Re: Ενας άκρως διδακτικός διάλογος.
Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 25, 2010 9:00 am
Δεν θα πρέπει η αναζήτηση προχωρημένου Γέροντα να μας γίνει πάθος, γιατί, όπως μας είπε στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου και ο Γέρων Νίκων (Νέα Σκήτη): "ο πονηρός θα σας βοηθήσει να γνωρίσετε αρκετούς".
Εξ άλλου με τον σεβάσμιο Γέροντα θα γίνει μία συζήτηση της στιγμής, ενώ με τον πνευματικό μας η σχέση είναι συνεχής. Ο Γέροντας δεν θα μας εξομολογήσει, ενώ ο πνευματικός μας θα το κάνει. Αν δεν έχουμε πνευματικό η πιο μεγάλη βοήθεια που θα μας δώσει ο σεβάσμιος Γέροντας είναι να μας πείσει να βρούμε κάποιον.
Δεν θεωρώ άχρηστη την κουβέντα με κάποιον Γέροντα, κάθε άλλο, αλλά επ' ουδενί δεν αντικαθιστά το τεράστιο έργο του πνευματικού.
Εξ άλλου με τον σεβάσμιο Γέροντα θα γίνει μία συζήτηση της στιγμής, ενώ με τον πνευματικό μας η σχέση είναι συνεχής. Ο Γέροντας δεν θα μας εξομολογήσει, ενώ ο πνευματικός μας θα το κάνει. Αν δεν έχουμε πνευματικό η πιο μεγάλη βοήθεια που θα μας δώσει ο σεβάσμιος Γέροντας είναι να μας πείσει να βρούμε κάποιον.
Δεν θεωρώ άχρηστη την κουβέντα με κάποιον Γέροντα, κάθε άλλο, αλλά επ' ουδενί δεν αντικαθιστά το τεράστιο έργο του πνευματικού.