Σελίδα 2 από 4

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 6:50 am
από panagiotisspy
Δόμνα αν και δεν μου πέφτει λόγος, θα παρέμβω, γιατί υπάρχει μια μικρή αδικία νομίζω.
Ο avvas, συμφώνησε με τις παραθέσεις σου και μάλιστα σε ευχαρίστησε για αυτές.
Το μόνο που παρατήρησε, είναι γιατί δεν τις βάζεις, με αντιγραφή - επικόλληση.
Το είπε με χιούμορ, την καλή αίσθηση του οποίου φαίνεται πως διαθέτει. (Τόσο καλή θα έλεγα αίσθηση, που ενίοτε ίσως να παρεξηγείται!!).

Γενικά πάντως ο γραπτός λόγος, αποδεικνύεται συχνά πολύ δύσκολος, όσο αφορά την έκφραση κάποιου αστείου, ή όταν περιγράφει κάπως πιό σύνθετες σκέψεις.

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 6:50 am
από avvas
aposal έγραψε: Τις καλημέρες μου πάντως και να είστε καλά και οι δυό!
Ευχαριστώ.
Την καλημέρα μου Απόστολε.

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 6:53 am
από avvas
Domna έγραψε:Πρέπει να ομολογήσω ότι νευρίασα με τον αββά !!! :angryfire :angryfire :angryfire
Εγώ ειλικρινά δεν το πρόσεξα.
Μόνο την ασκητική της αγάπης σου είδα στα γραφόμενά σου.
Και σε ευχαριστώ.
(Διευκρινίζω πως μιλάω σοβαρά).

Την καλημέρα μου.

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 7:01 am
από Domna
Αββά , σου ζητώ χίλια θερμά συγγνώμη , λεβέντη μου !!! Δεν ήθελα να σε στεναχωρήσω !!! Οπως βλέπω , έχω ακόμη πάρα πολύ μεγάλο εγωισμό τον οποίο πρέπει να πολεμίσω !!! :oops: :oops: :oops: :( :( :(

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 7:02 am
από Domna
Παναγιώτη , λεβέντη μου , δεν ξέρω δυστυχώς πως να το κάνω αυτό που γράφεις αντιγραφή - επικόλληση .
:7 :7 :7

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 7:05 am
από aposal
Domna έγραψε:Ούτε ο Christos δεν μου το έγραψε αυτό !!! Πρέπει να ομολογήσω ότι νευρίασα με τον αββά !!! :angryfire :angryfire :angryfire
Γιατί τι είναι ο Χρίστος; Μπαμπούλας; :smile:
Όλους τους αδελφούς μας πρέπει να τους αγαπάμε αν θέλουμε να λεγόμαστε Χριστιανοί. Και μέσα σ' αυτήν (τη Χριστιανική) αγάπη δεν χωράνε νεύρα και επιθετικότητες.
Τα λέω σε σένα, γιατί εγώ, όπως προείπα, εγώ νευριάζω εύκολα, αλάνθαστο δείγμα της επιρροής μου από τον πονηρό. Δεν υπάρχει λόγος να μου μοιάσεις στα στραβά!
(Τα οποία ευτυχώς είναι πολύ λίγα, ελάχιστα θα έλεγα... :mrgreen: )

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 7:08 am
από Domna
Απόστολε , σε ευχαριστώ θερμά για την συμβουλή σου !!! :6 :6 :6

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 7:09 am
από panagiotisspy
Domna έγραψε:Παναγιώτη , λεβέντη μου , δεν ξέρω δυστυχώς πως να το κάνω αυτό που γράφεις αντιγραφή - επικόλληση .
:7 :7 :7

Κάνουμε αριστερό κλικ και κρατώντας το πατημένο, "πιάνουμε" όλο το κείμενο που θέλουμε να αντιγράψουμε.
Θα δούμε ότι η επιφάνεια που επιλέξαμε, αποκτά ένα διαφορετικό χρωματισμό.
Αφήνουμε το πλήκτρο του ποντικιού.
Πάμε πάνω στην σκιασμένη επιφάνεια με το ποντίκι.
Κάνουμε δεξί κλικ και επιλέγουμε αντιγραφή ή copy.
Αφήνουμε το πλήκτρο του ποντικιού.
Πάμε στον χώρο που θέλουμε να μεταφέρουμε αυτό που αντιγράψαμε και κάνουμε δεξί κλικ.
Επιλέγουμε επικόλληση ή paste.

Αυτό είναι όλο!! :smile: :P :lol:

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 7:18 am
από Domna
Λεβέντη μου , σε ευχαριστώ θερμά για τον κόπο που έκανες να μου το εξηγήσεις αλλά εαν δεν είναι κάποιος δίπλα μου να μου το δείξει πως να το κάνω δυστυχώς δεν το καταλαβαίνω . :20 :20 :20

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 15, 2009 7:22 am
από Teri
Καλή μου Δόμνα, πώς έκανες αυτή τη δημοσίευση;
viewtopic.php?f=76&t=11004&p=129020#p129020
Νομίζω τον κατέχεις τον τρόπο! :25