοσαν εν αγνοία τους το κατά δύναμιν περισσότερο που μπορεί να εφαρμόσει κάποιος ο οποίος έχει άγνοια της Πίστεως..
Τώρα,
όσο για το μέλλον μας,
πιστεύω πως για να έχουμε μέλλον ως Έθνος,
πρέπει πρώτα να αποκτήσουμε παρόν..
Κατ' αρχήν παρόν ως μονάδες, έπειτα και αναπόφευκτα και ως λαός..
Παρόν θα αποκτήσουμε, αν αποκτήσουμε Πίστη στο Θεό και Αγάπη στον πλησίον..
Και τότε θα αποκτήσουμε και ελπιδοφόρο μέλλον,
όχι επειδή το δικαιούμαστε ως Έλληνες (άλλωστε ο Θεός δεν κάνει διακρίσεις),
αλλά επειδή θα τυγχάνει νάναι Έλληνες αυτοί οι άνθρωποι που το δικαιούνται....
Και όπως το ξαναδικαιούντο στο παρελθόν,
επίσης ως άνθρωποι,
που το αυτεξούσιο τους τούς οδήγησε στη σωστή επιλογή,
αυτεξούσιο το οποίο καταξιώθηκε διά της Αγάπης τους και της Πίστεώς τους,
και όχι διά της γεννήσεώς τους και της κληρονομιάς τους....
Ο Θεός δεν έφτιαξε κράτη και Έθνη..
Ο Θεός έφτιαξε τους ανθρώπους με Αγάπη και τους είπε "αγαπήστε αλλήλους και ζήστε μαζί προς Δόξαν Θεού και σωθείτε"..
Οι άνθρωποι στη συνέχεια, επειδή τα κάνανε μαντάρα μεταξύ τους, επειδή βασίλεψε η ανομία και η αμαρτία, γίνανε "βαβέλ", χωρίστηκαν σε 1000 κομμάτια.. Αυτό έγινε παρά φύσιν..
Όσο αφορά το δικό μας Έθνος των Ελλήνων,
αυτό προόδευσε και μεγαλούργησε,
τότε και μόνο τότε,
όταν η πλειοψηφία του ζούσε εντός της Αγάπης του Θεού, εφαρμόζοντας τον Νόμο Του....
Ακόμα και στην αρχαία εποχή, τότε που οι Έλληνες δεν πίστευαν στο Θεό, αλλά σε άλλη θρησκεία,
προόδευσαν και ο πολιτισμός τους μεσουράνησε,
και γράψανε χρυσές ιστορικές σελίδες,
τότε και μόνο τότε,
όταν στο κέντρο της φιλοσοφίας τους υπήρξε ο άνθρωπος και η αγάπη, η αδελφοσύνη, ο αλτρουισμός και το Δίκαιο..
Δηλαδή όταν (μη γνωρίζοντας τον πραγματικό Θεό) εφήρμοσαν εν αγνοία τους το κατά δύναμιν περισσότερο που μπορεί να εφαρμόσει κάποιος ο οποίος έχει άγνοια της Πίστεως..
Τώρα,
όσο για το μέλλον μας,
πιστεύω πως για να έχουμε μέλλον ως Έθνος,
πρέπει πρώτα να αποκτήσουμε παρόν..
Κατ' αρχήν παρόν ως μονάδες, έπειτα και αναπόφευκτα και ως λαός..
Παρόν θα αποκτήσουμε, αν αποκτήσουμε Πίστη στο Θεό και Αγάπη στον πλησίον..
Και τότε θα αποκτήσουμε και ελπιδοφόρο μέλλον,
όχι επειδή το δικαιούμαστε ως Έλληνες (άλλωστε ο Θεός δεν κάνει διακρίσεις),
αλλά επειδή θα τυγχάνει νάναι Έλληνες αυτοί οι άνθρωποι που το δικαιούνται....
Και όπως το ξαναδικαιούντο στο παρελθόν,
επίσης ως άνθρωποι,
που το αυτεξούσιο τους τούς οδήγησε στη σωστή επιλογή,
αυτεξούσιο το οποίο καταξιώθηκε διά της Αγάπης τους και της Πίστεώς τους,
και όχι διά της γεννήσεώς τους και της κληρονομιάς τους....