Σελίδα 2 από 3

Re: Θέωση; Τί είναι αυτό; Ευχαριστώ δε θα πάρω!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 05, 2010 1:33 pm
από panagiotisspy
ψυχουλα έγραψε:επειδη συνήθως παρατηρώ εμένα γίνομαι ετσι αυστηρη, χρειάζεται κι αυτο ομως που και που πιστεύω...
1000%! :P

Re: Θέωση; Τί είναι αυτό; Ευχαριστώ δε θα πάρω!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 05, 2010 1:35 pm
από panagiotisspy
Dimitris39 έγραψε:ξυλο μου μυριζεται :105 :105
τελικα δεν δερνω μονο εγω εδω μεσα :lol:

dimitris39 vs panagiotisspy
:argue

:8 :8 :8 :8 :8

Re: Θέωση; Τί είναι αυτό; Ευχαριστώ δε θα πάρω!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 05, 2010 1:49 pm
από ψυχουλα
Dimitris39 έγραψε:ξυλο μου μυριζεται :105 :105
τελικα δεν δερνω μονο εγω εδω μεσα :lol:
τωρα εδω ταιριαζει μια γνωστη παροιμια αλλα εχε χαρη που ειμαστε σε αυτο το χωρο.... :angel4 :angel4 :angel4 :angel4 :angel4

Re: Θέωση; Τί είναι αυτό; Ευχαριστώ δε θα πάρω!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 05, 2010 6:04 pm
από vivika
Νομίζω πως ισχύει αυτό που γράφει και ο Απόστολος, αν δεν πιστεύεις στο Θεό δεν αντιλαμβάνεσαι το τι σημαίνει Θέωση και θα συμπλήρωνα, ως εκ τούτου δεν κατευθύνεσαι και προς τα εκεί...
Αρκετές φορές άλλωστε το έχω ακούσει από άλλους, που δεν έχουν βιώσει τι σημαίνει ορθοδοξία ή που έχουν 'άσχημες' εμπειρίες από τύποις Ορθοδόξους από τα μικρά τους χρόνια ή που έχουν συμβιώσει με 'άσχημα παραδείγματα ορθοδόξων'... (ελπίζω να καταλαβαίνετε τι εννοώ... )

Θα συμφωνήσω και με την Αγγελική σε αρκετά σημεία.

Σκέφτομαι ακόμα ότι αρκετές φορές το έχω σκεφτεί κι εγώ αλλά περισσότερο οπτικοποιώντας την όλη υπόθεση ως το δύσκολο ή και δύσβατο μονοπάτι/ ως το μη μοντέρνο αλλά πολύ γερό σχοινί/ ως την ξεχασμένη αλλά σωστότερη και εγκυρότερη πινακίδα που σε βγάζει από το γκρεμό ενώ κινδυνεύεις ή ενώ έχεις ήδη πέσει...



Κάποιες φορές μου περνά και μένα ο λογισμός οφείλω να ομολογήσω (μεταξύ μας είμαστε αν και μας διαβάζουν και 2.000.οοο χρήστες), εδώ δεν μπορώ να τηρήσω ούτε τα απλά, για ποιά θέωση μιλάμε τώρα... ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν πρόκειται να πλησιάσω... άρα δε θα πάρω κλπ... :oops:

Re: Θέωση; Τί είναι αυτό; Ευχαριστώ δε θα πάρω!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 05, 2010 6:14 pm
από eleimon
Δεν υπαχει περιπτωση με οσα χρηματα κι αν εταζαν στον ανθρωπο για ενα χρονο να μην εδειχνε τον πραγματικο εαυτο του....ποσο θα προσποιονταν?....εδω δεν αντεχουμε να προσποιηθουμε εδω μεσα για μια βδομαδα :mrgreen: :mrgreen: βλεπεις τον εναν εκει που κατεβαζει απειρου καλλους πατερικα κειμενα και δινει συμβουλες για ταπεινωση,σεβασμο,αδελφικη αγαπη κοκ,μολις αναψουν λιγο τα αιματα γινεται το ελα να δεις πεφτει συννεφο η υπεροψια,ο εγωισμος,η κατακριση και οτι ελεεινο και τρισαθλιο εχουμε μεσα μας....

Και για ενα χρονο θα μπορουσαμε να προσποιηθουμε? για τη θεωση?..με τιποτα δε το πιστευω..
Τωρα οσον αφορα αυτο που ειπε η Αγγελικη οτι εδω μεσα γνωρισε και διαβασε πολλους ανθρωπους που ζουν ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΖΩΗ η αληθεια ειναι οτι γελασα,ισως γιατι ειμαι τρισαθλιο πλασμα εγω :evil:

Οντως κι εγω εχω γνωρισει ατομα απο δω μεσα που ειναι αξια θαυμασμου....αυτοι που ζουν οντως συνειδητη χριστιανικη ζωη,το δειχνουν καθημερινα,με το λογο τους,με τις πραξεις τους,με τη συμπεριφορα τους προς τον συνανθρωπο τους,δεν εχουν ανεβοκατεβασματα στις συμπεριφορες τους δεν ειναι τη μια κρυο την αλλη ζεστη,ακομα κι οταν θελουν να σε τιθασευσουν σε κατι που κανεις αναρμοστο θα σε πλησιασουν με αγαπη,με το καλο το λογο....κι αυτο το λεω επειδη εγω θεωρουμαι πολυ ατιθασο ατομο εδω μεσα,εχω βιωσει και τις απειλες απο ατομα που εδω μεσα δεχοντουσαν τα ΕΥΓΕ και τα παρασημα ,και ειρωνικα σχολια,και λεξιλογιο λιμανιου,οπως το λεω κυριολεκτικα.

Και στο πληκτρολογιο πανω.... :25 :25 :25 :25



Αν καταλαβουμε ποτε οτι ο χειροτερος εχθρος μας ειναι αυτο το καταραμενο το ΕΓΩ μας τοτε ολοι μας ισως και ν ανεβαιναμε σ ενα απ τα σκαλοπατακια των τοσο αρετων που αναρτουμε εδω μεσα καθημερινα...αυτος ειναι που δε μας αφηνει να πλησιασουμε το Θεο,ουτε με ολο το χρυσαφι του κοσμου.


Εικόνα

Re: Θέωση; Τί είναι αυτό; Ευχαριστώ δε θα πάρω!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 05, 2010 6:29 pm
από aposal
Θα πρέπει να κατανήσουμε ότι το να υποστηρίζουμε πχ ότι ο εγωισμός είναι το μεγαλύτερο πάθος απ' όλα, ή το να δίνουμε συμβουλές σε κάποια θέματα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι εμείς είμαστε άγοι, ή ότι κάνουμε ΠΑΝΤΟΤΕ το σωστό! Αυτό που γράφουμε εδώ είναι αυτό που θεωρούμε ως σωστό. Τώρα το αν αυτό το σωστό εμείς το φυλάττουμε στη καθημερινότητα μας συνεχώς, ή μετά ...διαλειμμάτων έχει να κάνει με την δική μας πνευματική κατάσταση η οποία ουδόλως (πρέπει να) απασχολεί τον οποιοδήποτε.

Re: Θέωση; Τί είναι αυτό; Ευχαριστώ δε θα πάρω!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 05, 2010 6:43 pm
από panagiotisspy
Το μόνο που έχω να προσθέσω στην συγκινητική και αυτοκριτική δημοσίευση της καλής μου αδελφής της Ελπίδας, είναι:

Αυτό που με πίκρα κάθε τόσο επαναλαμβάνεις Ελπίδα μου, αυτό του τι έχει συμβεί "εδώ μέσα" και οι διάφορες συμπεριφορές "εδώ μέσα", δεν θα μπορούσαν παρά να είναι ένας καθρέφτης του "εκεί έξω".

Πώς θα μπορούσε νάναι διαφορετικά?

Ανθρωποι βρίσκονται και "εδώ μέσα", με ελαττώματα, με αμαρτία, με εγωισμό.....

Και εγώ έχω στενοχωρηθεί "εδώ μέσα".
Με πολλούς.
Ακόμα και με τον ίδιο μου τον εαυτό.

Αλλά διαπιστώνω, ότι "εδώ μέσα", ωφελούμαι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από όσο "εκεί έξω".
Οσο κι' αν είναι δύσκολο να αντιστοιχίσουμε όλοι εμείς τα "εδώ μέσα" αδέρφια, την Πίστη μας και τα λεγόμενά μας με "πράξεις", εντούτοις "κάτι γίνεται" ΚΑΙ σε πρακτικό επίπεδο. Κάτι μου φαίνεται ότι "πάει καλά", σε πολλές περιπτώσεις.
Και ένα από τα αδέρφια που παίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτή μου την διαπίστωση, είσαι και εσύ αδελφή.

Ακόμη και αν είσαι ατίθαση όπως λες και καμμιά φορά "γκρινιάζεις".

Αλλωστε, αν δεν υπήρχαν και "ατίθασα πνεύματα εδώ μέσα", θα είχαμε "αποστειρωθεί " τόσο πολύ, που δεν θα έλεγε και τίποτα το φόρουμ.. :? :8

ΥΓ
Και εσύ Βίβιαν, να τοποθετείσαι συχνότερα! :8

ΥΓ2
Βίβιαν και Ελπίδα, καλό θάταν να δηλώσετε συμμετοχή στην συνάντηση των Δερβενακίων! :8 :smile:

Re: Θέωση; Τί είναι αυτό; Ευχαριστώ δε θα πάρω!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 05, 2010 8:00 pm
από panosgreece
ΡΕ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΝΕ ΑΠΛΑ ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ


ΕΛΠΙΔΑ

Re: Θέωση; Τί είναι αυτό; Ευχαριστώ δε θα πάρω!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιούλ 05, 2010 8:25 pm
από ψυχουλα
eleimon έγραψε:Δεν υπαχει περιπτωση με οσα χρηματα κι αν εταζαν στον ανθρωπο για ενα χρονο να μην εδειχνε τον πραγματικο εαυτο του....ποσο θα προσποιονταν?....
Βασικα δεν αναφερομουν στη προσποιηση ουτε οπωσδηποτε στα λεφτα. Οπως ειπα και παραπανω αλλος θα εκανε τα παντα, θα υπεμενε τα παντα, θα στερουνταν τα παντα για τα χρηματα, αλλος για τη δοξα, αλλος για τα παιδια του. Απλως εβαλα τα χρηματα σα κινητρο γιατι ειναι πιο γενικο και συνηθες. Το θεμα μου δεν ειναι η προσποιηση αλλα το ποσο αγαπαμε καποια κοσμικα πραγματα και τι θυσιες θα καναμε για να τα πετυχουμε και ποσο λιγο αγαπαμε το Θεό ή πόσο απιστούμε και δεν κατανοούμε ποσο πολυτιμη ειναι η αθανασία της ψυχής.

εχω βιωσει και τις απειλες απο ατομα που εδω μεσα δεχοντουσαν τα ΕΥΓΕ και τα παρασημα ,και ειρωνικα σχολια,και λεξιλογιο λιμανιου,οπως το λεω κυριολεκτικα.
αυτο ειναι πολυ σοβαρό και δε μπορει να πεταγεται ετσι και να περναει στο ντουκου. Αψιμαχιες το καταλαβαινω αλλα απειλες; αυτο νομιζω ειναι θεμα του διαχειριστη πλεον, δεν ξερω, δεν εχω και μεγαλη εμπειρια απο forum.

Και στο πληκτρολογιο πανω.... :25 :25 :25 :25

Παντως οσο αφορα τα νευρα που βγαζει καποιος στον περιγυρο μας είτε αυτός ειναι φυσικός είτε εικονικός, ίσως θα πρέπει να αναζητούμε και τις δικές μας ευθύνες ότι δηλαδή και εμείς με τη σειρά μας φέρνουμε τον πλησίον μας εκτός εαυτού, του παταμε την αχίλλειο πτέρνα και τον σπρώχνουμε σε λάθος συμπεριφορά.
Επίσης, εχω καταλαβει ότι καμιά φορά αυτός που μας φωνάζει μας αγαπά περισσότερο από εκείνον που μας φερεται με αγαπη και γλύκα.
:105 :105 :105

Re: Θέωση; Τί είναι αυτό; Ευχαριστώ δε θα πάρω!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 06, 2010 4:15 am
από eleimon
aposal έγραψε:Θα πρέπει να κατανήσουμε ότι το να υποστηρίζουμε πχ ότι ο εγωισμός είναι το μεγαλύτερο πάθος απ' όλα, ή το να δίνουμε συμβουλές σε κάποια θέματα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι εμείς είμαστε άγοι, ή ότι κάνουμε ΠΑΝΤΟΤΕ το σωστό! Αυτό που γράφουμε εδώ είναι αυτό που θεωρούμε ως σωστό. Τώρα το αν αυτό το σωστό εμείς το φυλάττουμε στη καθημερινότητα μας συνεχώς, ή μετά ...διαλειμμάτων έχει να κάνει με την δική μας πνευματική κατάσταση η οποία ουδόλως (πρέπει να) απασχολεί τον οποιοδήποτε.
Συμφωνω απολυτα.....αν κι εγω ποτε δε θα μπαινα στη διαδικασια να συμβουλεψω καποιον αν δεν το πραττα πρωτη εγω η ιδια οσο και σε καλη πνευματικη κατασταση να ημουν....Ακομα περισσοτερο αν δεν εχω βιωσει καποιο προβλημα πως θα μπορουσα να συμβουλεψω καποιον θεωρητικα;....κι εγω ξερω ποιο ειναι το σωστο και ποιο ειναι το λαθος αλλα αλλο η πραξη κι αλλο η θεωρια.
panagiotisspy έγραψε:Το μόνο που έχω να προσθέσω στην συγκινητική και αυτοκριτική δημοσίευση της καλής μου αδελφής της Ελπίδας, είναι:

Αυτό που με πίκρα κάθε τόσο επαναλαμβάνεις Ελπίδα μου, αυτό του τι έχει συμβεί "εδώ μέσα" και οι διάφορες συμπεριφορές "εδώ μέσα", δεν θα μπορούσαν παρά να είναι ένας καθρέφτης του "εκεί έξω".

Πώς θα μπορούσε νάναι διαφορετικά?

Ανθρωποι βρίσκονται και "εδώ μέσα", με ελαττώματα, με αμαρτία, με εγωισμό.....

Και εγώ έχω στενοχωρηθεί "εδώ μέσα".
Με πολλούς.
Ακόμα και με τον ίδιο μου τον εαυτό.

Αλλά διαπιστώνω, ότι "εδώ μέσα", ωφελούμαι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από όσο "εκεί έξω".
Οσο κι' αν είναι δύσκολο να αντιστοιχίσουμε όλοι εμείς τα "εδώ μέσα" αδέρφια, την Πίστη μας και τα λεγόμενά μας με "πράξεις", εντούτοις "κάτι γίνεται" ΚΑΙ σε πρακτικό επίπεδο. Κάτι μου φαίνεται ότι "πάει καλά", σε πολλές περιπτώσεις.
Και ένα από τα αδέρφια που παίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτή μου την διαπίστωση, είσαι και εσύ αδελφή.

Ακόμη και αν είσαι ατίθαση όπως λες και καμμιά φορά "γκρινιάζεις".

Αλλωστε, αν δεν υπήρχαν και "ατίθασα πνεύματα εδώ μέσα", θα είχαμε "αποστειρωθεί " τόσο πολύ, που δεν θα έλεγε και τίποτα το φόρουμ.. :? :8

ΥΓ
Και εσύ Βίβιαν, να τοποθετείσαι συχνότερα! :8

ΥΓ2
Βίβιαν και Ελπίδα, καλό θάταν να δηλώσετε συμμετοχή στην συνάντηση των Δερβενακίων! :8 :smile:
Συγγνωμη,αναμασαω τα ιδια και τα ιδια αλλα μου χει μεινει μια πικρα,μη νομιζετε οτι δε τοχω εξομολογηθει η δεν εχω μετανιωσει για καποια πραγματα που εχουν γινει η εχουν ειπωθει εδω μεσα αλλα ο κακος μου εαυτος υπερισχυει του καλου....τι να κανω;ισως μου χρειαζεται ενα γερο ταρακουνημα για να συνελθω.... :( :(
Παναγιωτη μου θαθελα παρα πολυ να ρθω στη συναντηση αλλα λογω του οτι ειμαι στην αναμονη του χειρουργειου της μικρης μου,και το πιο πιθανο ειναι να γινει την αλλη βδομαδα, θα απεχω...ευχομαι καποια στιγμη να μ αξιωσει ο Θεος να γνωρισω ακομα περισσοτερους απο σας.

panosgreece έγραψε:ΡΕ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΝΕ ΑΠΛΑ ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ


ΕΛΠΙΔΑ
Το παλευω.....αλλα δε τα καταφερνω.... :8 :8