Re: Θέωση; Τί είναι αυτό; Ευχαριστώ δε θα πάρω!
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 05, 2010 1:33 pm
1000%!ψυχουλα έγραψε:επειδη συνήθως παρατηρώ εμένα γίνομαι ετσι αυστηρη, χρειάζεται κι αυτο ομως που και που πιστεύω...
Καλώς ήλθατε στην σελίδα για το Αγιο Ορος
https://agioros.net/forum/
1000%!ψυχουλα έγραψε:επειδη συνήθως παρατηρώ εμένα γίνομαι ετσι αυστηρη, χρειάζεται κι αυτο ομως που και που πιστεύω...
Dimitris39 έγραψε:ξυλο μου μυριζεται![]()
![]()
τελικα δεν δερνω μονο εγω εδω μεσα
τωρα εδω ταιριαζει μια γνωστη παροιμια αλλα εχε χαρη που ειμαστε σε αυτο το χωρο....Dimitris39 έγραψε:ξυλο μου μυριζεται![]()
![]()
τελικα δεν δερνω μονο εγω εδω μεσα

eleimon έγραψε:Δεν υπαχει περιπτωση με οσα χρηματα κι αν εταζαν στον ανθρωπο για ενα χρονο να μην εδειχνε τον πραγματικο εαυτο του....ποσο θα προσποιονταν?....
Βασικα δεν αναφερομουν στη προσποιηση ουτε οπωσδηποτε στα λεφτα. Οπως ειπα και παραπανω αλλος θα εκανε τα παντα, θα υπεμενε τα παντα, θα στερουνταν τα παντα για τα χρηματα, αλλος για τη δοξα, αλλος για τα παιδια του. Απλως εβαλα τα χρηματα σα κινητρο γιατι ειναι πιο γενικο και συνηθες. Το θεμα μου δεν ειναι η προσποιηση αλλα το ποσο αγαπαμε καποια κοσμικα πραγματα και τι θυσιες θα καναμε για να τα πετυχουμε και ποσο λιγο αγαπαμε το Θεό ή πόσο απιστούμε και δεν κατανοούμε ποσο πολυτιμη ειναι η αθανασία της ψυχής.
εχω βιωσει και τις απειλες απο ατομα που εδω μεσα δεχοντουσαν τα ΕΥΓΕ και τα παρασημα ,και ειρωνικα σχολια,και λεξιλογιο λιμανιου,οπως το λεω κυριολεκτικα.
αυτο ειναι πολυ σοβαρό και δε μπορει να πεταγεται ετσι και να περναει στο ντουκου. Αψιμαχιες το καταλαβαινω αλλα απειλες; αυτο νομιζω ειναι θεμα του διαχειριστη πλεον, δεν ξερω, δεν εχω και μεγαλη εμπειρια απο forum.
Και στο πληκτρολογιο πανω....![]()
![]()
![]()
![]()
Παντως οσο αφορα τα νευρα που βγαζει καποιος στον περιγυρο μας είτε αυτός ειναι φυσικός είτε εικονικός, ίσως θα πρέπει να αναζητούμε και τις δικές μας ευθύνες ότι δηλαδή και εμείς με τη σειρά μας φέρνουμε τον πλησίον μας εκτός εαυτού, του παταμε την αχίλλειο πτέρνα και τον σπρώχνουμε σε λάθος συμπεριφορά.
Επίσης, εχω καταλαβει ότι καμιά φορά αυτός που μας φωνάζει μας αγαπά περισσότερο από εκείνον που μας φερεται με αγαπη και γλύκα.![]()
![]()
![]()
Συμφωνω απολυτα.....αν κι εγω ποτε δε θα μπαινα στη διαδικασια να συμβουλεψω καποιον αν δεν το πραττα πρωτη εγω η ιδια οσο και σε καλη πνευματικη κατασταση να ημουν....Ακομα περισσοτερο αν δεν εχω βιωσει καποιο προβλημα πως θα μπορουσα να συμβουλεψω καποιον θεωρητικα;....κι εγω ξερω ποιο ειναι το σωστο και ποιο ειναι το λαθος αλλα αλλο η πραξη κι αλλο η θεωρια.aposal έγραψε:Θα πρέπει να κατανήσουμε ότι το να υποστηρίζουμε πχ ότι ο εγωισμός είναι το μεγαλύτερο πάθος απ' όλα, ή το να δίνουμε συμβουλές σε κάποια θέματα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι εμείς είμαστε άγοι, ή ότι κάνουμε ΠΑΝΤΟΤΕ το σωστό! Αυτό που γράφουμε εδώ είναι αυτό που θεωρούμε ως σωστό. Τώρα το αν αυτό το σωστό εμείς το φυλάττουμε στη καθημερινότητα μας συνεχώς, ή μετά ...διαλειμμάτων έχει να κάνει με την δική μας πνευματική κατάσταση η οποία ουδόλως (πρέπει να) απασχολεί τον οποιοδήποτε.
Συγγνωμη,αναμασαω τα ιδια και τα ιδια αλλα μου χει μεινει μια πικρα,μη νομιζετε οτι δε τοχω εξομολογηθει η δεν εχω μετανιωσει για καποια πραγματα που εχουν γινει η εχουν ειπωθει εδω μεσα αλλα ο κακος μου εαυτος υπερισχυει του καλου....τι να κανω;ισως μου χρειαζεται ενα γερο ταρακουνημα για να συνελθω....panagiotisspy έγραψε:Το μόνο που έχω να προσθέσω στην συγκινητική και αυτοκριτική δημοσίευση της καλής μου αδελφής της Ελπίδας, είναι:
Αυτό που με πίκρα κάθε τόσο επαναλαμβάνεις Ελπίδα μου, αυτό του τι έχει συμβεί "εδώ μέσα" και οι διάφορες συμπεριφορές "εδώ μέσα", δεν θα μπορούσαν παρά να είναι ένας καθρέφτης του "εκεί έξω".
Πώς θα μπορούσε νάναι διαφορετικά?
Ανθρωποι βρίσκονται και "εδώ μέσα", με ελαττώματα, με αμαρτία, με εγωισμό.....
Και εγώ έχω στενοχωρηθεί "εδώ μέσα".
Με πολλούς.
Ακόμα και με τον ίδιο μου τον εαυτό.
Αλλά διαπιστώνω, ότι "εδώ μέσα", ωφελούμαι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από όσο "εκεί έξω".
Οσο κι' αν είναι δύσκολο να αντιστοιχίσουμε όλοι εμείς τα "εδώ μέσα" αδέρφια, την Πίστη μας και τα λεγόμενά μας με "πράξεις", εντούτοις "κάτι γίνεται" ΚΑΙ σε πρακτικό επίπεδο. Κάτι μου φαίνεται ότι "πάει καλά", σε πολλές περιπτώσεις.
Και ένα από τα αδέρφια που παίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτή μου την διαπίστωση, είσαι και εσύ αδελφή.
Ακόμη και αν είσαι ατίθαση όπως λες και καμμιά φορά "γκρινιάζεις".
Αλλωστε, αν δεν υπήρχαν και "ατίθασα πνεύματα εδώ μέσα", θα είχαμε "αποστειρωθεί " τόσο πολύ, που δεν θα έλεγε και τίποτα το φόρουμ..![]()
![]()
ΥΓ
Και εσύ Βίβιαν, να τοποθετείσαι συχνότερα!![]()
ΥΓ2
Βίβιαν και Ελπίδα, καλό θάταν να δηλώσετε συμμετοχή στην συνάντηση των Δερβενακίων!![]()
Το παλευω.....αλλα δε τα καταφερνω....panosgreece έγραψε:ΡΕ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΝΕ ΑΠΛΑ ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ
ΕΛΠΙΔΑ