Σελίδα 2 από 3

Re: Η εκκλησία παχαίνει! "ΦΟΒΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ!!!"

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 27, 2011 1:08 pm
από theodosis79
Λέει χαρακτηριστικά αν το προσέξατε "οι έχοντες έντονη θρησκευτική δραστηριότητα" δηλαδή όχι όσοι πηγαίνουν απλώς στην εκκλησία και φεύγουν στο Δι ευχών αλλά όσοι έχουν έντονη σχέση με αυτήν. Γιατί είναι γνωστό ότι τα μέλη θρησκευτικών συλλόγων ή συνάξεων ή ιεροψαλτών κλπ παραθέτουν συχνά γεύματα προς τα μέλη τους και όχι μόνο ή μετά απο μια πανηγυρική Θεία Λειτουργία θα παρατεθεί κάποιο γεύμα στις οικογένειες των ιερωμένων, νεωκόρων , ιεροψαλτών αλλά και όσοι άλλοι ενορίτες επιθυμούν να συμμετέχουν. Πάντως αν νομίζουν πως με τέτοιου είδους κουτοπονηριές θα πλήξουν την εκκλησία του τύπου " ο αστυνομικός είναι όργανο, το μπουζούκι είναι όργανο άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι" είναι βαθιά νυχτωμένοι. Το μαρτυρούν οι μεταστροφές εκατοντάδων ανθρώπων καθημερινώς προς την πνευματική ζωή οι οποίοι απογοητεύτηκαν και τσακίστηκαν απο τα ψέματα και το φτηνό πνεύμα των κουτοπόνηρων "φωτισμένων". Συγχωρήστε με αν φλυάρησα πάλι.

Re: Η εκκλησία παχαίνει! "ΦΟΒΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ!!!"

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 27, 2011 1:25 pm
από stathis73
Επειδή τράβηξε μακριά αυτη η Ιστορία με το εάν παχαίνει η οχι η Εκκλησια θα πω το εξής........................................κάνε οτι θέλεις ολη την ημερα παράλειψε ολα τα γεύματα και φάε οσο θέλεις το απόγευμα ................................αλλα το βραδυ να κανεις το κανόνα που εχει βαλει στον καθενα ο πνευματικός του..................και οταν λεω κανονα ξέρετε ολοι τι εννοώ(μετάνοιες κτλ) και θα δούμε μετα εαν βάζεις ή χάνεις κιλά. :8 :8

Re: Η εκκλησία παχαίνει! "ΦΟΒΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ!!!"

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 27, 2011 1:50 pm
από ψυχουλα
Ή κρατησου με τη νοερα προσευχη γεματος θειο ερωτα για Εκεινον και τη Δημιουργια Του και μετα να δουμε αν θα χεις ορεξη για φαγητο.

Re: Η εκκλησία παχαίνει! "ΦΟΒΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ!!!"

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 27, 2011 2:09 pm
από nikolaos-9
Από έρευνες άλλο τίποτε...

Πρόσφατα άκουσα και για μία έρευνα που λέει πως οι άνθρωποι των οποίων ξεραίνονται τα χέρια το χειμώνα, έχουν υψηλό δείκτη νοημοσύνης!

Εμένα πάντως δεν ξεραίνονται το χειμώνα, σημαίνει μήπως κάτι;; :roll: :P

Re: Η εκκλησία παχαίνει! "ΦΟΒΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ!!!"

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 27, 2011 2:26 pm
από ψυχουλα
nikolaos-9 έγραψε:Από έρευνες άλλο τίποτε...

Πρόσφατα άκουσα και για μία έρευνα που λέει πως οι άνθρωποι των οποίων ξεραίνονται τα χέρια το χειμώνα, έχουν υψηλό δείκτη νοημοσύνης!

Εμένα πάντως δεν ξεραίνονται το χειμώνα, σημαίνει μήπως κάτι;; :roll: :P

οταν ημουν εγκυος στο πρωτο παιδι οι ερευνες ελεγαν οτι δεν πειραζει ο καφες
στο δευτερο ομως ελεγαν οτι πειραζει

οι ερευνες δεν ειναι παρα μια μελετη στατιστικων στοιχειων που κανεις δε μπορει να τσεκαρει αν οντως εκπληρωνουν τις απαραιτητες παραμετρους που εγγυωνται την εγκυροτητα τους. Συνηθως ειναι η συσχετιση ενος γεγονοτος α με ενα γεγονος β χωρις πολλες φορες να δινεται ομως εξηγηση πως συνδεονται και γι αυτο δινουν πιθανοτητες και οχι βεβαιοτητες.
Για παραδειγμα η στατιστικη δειχνει μια σχεση μεταξυ του αιφνιδιου θανατου των νεογνων και του καπνισματος κατα την κυηση αλλα το πως συνδεονται και γιατι δεν εχει βρεθει.
Ή δειχνει ότι οι θρησκευομενοι ειναι πιο παχεις αλλα το πως δεν το δειχνει. Το πως ομως εχει μεγαλη σημασια! Μπορει πχ οι θρησκευομενοι να δεχονται πιο εντονο πολεμο απο τον πονηρο ακριβως επειδη αγωνιζονται. Αυτο ομως μια ερευνα δε μπορει να το δει. Το μονο που μπορει να δει ειναι οτι υπαρχει συσχετιση και να τη δειξει, οχι να την εξηγησει. Ειναι απλως στατιστικη.

Re: Η εκκλησία παχαίνει! "ΦΟΒΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ!!!"

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 27, 2011 2:44 pm
από nikolaos-9
Θυμήθηκα κι άλλη μία έρευνα όπου λέει πως οι αριστερόχειρες είναι πιό έξυπνοι άνθρωποι αλλά ζουν λιγότερο!...

Δεν έχουμε ακούσει τίποτε ψυχούλα, άστο!

Re: Η εκκλησία παχαίνει! "ΦΟΒΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ!!!"

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 27, 2011 2:52 pm
από ψυχουλα
nikolaos-9 έγραψε:Θυμήθηκα κι άλλη μία έρευνα όπου λέει πως οι αριστερόχειρες είναι πιό έξυπνοι άνθρωποι αλλά ζουν λιγότερο!...

Δεν έχουμε ακούσει τίποτε ψυχούλα, άστο!
χε χε κι εσυ ολο με ερευνες για εξυπνους ασχολεισαι;;; :mrgreen:

Re: Η εκκλησία παχαίνει! "ΦΟΒΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ!!!"

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 27, 2011 2:56 pm
από nikolaos-9
Έλα ντε.. και ψάχνω μάταια μιά έρευνα που να λέει ότι μου κόβει κι εμένα!! :mrgreen: :mrgreen:

Re: Η εκκλησία παχαίνει! "ΦΟΒΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ!!!"

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 27, 2011 3:03 pm
από ψυχουλα
nikolaos-9 έγραψε:Έλα ντε.. και ψάχνω μάταια μιά έρευνα που να λέει ότι μου κόβει κι εμένα!! :mrgreen: :mrgreen:
:24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :24 :6

Re: Η εκκλησία παχαίνει! "ΦΟΒΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ!!!"

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 27, 2011 3:45 pm
από kostasellas
Απο Αμερικανάκια ειναι η Ερευνα.