Re: Ναταλίας Λιονάκη ως μοναχή
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 02, 2009 9:09 pm
[quote="athanasiagr"].ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΙΚΟ ΒΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΘΕΙΟ ΕΡΩΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΒΑΖΕΙ ΣΤΑ ΦΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΤΟΟΥΝ ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΑΛΛΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΕΙΣ .
Θελω να τονισω αυτα τα λογια σου, Αθανασια,γιατι οπως εγραψα νωριτερα χρειαζεται νηφαλια λογικη ,διακριση,υπομονη και διαλογο με τους γονεις και τον πνευματικο και ποτε μα ποτε βιασυνη.Εαν ο η ενδιαφερομενος -η σπουδαζει, η γνωμη μου να τελειωσει τις σπουδες και μετα ας κανει ο,τι θελει.Ο Θεος δεν βιαζεται.
Κακως ,πολυ κακως που αντιδρουν οι γονεις, και πολλες φορες βιαιως,ειναι ομως γονεις ,γονεις με αδυναμιες με παθη ,οπως και ολοι μας.Λογο στον Θεο θα δωσουν,αυτο ειναι σιγουρο.Ας βρεθουμε ομως και λιγο στη θεση τους, ας ζησουμε εστω και για λιγο το δραμα τους,ας τους ακουσουμε και ας τους συμπονεσουμε και αφου ακομα σφαλλουν .Τις ωρες αυτες δεν ειναι σε θεση να καταλαβουν και ειδικα οταν σε μερικα πραγματα αδικηθηκαν και εμπαιχτηκαν απο ανθρωπους και μαλιστα υπερανω υποψιας.Την πορνη ολοι την πετροβολουσαν , ο Θεος ομως τι ειπε ; Τι εκανε ο Θεος της Αγαπης; Ποσο μακρυα ειμαστε λοιπον.Θελοντας να υπερασπισουμε,και καλα κανουμε, θεσμους και πιστευω και να κανουμε το σωστο...δεν το πραττουμε σωστα, δεν το κανουμε καλα, και αυτο γιατι ειμαστε ανθρωποι αδυνατοι, με παθη ,ανθρωποι που δεν φροντισαμε εγκαιρως να αφαιρεσουμε τον καρφο απο το ματι μας και ως λεοντες ωρυωμενοι επιτιθεμεθα να κατασπαραξουμε.
ΑΓΑΠΗ και σε αυτον που σφαλλει, να μαλακωσει η καρδια του ,το ειναι του , η σκεψη του ,τα παντα .
Μετα δεν χρειαζεται πολλα να του πουμε και να του επισημανουμε, Θα ερθει στον εαυτο του και θα δεχτει τα σφαλματα του. θα παραδεχτει το ανουσιοργημα του. Η καρδια του η πονεμενη σα τη γη που διψα θα ρουφηξει τα λογια μας και θα καταλαβει το θανασιμο αμαρτημα της.
Ενας πολυ καλος φιλος στο Forym αυτο ,ειχε πει κατι που με συγκινησε και προβληματισε σωστα.Βαρεθηκα τις αγαπολογιες ειχε πει.Ποσο δικιο εχει.Εμεις οι Χριστιανοι, και μαλιστα Ορθοδοξοι, εμεις που μιλαμε καθε λιγο και λιγακι για Αγαπη.............Αγαπη δινουμε;
Το γνωριζω πως ξεφυγα για λιγο απο το θεμα.Συγχωρεστε με.
Ας συνοψισω ομως με τρεις λεξεις.
ΥΠΟΜΟΝΗ-ΔΙΑΚΡΙΣΗ-ΑΓΑΠΗ
Θελω να τονισω αυτα τα λογια σου, Αθανασια,γιατι οπως εγραψα νωριτερα χρειαζεται νηφαλια λογικη ,διακριση,υπομονη και διαλογο με τους γονεις και τον πνευματικο και ποτε μα ποτε βιασυνη.Εαν ο η ενδιαφερομενος -η σπουδαζει, η γνωμη μου να τελειωσει τις σπουδες και μετα ας κανει ο,τι θελει.Ο Θεος δεν βιαζεται.
Κακως ,πολυ κακως που αντιδρουν οι γονεις, και πολλες φορες βιαιως,ειναι ομως γονεις ,γονεις με αδυναμιες με παθη ,οπως και ολοι μας.Λογο στον Θεο θα δωσουν,αυτο ειναι σιγουρο.Ας βρεθουμε ομως και λιγο στη θεση τους, ας ζησουμε εστω και για λιγο το δραμα τους,ας τους ακουσουμε και ας τους συμπονεσουμε και αφου ακομα σφαλλουν .Τις ωρες αυτες δεν ειναι σε θεση να καταλαβουν και ειδικα οταν σε μερικα πραγματα αδικηθηκαν και εμπαιχτηκαν απο ανθρωπους και μαλιστα υπερανω υποψιας.Την πορνη ολοι την πετροβολουσαν , ο Θεος ομως τι ειπε ; Τι εκανε ο Θεος της Αγαπης; Ποσο μακρυα ειμαστε λοιπον.Θελοντας να υπερασπισουμε,και καλα κανουμε, θεσμους και πιστευω και να κανουμε το σωστο...δεν το πραττουμε σωστα, δεν το κανουμε καλα, και αυτο γιατι ειμαστε ανθρωποι αδυνατοι, με παθη ,ανθρωποι που δεν φροντισαμε εγκαιρως να αφαιρεσουμε τον καρφο απο το ματι μας και ως λεοντες ωρυωμενοι επιτιθεμεθα να κατασπαραξουμε.
ΑΓΑΠΗ και σε αυτον που σφαλλει, να μαλακωσει η καρδια του ,το ειναι του , η σκεψη του ,τα παντα .
Μετα δεν χρειαζεται πολλα να του πουμε και να του επισημανουμε, Θα ερθει στον εαυτο του και θα δεχτει τα σφαλματα του. θα παραδεχτει το ανουσιοργημα του. Η καρδια του η πονεμενη σα τη γη που διψα θα ρουφηξει τα λογια μας και θα καταλαβει το θανασιμο αμαρτημα της.
Ενας πολυ καλος φιλος στο Forym αυτο ,ειχε πει κατι που με συγκινησε και προβληματισε σωστα.Βαρεθηκα τις αγαπολογιες ειχε πει.Ποσο δικιο εχει.Εμεις οι Χριστιανοι, και μαλιστα Ορθοδοξοι, εμεις που μιλαμε καθε λιγο και λιγακι για Αγαπη.............Αγαπη δινουμε;
Το γνωριζω πως ξεφυγα για λιγο απο το θεμα.Συγχωρεστε με.
Ας συνοψισω ομως με τρεις λεξεις.
ΥΠΟΜΟΝΗ-ΔΙΑΚΡΙΣΗ-ΑΓΑΠΗ