Λέσχη Αναγνωστών

Διαβάσατε ένα καλό Ορθόδοξο Χριστιανικό βιβλίο; προτείνετε το και σε μας.

Συντονιστής: Συντονιστές

VASSILIKH
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Μεσολόγγι
Επικοινωνία:

Re: Λέσχη Αναγνωστών

Δημοσίευση από VASSILIKH »

θα προσπαθήσω κι εγώ να το πάρω...το έχω στο νου μου από καιρό...
Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: Λέσχη Αναγνωστών

Δημοσίευση από vasilikirimp »

Αποστόλη μη με καρφώνεις έτσι απροκάλυπτα !!!!!!!

Προσπαθώ - προσπαθώ το κατά δύναμιν ...........

αλλά όπως προείπα είμαι και γυναίκα .....παρασύρομαι και απο καμμιά βιτρίνα.

το βιβλίο θα το πάρω και εγώ και θα ξεκινήσω - αναμένω συμμετοχές και να ορίσουμε μια πρώτη μέρα που θα συζητήσουμε ( έστω και αν το πάμε με κεφάλαια )
Άβαταρ μέλους
Dimitra79
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 536
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 10, 2008 8:52 pm

Re: Λέσχη Αναγνωστών

Δημοσίευση από Dimitra79 »

Kαι εγώ θέλω να δηλώσω συμμετοχή αλλά το βιβλίο "Οι Γκουρού, ο Νέος και ο Γέροντας Παίσιος" το έχω διαβάσει. το 2ο "Ο Δρομος της ζωης", γραμματα σε μια ψυχη επιστολες του Αγιου Θεοφανη σε μια κοπελα, από εδώ που είμαι λίγο δύσκολο να το βρώ. Έχω μαζί μου όμως Γέροντος Εφραίμ Φιλοθείτου "Ο Γεροντάς μου Ιωσήφ ο ησυχαστής (1897-1959) και του Αγιου Ιωάννου του Χρυσοστόμου 1."Η Προσευχή - τα νέυρα της ψυχής", 2. " Η ελεημοσύνη - η καρδιά της αρετής" και 3. " ταπείνωσις, υπερηφάνεια, κενοδοξία, αλαζονεία και καύχησης". Ξεκινήστε εσείς τώρα και βλέπουμε! :P
Γνωρισόν μοι Κύριε, οδόν εν η πορεύσομαι, ότι προς σέ ήρα την ψυχήν μου..
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26225
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Λέσχη Αναγνωστών

Δημοσίευση από aposal »

vasilikirimp έγραψε:Αποστόλη μη με καρφώνεις έτσι απροκάλυπτα !!!!!!!

Προσπαθώ - προσπαθώ το κατά δύναμιν ...........

αλλά όπως προείπα είμαι και γυναίκα .....παρασύρομαι και απο καμμιά βιτρίνα.
Για την ώρα η αναλογία δείχνει να είναι 100 : 1 (βιτρίνα : βιβλίο)
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: Λέσχη Αναγνωστών

Δημοσίευση από vasilikirimp »

:angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26225
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Λέσχη Αναγνωστών

Δημοσίευση από aposal »

Όταν κάνουμε παρατηρήσεις ο ένας στον άλλον, δεν αποσκοπούμε στην πρόκληση αντίδρασης, αλλά βελτίωση του αδελφού/αδελφής μας. Γι' αυτό προτρέπω στα μέλη να με διορθώνουν όσο πιο συχνά μπορούν, αλλά, δυστυχώς, σπανίως το κάνουν.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: Λέσχη Αναγνωστών

Δημοσίευση από vasilikirimp »

Με όλο το ΣΕΒΑΣΜΟ
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26225
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Λέσχη Αναγνωστών

Δημοσίευση από aposal »

vasilikirimp έγραψε:Με όλο το ΣΕΒΑΣΜΟ
Το 100:1 ήταν χιούμορ βεβαίως. Αυτό το περίεργο και εύκολα παρεξηγήσιμο χιούμορ μου.
Με το χιούμορ μου όμως, σας δίνεται η ευκαιρία να τσεκαρετε τυχόν υπολείμματα εγωισμού.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
vasilikirimp
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1403
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Κατερίνη
Επικοινωνία:

Re: Λέσχη Αναγνωστών

Δημοσίευση από vasilikirimp »

Τώρα δίχως να φανώ και εντελώς.........ξανθιά αν πω ότι δε σε κατάλαβα;
Παρεξηγήθηκες ; γιατι και εγώ χιούμορ έκανα !!! Με την ηλικία σου !!!!!

Τ'άλλα δε τα κατάλαβα που κολλάνε :105 :105 :105
petrosathonas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1460
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 29, 2008 4:55 pm

Re: Λέσχη Αναγνωστών

Δημοσίευση από petrosathonas »

Βιτρίνες σε βιβλιοπωλεία που πουλάνε εκκλησιαστικά βιβλία εννούσε ο aposal. :65 :65 :65 :65 :65 :65 :65 :65
Απάντηση

Επιστροφή στο “Λέσχη Αναγνωστών - Βιβλιοπροτάσεις”