τελωνια

Πνευματικά άρθρα και Αναγνώσματα.Αποσπάσματα από διάφορα βιβλία.

Συντονιστές: ntinoula, Συντονιστές

aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26233
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: τελωνια

Δημοσίευση από aposal »

filotas έγραψε:
theodora έγραψε:Μέσον αδελφέ! Μόνο με μέσον εάν γίνει τίποτις.............. [/color]
Υπάρχει ...μέσον, είναι η Παναγία μας. Γιαυτό της λέμε κάθε μέρα: "και εν τω καιρώ της εξόδου μου την αθλίαν μου ψυχήν περιέπουσα και τας σκοτεινάς όψεις των πονηρών δαιμόνων πόρρω αυτής απελαύνουσα·", μήπως και μας προστατεύσει από τους δαίμονες, που θα διεκδικούν την ψυχή μας κατά την ώρα της εξόδου μας. Μέσον επίσης είναι και ο Άγγελός μας, που θα είναι και ο συνήγορος υπεράσπισης κατά την Κρίση.
ΑΨΟΓΟΣ (όπως πάντα)!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
theodora
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: https://theomezcrochet.blogspot.com/
Επικοινωνία:

Re: τελωνια

Δημοσίευση από theodora »

Στα "μέσα" και στα έξω και εσύ αδελφέ Απόστολε? 8) :lol: :lol:
Τον μόνον που μπορεί ν΄αγαπήσεις είναι ο Θεός.
Τους ανθρώπους τους αγαπάς γιά να τους πας ή για να σε πάνε στο Θεό.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26233
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: τελωνια

Δημοσίευση από aposal »

theodora έγραψε:Στα "μέσα" και στα έξω και εσύ αδελφέ Απόστολε? 8) :lol: :lol:
Pardon?
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26233
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: τελωνια

Δημοσίευση από aposal »

Όποιος νομίζει ότι δεν χρειάζεται μέσον, μένει έξω!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4281
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: τελωνια

Δημοσίευση από dionysisgr »

Αποστολε, εαν φοβασαι τοσο πολυ τα τελωνια, μπορεις να πας και απο την παλια Εθνικη που λεει :
Παραδεισος ανευ Διοδιων.. :shock:
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Ionas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1964
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 09, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: τελωνια

Δημοσίευση από Ionas »

Καλησπέρα

Όπως έχουμε ξανασυζητήσει, προκύπτει από την Ιερή μας Παράδοση δηλαδή από τη διδαχή των Αγίων Πατέρων ότι οι ψυχές που έχουν πληρωθεί με Πνεύμα Άγιο και έχουν αποκτήσει την πραγματική Αγάπη του Χριστού "θα περάσουν πάνω από τις σκοτεινές παρατάξεις..." . Οι ψυχές που ζουν όπως ο "μισθωτός" θα δοκιμαστούν από τα τελώνια. Η φιλανθρωπία του Κυρίου δίνει τη δυνατότητα οι ελεημοσύνες και όλα τα καλά έργα να αντισταθμίζουν αμαρτίες...
Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
Άβαταρ μέλους
panos0
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 28, 2006 5:00 am

Re: τελωνια

Δημοσίευση από panos0 »

Ναι, συμφωνα με την παραδοση τα τελωνια δεν ειναι για ολους, ειναι για τους "ετσι και ετσι".
Οι δικαιοι αλλα και οι ασεβεις δεν κρινονται.
"ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ὁ τὸν λόγον μου ἀκούων καὶ πιστεύων τῷ πέμψαντί με ἔχει ζωὴν αἰώνιον, καὶ εἰς κρίσιν οὐκ ἔρχεται"
"διὰ τοῦτο οὐκ ἀναστήσονται ἀσεβεῖς ἐν κρίσει, οὐδὲ ἁμαρτωλοὶ ἐν βουλῇ δικαίων"
Ιωανν ε.24 και Ψαλμος 1,5 αντιστοιχα.

Μου ειπε προσφατα ενας πνευματικος στην εξομολογηση για τις καλες πραξεις και τον μισθο τους, για τα τελωνια, κλπ
Η σκεψη να δωσω/κανω/πω με απωτερο σκοπο, να παρω μισθο από τον Θεο ή για να την γλυτωσω απο τα τελωνια είναι εξωφρενικη. Το να μαζεψω 1001 καλα για τις 1000 ανεξομολογητες αμαρτιες ωστε να ξεπερασω τα τελωνια μην σας πω τι μου φερνει...
Εγω θα ηθελα να δω τον Θεο σαν πατερα και οχι σαν μπακαλη, μακαρι να με βοηθουσε ο Χριστος να τον δω σε ολη την μετεπειτα ζωη μου ετσι, σαν πατερα.
Τι ωραια να δουλευεις στον αγρο του πατερα σου γιατι τον αγαπας και οχι γιατι θα σου δωσει μετα λεφτα.
Δημοσ.: 590
Δημοσ.: 591 " Έρχομαι και εγώ...."

I'll take lives and show all no mercy that night
Attack those not knowing my force
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26233
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: τελωνια

Δημοσίευση από aposal »

dionysisgr έγραψε:Αποστολε, εαν φοβασαι τοσο πολυ τα τελωνια, μπορεις να πας και απο την παλια Εθνικη που λεει :
Παραδεισος ανευ Διοδιων.. :shock:
Μήπως ο προ-προ πάππος σου ήταν ο Άγιος Διονύσιος;
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
Dimitra79
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 536
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 10, 2008 8:52 pm

Re: τελωνια

Δημοσίευση από Dimitra79 »

Δείτε αυτό το βίντεο είναι πραγματική μαρτυρία και πάρα πολυ συγκλονηστικό.

http://www.youtube.com/watch?v=T9WfiIyj ... re=related
Γνωρισόν μοι Κύριε, οδόν εν η πορεύσομαι, ότι προς σέ ήρα την ψυχήν μου..
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πνευματικά Αναγνώσματα”