Πρέπει να αντιδρά η εκκλησία ?
Συντονιστής: Συντονιστές
-
Ierodiakonos
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 369
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 15, 2007 6:00 am
Με τόση θέρμη υποστηρίζεις τη θέση σου και σε θαυμάζω για αυτό αδελφέ μου! Συνεχίζω να διαφωνώ μαζί σου κυρίως στο θέμα του ότι είναι κληρονομική πάθηση (δλδ. έχει σχέση με το DNA) όπως είπες κι εσύ αλλά και σε όλα τα άλλα διότι δεν δέχομαι η ιδιαιτερότητα του άλλου να γίνει θέσφατο και στο όνομα αυτής να καταλύουμε τον Λόγο Του Κυρίου, τους Αποστολικούς Κανόνες και τα κείμενα των Πατέρων! Αρνούμαι να δεχθώ σαν πρώτυπο τον ομοφυλόφιλο! Πρώτυπο είναι ο Χριστός, οι Απόστολοι, οι Άγιοι και όχι η "εξαίρεσις". Δεν υβρίζω κανέναν γονέα, όπως μου είπες, που έχει παιδί ομοφυλόφιλο, αλλά δεν θα του χαϊδέψω και τα αυτιά αδελφέ μου με λόγια ψεύτικα! Οφείλουμε να βλέπουμε τα πράγματα όπως είναι και να τα ονοματίζουμε έτσι και όχι να τα ωραιοποιούμαι και να επιχρυσώνουμε το πικρό χαπάκι!
-
Ierodiakonos
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 369
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 15, 2007 6:00 am
lovethink έγραψε:Είπες πως όταν ένας γονιός ανατρέφει Χριστιανικά το παιδί του ........
Δηλαδή κατηγορείς ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ των ομοφυλόφιλων
Δηλαδή δεν υπάρχει κατά τη γνώμη σου ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ μέσα σε ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ
Το μόνο που μπορεί να κάνει ένας ομοφυλόφιλος ή ομοφυλόφιλη είναι να απέχει παντελώς από τον έρωτα και να πεθάνει από μιζέρια δυστυχισμένος και διελυμένος
Να γίνει ετεροφυλόφιλος/η από ομοφυλόφιλος/η δεν μπορεί να γίνει
Είναι το DNA του , και δεν αλλάζει
Αν θες να απαιτήσεις από κάποιον να μην ερωτευθεί ποτέ να μην αγαπήσει ποτέ να μην αγκαλιάσει ποτέ να μην κάνει έρωτα ποτέ , κάντο
Αν θεωρείς ότι εσύ κατανίκησες όλες σου τις παραπάνω ανάγκες απαίτησέ το τότε και από τους άλλους
Αλλά δεν έχεις κανένα δικαίωμα να απαιτείς
1) Πράγματα που εσύ δεν κατάφερες να πετύχεις
2) Να υβρίζεις ως ΜΗ ΣΩΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ τους γονείς των ομοφυλόφιλων παιδιών
3) Να σου πω ότι υπάρχουν και παιδιά αδέρφια που μεγάλωσαν στην ίδια οικογένεια ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗ και το ένα μπορεί να είναι ομοφυλόφιλο ενώ το άλλο όχι
Επίσης υπάρχουν περιπτώσεις γονιών που τραβάνε τα παιδιά τους είτε στους ιερείς , είτε στους ψυχιάτρους για να τους κάνουν "καλά" !!!!!
Αυτοί οι γονείς κατά τη γνώμη σου φυσικά είναι οι ΣΩΣΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ έτσι ;
Εγώ απλά εύχομαι να μην σου τύχει ποτέ να έχεις παιδί ομοφυλόφιλο γιατί θα πρέπει να φορτωθείς την ευθύνη και το φταίξιμο για κάτι που δεν θα φταις εσύ
Γνωρίζω οικογένειες που έχουν μέλη τους παιδιά με τάσεις ομοφυλοφιλικές! Γνωρίζα και ιερείς που είχαν τέτοιες ιδιαιτερότητες και έχουν καθαιρεθεί!
Όταν πας αδελφέ μου στο γιατρό και σου λέγει ότι έχεις καρκίνο, πώς θέλεις να στο πεί? Με χαμόγελο και αστεία? Να κοιτάς το πρόβλημα στα μάτια και όχι λοξά! Κοιτάμε το δέντρο και χάσαμε το δάσος!
Καταρχάς τίποτα από όλα αυτά που λέγεις ποιό πάνω σου είπα! Δεύτερον μόνον αν είσαι γονέας και έχεις τέτοιο παιδί σε δικαιολογώ που αντιδράς έτσι! Τρίτον σωστός ή λάθος ή αδιάφορος ο Κύριος το γνωρίζει και όχι εσύ ή εγώ αδελφέ μου!
Με βάζεις σε σκέψεις που αντιδράς έτσι αδελφέ μου! Και αν είναι σωστές οι σκέψεις μου χρειάζεται διάκριση πολύ και συνομιλία με το Πνευματικό σου και όχι με εμένα ή με τους υπόλοιπους αδελφούς μας εδώ!
Πάντως συνεχίζω να διαφωνώ μαζί σου, διότι δεν δέχομαι να νομιμοποιούμε την εξαίρεση!
Ποιός διαφωνεί ότι πρότυπα όλων πρέπει να είναι οι ΑΓΙΟΙ μας ;
ή μήπως δεν υπήρξαν ΑΓΙΟΙ που πριν αγιάσουν δεν υπήρξαν και πόρνοι και μοιχοί και αμαρτωλοί και χίλια δυό ;
Οταν όμως ρίχνετε ευθύνες στους γονείς του Χ παιδιού που είναι ομοφυλόφιλο τότε από πάνω του βρίζετε και τους γονείς ως ανάξιους
Αυτό κάνετε
Διότι πρέπει με το ζόρι κάποιος να φταίει , δεν μπορείτε να αποδεχτείτε και να καταλάβετε κάποιοι πως ξαφνικά ένα παιδί συνειδητοποιεί από μόνο του ότι δεν του αρέσουν πχ οι γυναίκες ( ή οι άντρες αντίστροφα για τις κοπέλες )
Τι θα κάνει αν δεν λειτουργεί το σώμα του στη θέα αντίθετου φύλου ;
Θα το πει στη μάνα του και στο πατέρα του ; να το τρέξουν για εξορκισμό ;
Τι θα κάνει ;
Θα πέσει να κλαίει και να προσεύχετε ;
Και που ξέρουμε εμείς αν δεν το έχει κάνει ; Είμασταν μπροστά στα δάκρυα και στο κλάμμα ενός παιδιού που ανακαλύπτει την διαφορετικότητά του ; που ίσως το κοροιδεύουν τα παιδιά στο σχολείο ;
Εχετε πάρει πρέφα πως μεγαλώνουν κάποια παιδιά με αυτές τις συμπεριφορές ;
Αντί να δημιουργηθεί σε ένα παιδί Ο ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ ( ώστε να θεωρεί από μικρό όλα τα υπόλοιπα περιττά και δευτερεύοντα ) μεγαλώνουμε παιδιά ή με ΑΠΕΙΛΕΣ για ένα ΘΕΟ ΜΠΑΜΠΟΥΛΑ όπου θα τους κάψει και θα τους στείλει στη κόλαση αν δεν κάνουν με το ζόρι αυτό που θέλει , ή με μια ελευθερία χωρίς όριο , χωρίς κρίση
Που είναι η χρυσή τομή ;
Γιατί θα πρέπει ένας νέος μια νέα 17 χρονών που ξέρει ότι είναι ομοφυλόφιλη να κάνει έναν τεράστιο αγώνα ΜΟΝΗ ΤΗΣ/ΤΟΥ να συνειδητοποιήσει πως Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ είναι κάτι διαφορετικό από αυτά που λαμβάνει με την ακοή του στα τηλεοπτικά παράθυρα και τα οποία περιλαμβάνουν αφορισμούς καταδίκες και τσουβαλιάσματα μαζικά , και μάλιστα από ανθρώπους που θα έπρεπε να λειτουργούν με ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΖΕΣΤΑΣΙΑ ;
Ποιό το καταφύγιο ;
Η νομίζετε πως μέσα στην Εκκλησία , εκεί στο χώρο των πιστών δεν υπάρχουν ομοφυλόφιλοι νέοι και νέες που προσπαθούν να απαλύνουν τον πόνο τους και την απορία τους
Που δεν προσπαθούν να κατανοήσουν για ποιό λόγο πρέπει να επιλέξουν την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ μοναξιά και όχι την κατ'επιλογήν
Που προσπαθούν να καταλάβουν για ποιό λόγο ο Απόστολος Παύλος τους κατατάσει με τους μάγους τους πλεονέκτες τους μοιχούς τους πόρνους και τους αφήνει έξω από τη Βασιλεία Του Θεού για κάτι που και οι ίδιοι δεν ήθελαν να τους συμβεί
Μην λέμε λοιπόν μεγάλες κουβέντες
ΘΕΛΕΙ ΑΓΩΝΑ ΔΥΝΑΜΗ ΘΑΡΡΟΣ ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΡΔΙΑΣ ΖΕΣΤΑΣΙΑ ΑΓΑΠΗ ΘΑΛΠΩΡΗ να μπει ένας άνθρωπος κυρίως νέος στον ΑΓΩΝΑ
Να ακούει για "σεξ" και να γελάει θεωρώντας το μηδαμινό μπροστά στην πνευματική ευτυχία
Ποιός δεν ζηλεύει ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ;
Και πόσοι δεν βρήκαν το δρόμο τους και δεν μαλάκωσε η καρδιά τους ακόμα και μέσα από μια ανθρώπινη ερωτική σχέση , έστω και πριν το γάμο ;
Γιατί τα έχουμε κλείσει όλα ΤΟΣΟ ΣΤΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ μέσα σε καλούπια και σε τσουβάλια
Εχουμε σφύξει τόσο ασφυκτικά το σχοινί στο λόγο Του Θεού ξεχνώντας Τον Ιδιο Τον Χριστό που και σήμερα αν ερχόταν θα τον κατηγορούσαν πολλοί επειδή θα έκανε παρέα με πόρνες και αλήτες
Καλή συνέχεια , μεσημέριασε
ή μήπως δεν υπήρξαν ΑΓΙΟΙ που πριν αγιάσουν δεν υπήρξαν και πόρνοι και μοιχοί και αμαρτωλοί και χίλια δυό ;
Οταν όμως ρίχνετε ευθύνες στους γονείς του Χ παιδιού που είναι ομοφυλόφιλο τότε από πάνω του βρίζετε και τους γονείς ως ανάξιους
Αυτό κάνετε
Διότι πρέπει με το ζόρι κάποιος να φταίει , δεν μπορείτε να αποδεχτείτε και να καταλάβετε κάποιοι πως ξαφνικά ένα παιδί συνειδητοποιεί από μόνο του ότι δεν του αρέσουν πχ οι γυναίκες ( ή οι άντρες αντίστροφα για τις κοπέλες )
Τι θα κάνει αν δεν λειτουργεί το σώμα του στη θέα αντίθετου φύλου ;
Θα το πει στη μάνα του και στο πατέρα του ; να το τρέξουν για εξορκισμό ;
Τι θα κάνει ;
Θα πέσει να κλαίει και να προσεύχετε ;
Και που ξέρουμε εμείς αν δεν το έχει κάνει ; Είμασταν μπροστά στα δάκρυα και στο κλάμμα ενός παιδιού που ανακαλύπτει την διαφορετικότητά του ; που ίσως το κοροιδεύουν τα παιδιά στο σχολείο ;
Εχετε πάρει πρέφα πως μεγαλώνουν κάποια παιδιά με αυτές τις συμπεριφορές ;
Αντί να δημιουργηθεί σε ένα παιδί Ο ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ ( ώστε να θεωρεί από μικρό όλα τα υπόλοιπα περιττά και δευτερεύοντα ) μεγαλώνουμε παιδιά ή με ΑΠΕΙΛΕΣ για ένα ΘΕΟ ΜΠΑΜΠΟΥΛΑ όπου θα τους κάψει και θα τους στείλει στη κόλαση αν δεν κάνουν με το ζόρι αυτό που θέλει , ή με μια ελευθερία χωρίς όριο , χωρίς κρίση
Που είναι η χρυσή τομή ;
Γιατί θα πρέπει ένας νέος μια νέα 17 χρονών που ξέρει ότι είναι ομοφυλόφιλη να κάνει έναν τεράστιο αγώνα ΜΟΝΗ ΤΗΣ/ΤΟΥ να συνειδητοποιήσει πως Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ είναι κάτι διαφορετικό από αυτά που λαμβάνει με την ακοή του στα τηλεοπτικά παράθυρα και τα οποία περιλαμβάνουν αφορισμούς καταδίκες και τσουβαλιάσματα μαζικά , και μάλιστα από ανθρώπους που θα έπρεπε να λειτουργούν με ΑΠΕΡΑΝΤΗ ΖΕΣΤΑΣΙΑ ;
Ποιό το καταφύγιο ;
Η νομίζετε πως μέσα στην Εκκλησία , εκεί στο χώρο των πιστών δεν υπάρχουν ομοφυλόφιλοι νέοι και νέες που προσπαθούν να απαλύνουν τον πόνο τους και την απορία τους
Που δεν προσπαθούν να κατανοήσουν για ποιό λόγο πρέπει να επιλέξουν την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ μοναξιά και όχι την κατ'επιλογήν
Που προσπαθούν να καταλάβουν για ποιό λόγο ο Απόστολος Παύλος τους κατατάσει με τους μάγους τους πλεονέκτες τους μοιχούς τους πόρνους και τους αφήνει έξω από τη Βασιλεία Του Θεού για κάτι που και οι ίδιοι δεν ήθελαν να τους συμβεί
Μην λέμε λοιπόν μεγάλες κουβέντες
ΘΕΛΕΙ ΑΓΩΝΑ ΔΥΝΑΜΗ ΘΑΡΡΟΣ ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΡΔΙΑΣ ΖΕΣΤΑΣΙΑ ΑΓΑΠΗ ΘΑΛΠΩΡΗ να μπει ένας άνθρωπος κυρίως νέος στον ΑΓΩΝΑ
Να ακούει για "σεξ" και να γελάει θεωρώντας το μηδαμινό μπροστά στην πνευματική ευτυχία
Ποιός δεν ζηλεύει ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ;
Και πόσοι δεν βρήκαν το δρόμο τους και δεν μαλάκωσε η καρδιά τους ακόμα και μέσα από μια ανθρώπινη ερωτική σχέση , έστω και πριν το γάμο ;
Γιατί τα έχουμε κλείσει όλα ΤΟΣΟ ΣΤΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ μέσα σε καλούπια και σε τσουβάλια
Εχουμε σφύξει τόσο ασφυκτικά το σχοινί στο λόγο Του Θεού ξεχνώντας Τον Ιδιο Τον Χριστό που και σήμερα αν ερχόταν θα τον κατηγορούσαν πολλοί επειδή θα έκανε παρέα με πόρνες και αλήτες
Καλή συνέχεια , μεσημέριασε
Καλή Σαρακοστή
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Ειλικρινά Μάνο είμαι περίεργος, που βρήκες στο κείμενό μου τη λέξη ομοφυλόφιλοι. Έχω πει επανειλημμένα ότι δεν θεωρώ την ομοφυλοφιλία μεγαλύτερο ή περισσότερο θανάσιμο αμάρτημα από την πορνεία ή από οποιοδήποτε άλλο σαρκικό αμάρτημα. Όλα αυτά προέρχονται ουσιαστικά από τη φιλαυτία και τη διάθεση του ανθρώπου να βάζει την απόλαυση πάνω απ΄το θέλημα του Θεούlovethink έγραψε:α) Δεν ξέρεις ποιός έχει παρακαλεσθεί στη ζωή του και ποιός όχι.Αυτό πήγαινε πες το σε ένα παιδί 15 - 17- 18 - 20 χρονών που αν και παρθένο είναι ομοφυλόφιλο γιατί το ξέρει και το καταλαβαίνει από τον ίδιο του τον οργανισμό ποιά τα ερεθίσματά του και ποιά όχιfilotas έγραψε: τους οδηγούν να φτάσουν στη βλάσφημη απαίτηση να συμβιβαστεί ο Θεός με τις αμαρτίες τους, αντί να παρακαλέσουν εκείνοι με μετάνοια το Θεό να τους απαλλάξει απ' αυτές.
β) Σου διαφεύγει πως το θέμα της ομοφυλοφιλίας δεν είναι ΕΠΙΛΟΓΗ αλλά να μη σου τύχει
γ) Δεν απαιτούν οι ομοφυλόφιλοι να συμβιβαστεί ο Θεός με τις αμαρτίες τους , ούτε οι ψεύτες , ούτε οι μοιχοί , ούτε οι πλεονέκτες ( όλο τους ξεχνάτε αυτούς δεν ξέρω γιατί ...... )
Δεν συμβιβάζεις Το Θεό με τις αμαρτίες μιας ομάδας ανθρώπων όταν το κράτος αποφασίζει να τους προστατεύσει από το ρατσισμό .
Είναι ή δεν είναι ένας ομοφυλόφιλος φορολογούμενος πολίτης ;
Είναι
Αφού είναι δεν πρέπει να έχει τα ίδια νομικά δικαιώματα που έχει και ένας ετεροφιλόφιλος πολίτης ;
Τι παραπάνω προσφέρει ένας ετεροφιλόφιλος πολίτης από έναν ομοφυλόφιλο στη κοινωνία ;
Μη μου θυμίσεις κάτι ομιλίες που είχα ακούσει από έναν ιερέα ( να μη λέω τώρα το όνομά του ) ο οποίες φώναζε και έλεγε πως ένας ομοφυλόφιλος δεν μπορεί να είναι καλός δάσκαλος , καλός καθηγητής , καλός γιατρός , και άλλα διάφορα
Υπάρχουν όμως κάποια σαρκικά πάθη που ξεπερνιούνται πιο δύσκολα από κάποια άλλα. Τότε χρειάζεται μεγαλύτερος αγώνας και μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο Έλεος του Θεού.
Το θέμα είναι αν ο άνθρωπος είναι διατεθειμένος ν΄αγωνιστεί για την Αγάπη του Θεού. Αν είναι δε ρωτάει πόσες είναι οι δυσκολίες ή πόσο μεγάλες, γιατί ξέρει ότι δε θα τις ξεπεράσει μόνος του ούτως ή άλλως και για την Δύναμη του Θεού δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο.
Θεωρείς διάθεση ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ το να θέλει ένας άνθρωπος να μην τον κρεμάνε επειδή είναι ομοφυλόφιλος ( όπως στο ΙΡΑΝ )filotas έγραψε:Όλα αυτά προέρχονται ουσιαστικά από τη φιλαυτία και τη διάθεση του ανθρώπου να βάζει την απόλαυση πάνω απ΄το θέλημα του Θεού
.
Το θεωρείς διάθεση ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ το να μη θέλουν οι ομοφυλόφιλοι νέοι να τους κράζουν στο σχολείο να τους δείχνουν με το δάχτυλο να βιώνουν τον ρατσισμό ;
Το θεωρείς διάθεση ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ το να έχει ανάγκη ένας συνάνθρωπός μας την ΑΓΑΠΗ την ΑΓΚΑΛΙΑ το αίσθημα της ΕΡΩΤΙΚΗΣ αγάπης ;
Μην τα εστιάζεις όλα γύρω από το σεξουαλικό
Δεν είναι μόνο το ΣΕΞ
Εσύ νομίζεις τόσο καιρό με αυτό το θέμα ότι υπερασπίζομαι την σεξουαλική επαφή δύο ανθρώπων ;
Δεν θα απαντήσω άλλο επί του παρόντος όχι επειδή θύμωσα αλλά επειδή πρέπει να κλείσω
Καλό απόγευμα
Καλή Σαρακοστή
- filotas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4119
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Την αγάπη και τη στοργική αγκαλιά Μάνο μπορείς να την έχεις και χωρίς να τη μπερδεύεις με αμαρτωλά πάθη. Το θέμα είναι αν αγωνίζεσαι αρκετά για ν΄απαλλαγής από τα πάθη που σ΄εμποδίζουν να χαρείς τη άδολη στοργή και την αγάπη των αδελφών σου χωρίς δεύτερες σκέψεις.
Όταν αγκαλιάζονται και φιλιούνται σταυρωτά οι μοναχοί στο Άγιο Όρος στο μυαλό τους υπάρχει μόνο αγάπη αδελφική. Η αγάπη αυτή, Μάνο, πολλές φορές είναι πιο δυνατή απ΄ότι η αγάπη ανάμεσα σε δυο συζύγους, γιατί είναι πραγματική κατά Χριστόν αγάπη κι όχι εμπαθής σαρκική αγάπη.
Ο καθένας διαλέγει και παίρνει τι είδους αγάπη ψάχνει να βρει.
Όταν αγκαλιάζονται και φιλιούνται σταυρωτά οι μοναχοί στο Άγιο Όρος στο μυαλό τους υπάρχει μόνο αγάπη αδελφική. Η αγάπη αυτή, Μάνο, πολλές φορές είναι πιο δυνατή απ΄ότι η αγάπη ανάμεσα σε δυο συζύγους, γιατί είναι πραγματική κατά Χριστόν αγάπη κι όχι εμπαθής σαρκική αγάπη.
Ο καθένας διαλέγει και παίρνει τι είδους αγάπη ψάχνει να βρει.
Οπωσδήποτε πρέπει να αντιδρά η εκκλησία , και κατ΄ επέκταση και οι πιστοί , κανείς μας να μην μείνει εφησυχασμένος σε συνθήματα του τύπου
( και αυτοί είναι άνθρωποι που θέλουν να ερωτευτούν . . . . . ότι μέρα και νύχτα προσεύχονται και νηστεύουν . . . . αλλά το κουσουρι, κουσουρι . . . .ότι όλοι εμείς οι άλλοι δεν γνωρίζουμε τον αγώνα που κάνουν …..αλλά που τους βρίσκεις που τους χάνεις θέλουν και γάμο τώρα , και κατά τα άλλα αγωνίζονται όπως μας λένε για να μπορέσουν να ξεφύγουν . . . από την χειρότερη κατάσταση της Πορνείας .)
Πρέπει δε , να μας αφορά άμεσα με το τι ανθρώπους συναναστρέφονται τα παιδιά μας ,και να μην μας ξεφεύγει πως η ομοφυλοφιλική πράξη δεν επιφέρει απογόνους ,
Είναι πράγματι άνθρωποι όπως ο καθένας μας, αλλά αποτελούν αρρώστια για την κοινωνία , μια Ορθόδοξη κοινωνία βέβαια δεν τους στέλνει στην πυρά , ΑΛΛΑ ούτε θα τους κάνουμε και δασκάλους των παιδιών μας , εκπροσώπους της κοινωνίας μας . ..της Εκκλησίας μας …κτλ ,
Το ότι μερικοί σοδομίτες φέρνουν ως επιχείρημα την σημερινή κατάσταση , για να μας πείσουν για τα λεγόμενα τους, μας δείχνει δυστυχώς πως, η αδιάφορη στάση των πιστών επί χρόνια στο θέμα αυτό μας οδήγησε έως εδώ , ΣΗΜΕΡΑ , βλέπουμε πως αντί να συνετιστούν , από την επιεική στάση μας απέναντι τους, φτάσανε να ζητάνε και γάμο , φτάσανε να ονομάζουν την αρσενοκοιτια , ανάγκη για έρωτα . . .ονομάζουν την πράξη τους , πράξη αγάπης , και την εξισώνουν με την αγάπη που δίδαξε ο Χριστός , ας καταλάβουν πως ότι κάνουμε το κάνουμε από αγάπη προς αυτούς , δεν αγαπάς κάποιων μόνο χαϊδεύοντάς τον ,
Ας αγωνιστούμε λοιπόν να εξαλειφθεί αυτό το κακό , από τον Ορθόδοξο τόπο μας , να μην υπάρχουν Ομοφυλόφιλοι Ιερείς , δάσκαλοι ,καθηγητές ,και γενικά όλοι οι πολίτες της κοινωνίας μας ,και αυτοί που θα μείνουν να μην θέλουν γαμους και στεφανα , αλλά να αγωνίζονται πραγματικά κάθε μέρα για να αποτινάξουν το κουσουρι από πάνω τους ,και όχι να καμαρώνουν και να θεωρούν τους εαυτούς τους φυσιολογικούς , και οπαδούς του Χριστού επειδή τους υποστηρίζουν τα ΜΜΕ, οι αμερικανοφερτες Αιρέσεις . . . . . .,ας καταλάβουν πως όσοι και να βγούνε στα κανάλια, όσα ( ανθρώπινα ) πτυχία και να έχουν, όσες εκπομπές και να γίνουν υπέρ τους , Πάντα η αμαρτία που διαπράττουν θα είναι η χειρότερη κατάσταση της Πορνείας , και ας μην πλανιόνται ,οι Αρσενοκοιτες δεν πρόκειται να κληρονομήσουν ποτε την βασιλεία των Ουρανών ( εφ όσον παραμένουν σε αυτή την κατάσταση ) .
( και αυτοί είναι άνθρωποι που θέλουν να ερωτευτούν . . . . . ότι μέρα και νύχτα προσεύχονται και νηστεύουν . . . . αλλά το κουσουρι, κουσουρι . . . .ότι όλοι εμείς οι άλλοι δεν γνωρίζουμε τον αγώνα που κάνουν …..αλλά που τους βρίσκεις που τους χάνεις θέλουν και γάμο τώρα , και κατά τα άλλα αγωνίζονται όπως μας λένε για να μπορέσουν να ξεφύγουν . . . από την χειρότερη κατάσταση της Πορνείας .)
Πρέπει δε , να μας αφορά άμεσα με το τι ανθρώπους συναναστρέφονται τα παιδιά μας ,και να μην μας ξεφεύγει πως η ομοφυλοφιλική πράξη δεν επιφέρει απογόνους ,
Είναι πράγματι άνθρωποι όπως ο καθένας μας, αλλά αποτελούν αρρώστια για την κοινωνία , μια Ορθόδοξη κοινωνία βέβαια δεν τους στέλνει στην πυρά , ΑΛΛΑ ούτε θα τους κάνουμε και δασκάλους των παιδιών μας , εκπροσώπους της κοινωνίας μας . ..της Εκκλησίας μας …κτλ ,
Το ότι μερικοί σοδομίτες φέρνουν ως επιχείρημα την σημερινή κατάσταση , για να μας πείσουν για τα λεγόμενα τους, μας δείχνει δυστυχώς πως, η αδιάφορη στάση των πιστών επί χρόνια στο θέμα αυτό μας οδήγησε έως εδώ , ΣΗΜΕΡΑ , βλέπουμε πως αντί να συνετιστούν , από την επιεική στάση μας απέναντι τους, φτάσανε να ζητάνε και γάμο , φτάσανε να ονομάζουν την αρσενοκοιτια , ανάγκη για έρωτα . . .ονομάζουν την πράξη τους , πράξη αγάπης , και την εξισώνουν με την αγάπη που δίδαξε ο Χριστός , ας καταλάβουν πως ότι κάνουμε το κάνουμε από αγάπη προς αυτούς , δεν αγαπάς κάποιων μόνο χαϊδεύοντάς τον ,
Ας αγωνιστούμε λοιπόν να εξαλειφθεί αυτό το κακό , από τον Ορθόδοξο τόπο μας , να μην υπάρχουν Ομοφυλόφιλοι Ιερείς , δάσκαλοι ,καθηγητές ,και γενικά όλοι οι πολίτες της κοινωνίας μας ,και αυτοί που θα μείνουν να μην θέλουν γαμους και στεφανα , αλλά να αγωνίζονται πραγματικά κάθε μέρα για να αποτινάξουν το κουσουρι από πάνω τους ,και όχι να καμαρώνουν και να θεωρούν τους εαυτούς τους φυσιολογικούς , και οπαδούς του Χριστού επειδή τους υποστηρίζουν τα ΜΜΕ, οι αμερικανοφερτες Αιρέσεις . . . . . .,ας καταλάβουν πως όσοι και να βγούνε στα κανάλια, όσα ( ανθρώπινα ) πτυχία και να έχουν, όσες εκπομπές και να γίνουν υπέρ τους , Πάντα η αμαρτία που διαπράττουν θα είναι η χειρότερη κατάσταση της Πορνείας , και ας μην πλανιόνται ,οι Αρσενοκοιτες δεν πρόκειται να κληρονομήσουν ποτε την βασιλεία των Ουρανών ( εφ όσον παραμένουν σε αυτή την κατάσταση ) .
Ό ακόλαστος ευνούχος
Ενώ καθόταν μπροστά στην είσοδο, πλησίασε κάποιος νεαρός ευνούχος, θαλαμηπόλος ενός πλουσίου. Το πρόσωπο του ήταν ροδινο καί το δέρμα του λευκο σαν χιόνι. Ήταν ωραίος, μάλλον ξανθός, υπερβολικά μαλθακός καί μύριζε από μακριά αρώματα. Με τον Έπιφάνιο ήσαν πολύ αγαπημένοι, ήσαν γείτονες καί συνομήλικοι. Κρατούσε στο χέρι τριάντα χουρμάδες πού φαίνονταν σαν ξερά σύκα. Βλέποντας τον όσιο γυμνο, απόρησε καί ρώτησε ταραγμένος:
-Αγαπημένε μου Έπιφάνιε, ποιος είναι αύτος; Γιατί γυρίζει γυμνος μέσα στύ άφορητο κρύο καί μοιάζει θαλασσοδαρμένος;
-Δεν ξέρω, φίλε μου, τί να σου πω. Τον νου του πάντως τον έχει αιχμαλωτίσει ό πονηρός καί γυρίζει σαν τρελλός. Γι αυτό όλοι οι δαιμονισμένοι γυρίζουν με σχισμένα ρούχα, χωρίς να αίσθάνωνται το κρύο ή τον καύσωνα.
Μίλησε έτσι, επειδή δεν ήθελε να αποκάλυψη την αρετή του δικαίου. Ό ευνούχος τοτε ηρέμησε, συμπάθησε τον όσιο σαν φτωχό καί του πρόσφερε όσους χουρμάδες είχε:
-Δέξου για την ώρα αυτά, του είπε, δεν έχω τίποτε άλλο.
Ό όσιος όμως, πού με τους νοερούς οφθαλμούς έβλεπε την κατάστασι της ψυχής του, τον κοίταξε βλοσυρά καί του είπε:
-Οι σαλοί δεν δέχονται δώρα άπα κωλοφωνίους .( Με τη σύνθειη αυτή λέξι ό όσιος εννοεί τους ομοφυλόφιλους, κάνοντας συγχρόνως λογοπαίγνιο με το φυτό κολοφώνιο (είδος λάχανου).
Εκείνος δεν κατάλαβε καί είπε:
-Πραγματικά είσαι τρελλός. Βλέπεις χουρμάδες καί τους λες κολοφώνια;
-Φύγε δόλιε! του άπαντα ό μακάριος. Πήγαινε στον κοιτώνα του κυρίου σου να κάνης μαζί του τη βδελυρή αμαρτία των Σοδομιτών, καί θα σου δώση καί άλλους χουρμάδες. Ταλαίπωρε!
Τίς ακτίνες της βασιλείας των ουρανών δεν τίς βλέπεις. Την αγριότητα της κολάσεως δεν την γνωρίζεις. Τον άγγελο σου τουλάχιστον, πού σ' ακολουθεί σαν χριστιανό, δεν τον ντρέπεσαι; "Αχ, να ήξερες τί τιμωρία σε περιμένει, ακάθαρτε, πού συχνάζεις σε απόμερες γωνιές μαζί με άλλους καί κάνεις πράξεις αφύσικες, πού οΰτε οι σκύλοι καί οι χοίροι οΰτε τα ερπετά καί τα φίδια τίς κάνουν! Ποιος σου τα έμαθε αυτά; Κρίμα στα νιάτα σου! Σέ πλήγωσε ό σατανάς καί σε γκρέμισε αγέρωχα στα τρίσβαθα του άδη. Προσεξε! Μην προχωρής περισσότερο, για να μη ρίξη φωτιά ό θεος καί σε κόψη πράωρα κι έτσι άπο τη μια φωτιά πέσης στην άλλη, της κολάσεως.
Ό ευνούχος άκουσε καί έφριξε. Το προσωπό του κοκκίνισε.
-Άλλοίμονό μου του αθλίου, ψέλλισε καταντροπιασμένος.
-Τί έπαθες αγαπητέ μου; ρώτησε ό Έπιφάνιος. Γιατί ντράπηκες καί κοκκίνισες έτσι; Δεν σου είπα ότι αυτός είναι τρελλός καί λέει ότι φθάση; Πάντως για ότι άπ' αυτά πού άκουσες σε ελέγχει ή συνείδησίς σου, φρόντισε να το διόρθωσης καί να μην περιφρόνησης τα λόγια του. Είσαι νέος καί ό σατανάς είναι φοβερός. Μας σπρώχνει να κάνουμε την αμαρτία όχι για τίποτε άλλο, αλλά για να έχη κι εμάς μέσα στη φωτιά της κολάσεως καί να παρηγορήτε . Ο ευνούχος, υστέρα άπ' αυτά πού άκουσε, άνεχώρησε. Τότε ό Έπιφάνιος βοήθησε τον όσιο να σηκωθή καί πήγαν στο δωμάτιο του. Εκεί βρήκαν έτοιμο τα τραπέζι καί κάθησαν να ευφρανθούν. Μετά τα φαγητο ρώτησε ό Έπιφάνιος:
-Γιατί, σεβαστέ μου φίλε, μίλησες τοσο απότομα στον άγαπητο μου;
-Επειδή είναι φίλος σου, γι' αύτο του μίλησα έτσι. "Αν δεν ήταν, δεν θα άκουγε οΰτε μία λέξι. Σκοπός μου δεν είναι να ελέγχω τους αμαρτωλούς, αλλά να τρέχω στον ίσιο δρόμο πού οδηγεί στον ούρανο.
-Γνωρίζω κι εγώ τα σχετικά με τον ευνούχο, είπε ό Έπιφάνιος. Αφού όμως ό καημένος είναι δούλος καί βιάζεται από τον κύριο του, τί μπορεί να κάνη;
-Το ξέρω, είπε ό όσιος, καταλαβαίνω τη θέσι του. Ό δούλος όμως πρέπει να έξυπηρετή τον αφέντη του μονο στίς υλικές του ανάγκες, όχι στα έργα του διαβόλου καί στίς άτιμες πράξεις του, καί μάλιστα σ' αυτό το καταραμένο, το σιχαμερό αμάρτημα πού οΰτε στα ζώα το συναντάμε! Γιατί λοιπον ό άνθρωπος να μην αισθάνεται τη δυσωδία αυτής της ακαθαρσίας καί να μην την αποστρέφεται;
-Όταν ό αφέντης, είπε πάλι ό Έπιφάνιος, προστάξη τον δούλο να κάνη κάποια υπηρεσία είτε σωματική εϊτε πνευματική είτε άκάμη καί αμαρτωλή, κι αύτύς δεν ΰπακούση, ξέρεις τοτε τί κατάρες τον περιμένουν, τί ξύλο, τί απειλές καί πόσα άλλα δεινά;
-Αυτό, παιδί μου, είναι το μαρτύριο του Χριστού. Αύτο εννοούσε ό Κύριος όταν έλεγε: «Μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης, ότι αυτών εστίν ή βασιλεία των ουρανών» (Ματθ. ε' 10). "Αν οι δούλοι δεν υποχωρούν στη σιχαμερή σοδομιτική επιθυμία των κυρίων τους, είναι μακάριοι και τρισμακαριοι, γιατι τα βασανιστήρια που θα υποφέρουν θα τους κατατάξουν στη χορεία των μαρτύρων .
( Όσιος Ανδρέας Ο δια Χριστον Σαλος )
Ενώ καθόταν μπροστά στην είσοδο, πλησίασε κάποιος νεαρός ευνούχος, θαλαμηπόλος ενός πλουσίου. Το πρόσωπο του ήταν ροδινο καί το δέρμα του λευκο σαν χιόνι. Ήταν ωραίος, μάλλον ξανθός, υπερβολικά μαλθακός καί μύριζε από μακριά αρώματα. Με τον Έπιφάνιο ήσαν πολύ αγαπημένοι, ήσαν γείτονες καί συνομήλικοι. Κρατούσε στο χέρι τριάντα χουρμάδες πού φαίνονταν σαν ξερά σύκα. Βλέποντας τον όσιο γυμνο, απόρησε καί ρώτησε ταραγμένος:
-Αγαπημένε μου Έπιφάνιε, ποιος είναι αύτος; Γιατί γυρίζει γυμνος μέσα στύ άφορητο κρύο καί μοιάζει θαλασσοδαρμένος;
-Δεν ξέρω, φίλε μου, τί να σου πω. Τον νου του πάντως τον έχει αιχμαλωτίσει ό πονηρός καί γυρίζει σαν τρελλός. Γι αυτό όλοι οι δαιμονισμένοι γυρίζουν με σχισμένα ρούχα, χωρίς να αίσθάνωνται το κρύο ή τον καύσωνα.
Μίλησε έτσι, επειδή δεν ήθελε να αποκάλυψη την αρετή του δικαίου. Ό ευνούχος τοτε ηρέμησε, συμπάθησε τον όσιο σαν φτωχό καί του πρόσφερε όσους χουρμάδες είχε:
-Δέξου για την ώρα αυτά, του είπε, δεν έχω τίποτε άλλο.
Ό όσιος όμως, πού με τους νοερούς οφθαλμούς έβλεπε την κατάστασι της ψυχής του, τον κοίταξε βλοσυρά καί του είπε:
-Οι σαλοί δεν δέχονται δώρα άπα κωλοφωνίους .( Με τη σύνθειη αυτή λέξι ό όσιος εννοεί τους ομοφυλόφιλους, κάνοντας συγχρόνως λογοπαίγνιο με το φυτό κολοφώνιο (είδος λάχανου).
Εκείνος δεν κατάλαβε καί είπε:
-Πραγματικά είσαι τρελλός. Βλέπεις χουρμάδες καί τους λες κολοφώνια;
-Φύγε δόλιε! του άπαντα ό μακάριος. Πήγαινε στον κοιτώνα του κυρίου σου να κάνης μαζί του τη βδελυρή αμαρτία των Σοδομιτών, καί θα σου δώση καί άλλους χουρμάδες. Ταλαίπωρε!
Τίς ακτίνες της βασιλείας των ουρανών δεν τίς βλέπεις. Την αγριότητα της κολάσεως δεν την γνωρίζεις. Τον άγγελο σου τουλάχιστον, πού σ' ακολουθεί σαν χριστιανό, δεν τον ντρέπεσαι; "Αχ, να ήξερες τί τιμωρία σε περιμένει, ακάθαρτε, πού συχνάζεις σε απόμερες γωνιές μαζί με άλλους καί κάνεις πράξεις αφύσικες, πού οΰτε οι σκύλοι καί οι χοίροι οΰτε τα ερπετά καί τα φίδια τίς κάνουν! Ποιος σου τα έμαθε αυτά; Κρίμα στα νιάτα σου! Σέ πλήγωσε ό σατανάς καί σε γκρέμισε αγέρωχα στα τρίσβαθα του άδη. Προσεξε! Μην προχωρής περισσότερο, για να μη ρίξη φωτιά ό θεος καί σε κόψη πράωρα κι έτσι άπο τη μια φωτιά πέσης στην άλλη, της κολάσεως.
Ό ευνούχος άκουσε καί έφριξε. Το προσωπό του κοκκίνισε.
-Άλλοίμονό μου του αθλίου, ψέλλισε καταντροπιασμένος.
-Τί έπαθες αγαπητέ μου; ρώτησε ό Έπιφάνιος. Γιατί ντράπηκες καί κοκκίνισες έτσι; Δεν σου είπα ότι αυτός είναι τρελλός καί λέει ότι φθάση; Πάντως για ότι άπ' αυτά πού άκουσες σε ελέγχει ή συνείδησίς σου, φρόντισε να το διόρθωσης καί να μην περιφρόνησης τα λόγια του. Είσαι νέος καί ό σατανάς είναι φοβερός. Μας σπρώχνει να κάνουμε την αμαρτία όχι για τίποτε άλλο, αλλά για να έχη κι εμάς μέσα στη φωτιά της κολάσεως καί να παρηγορήτε . Ο ευνούχος, υστέρα άπ' αυτά πού άκουσε, άνεχώρησε. Τότε ό Έπιφάνιος βοήθησε τον όσιο να σηκωθή καί πήγαν στο δωμάτιο του. Εκεί βρήκαν έτοιμο τα τραπέζι καί κάθησαν να ευφρανθούν. Μετά τα φαγητο ρώτησε ό Έπιφάνιος:
-Γιατί, σεβαστέ μου φίλε, μίλησες τοσο απότομα στον άγαπητο μου;
-Επειδή είναι φίλος σου, γι' αύτο του μίλησα έτσι. "Αν δεν ήταν, δεν θα άκουγε οΰτε μία λέξι. Σκοπός μου δεν είναι να ελέγχω τους αμαρτωλούς, αλλά να τρέχω στον ίσιο δρόμο πού οδηγεί στον ούρανο.
-Γνωρίζω κι εγώ τα σχετικά με τον ευνούχο, είπε ό Έπιφάνιος. Αφού όμως ό καημένος είναι δούλος καί βιάζεται από τον κύριο του, τί μπορεί να κάνη;
-Το ξέρω, είπε ό όσιος, καταλαβαίνω τη θέσι του. Ό δούλος όμως πρέπει να έξυπηρετή τον αφέντη του μονο στίς υλικές του ανάγκες, όχι στα έργα του διαβόλου καί στίς άτιμες πράξεις του, καί μάλιστα σ' αυτό το καταραμένο, το σιχαμερό αμάρτημα πού οΰτε στα ζώα το συναντάμε! Γιατί λοιπον ό άνθρωπος να μην αισθάνεται τη δυσωδία αυτής της ακαθαρσίας καί να μην την αποστρέφεται;
-Όταν ό αφέντης, είπε πάλι ό Έπιφάνιος, προστάξη τον δούλο να κάνη κάποια υπηρεσία είτε σωματική εϊτε πνευματική είτε άκάμη καί αμαρτωλή, κι αύτύς δεν ΰπακούση, ξέρεις τοτε τί κατάρες τον περιμένουν, τί ξύλο, τί απειλές καί πόσα άλλα δεινά;
-Αυτό, παιδί μου, είναι το μαρτύριο του Χριστού. Αύτο εννοούσε ό Κύριος όταν έλεγε: «Μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης, ότι αυτών εστίν ή βασιλεία των ουρανών» (Ματθ. ε' 10). "Αν οι δούλοι δεν υποχωρούν στη σιχαμερή σοδομιτική επιθυμία των κυρίων τους, είναι μακάριοι και τρισμακαριοι, γιατι τα βασανιστήρια που θα υποφέρουν θα τους κατατάξουν στη χορεία των μαρτύρων .
( Όσιος Ανδρέας Ο δια Χριστον Σαλος )
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΩΝ ΚΟΛΑΣΜΕΝΩΝ
. . .Κάποιος άλλος νέος, ό Ιωάννης, ήταν κι αυτός φίλος του Έπιφανίου, Ό Ιωάννης αγαπούσε τον Έπιφάνιο σαν συμμαθητή του, αλλά δεν έμιμεΐτο καθόλου την αρετή του. Μία ήμερα, ενώ συζητούσαν καθισμένοι σε κάποια πλατεία, πέρασε άπ' εκεί μία πόρνη.
Όταν είδε τους νέους, άρχισε ή ελεεινή να κάνη σχήματα καί κινήσεις προκλητικές, για να αιχμαλωτίση τον ένα τουλάχιστον καί να ικανοποίηση την επιθυμία της.
Μάλις είδε ό Έπιφάνιος τα καμώματα της, γύρισε άλλου το προσωπο καί είπε:
-Κοίταξε την αδιάντροπη ποσο ύπουλα προσπαθεί να αίχμαλωτίση κάποια νεανική ψυχή! Όπως ή αλεπού την κότα!
Ό Ιωάννης πού ήταν τελείως διεφθαρμένος, την παρατηρούσε κρυφά από τον Έπιφάνιο
Εκείνος όμως τον είδε καί λυπήθηκε για το κατάντημα του. Ήταν πράγματι άσωτος καί επιθυμούσε με μανία τα γυναικεία σώματα, πού το τέλος τους θα είναι ό τάφος καί τα σκουλήκια. Ό Έπιφάνιος φοβέρισε τη γυναίκα καί την έδιωξε.. . . .
-Μα μήπως ό διάβολος έκανε τη γυναίκα; απολογήθηκε ό Ιωάννης. Ό θεός δεν την έπλασε; Αυτός δεν ώρισε καί τη σαρκική σχέσι; "Αν δεν την ήθελε, τότε γιατί να πλάση τη γυναίκα; Επομένως ό θεός είναι ό φταίχτης.
-Μη μιλάς απερίσκεπτα, αδελφέ, αποκρίθηκε ό Έπιφάνιος. Μου φαίνεται ότι δεν ξέρεις τί λες! Για πες μου λοιπόν: Ό θεος μας έδωσε το μαχαίρι για να σκοτώνουμε ό ένας τον άλλον ή για να κοβουμε ό,τι έχουμε ανάγκη; Το σχοινί γιατί μας το έδωσε, για να άπαγχονιζώμαστε ή για να τα μεταχειριζώμαστε όταν μας χρειάζεται; Ό θεός έφτιαξε καί το ραβδί, όχι όμως για να χτυπάμε τους άλλους, αλλά για να στηριζώμαστε πάνω σ' αυτό. Επομένως, για να έρθω στο θέμα μας, ό θεός έπλασε καί τη γυναίκα για να πληθύνεται ό κόσμος καί να μπορή, όποιος επιθυμεί, να συζή με αυτήν. Να συζή όμως πάντοτε σύμφωνα με το θέλημα του θεοΰ.
Κάθε νέος λοιπον ας έξετάζη τον έαυτο του: "Αν μπορή, ας μείνη παρθένος, καί αύτο θα είναι δείγμα ίδιαιτέρας ευλογίας του θεοΰ. "Αν όμως δεν μπορή, ας νυμφευθή με τη συγκατάθεσι των γονέων του μια γυναίκα σεμνή καί ενάρετη. Μετά τον γάμο όμως κανείς άπο τους δύο δεν έχει δικαίωμα να έπιθυμήση άλλο προσωπο, αλλά οφείλουν καί οί δύο να ζουν ακέραιοι καί καθαροί σαν ένα ζευγάρι τρυγόνια ή σαν αδέλφια σεμνά. Όσοι φυλάξουν έτσι τη μονογαμία, θα ζουν μετά την άνάστασι των νεκρών σαν άγγελοι θεοΰ.
Ή γυναίκα έρχεται σε γάμο με τον άνδρα, κατ' έντολήν του Κυρίου, όχι με σκοπό την ακολασία, αλλά την παιδοποιΐα.
"Οσοι λοιπόν πορνεύουν, μοιχεύουν ή κάνουν τη σοδομιτική αμαρτία καί διασκεδάζουν έτσι μέχρι την τελευταία τους στιγμή σαν κτήνη τυφλά καί αναίσθητα, αυτοί θα καταλάβουν την ώρα του θανάτου τί τους περιμένει. Τότε θα καταλάβουν για ποιους έχει έτοιμασθή το φοβερο πυρ,
-Μακάριο τα στομα καί τα χείλη σου, αγαπητέ μου Έπιφάνιε, πού βγάζουν τέτοια λόγια, είπε ό Ιωάννης. Μη νομίζης όμως ότι ό θεός διάλεξε όλους τους ανθρώπους καί τους έσόφισε καί τους αγίασε όπως εσένα, θα ήθελα να ήμουν όπως κι εσύ, αλλά δεν μπορώ, θα ήθελα να νηστεύω καί να προσεύχωμαι ήμερα καί νύχτα, αλλά δεν μπορώ, θα ήθελα να ελεώ τους φτωχούς αλλά δεν έχω χρήματα ούτε άλλα αγαθά με αφθονία, θα ήθελα ακόμη να μην όργίζωμαι, να μην κατηγορώ, να μην κάνω σε κανέναν κακό, αλλά δεν έχω τη δύναμι. Αναγκάζομαι άλλοτε από τη φύσι, άλλοτε από τον δαίμονα καί άλλοτε από την κακή συνήθεια να κάνω τα αντίθετα.
. . . . Είπες ότι θέλεις να προσεύχεσαι, αλλά δεν μπορείς απήντησε ό Έπιφάνιος. Γιατί δεν μπορείς; Είσαι νέος καί υγιής. "Αν δώσης τέτοια απολογία την ήμερα της κρίσεως, θα σε καταδικάση μια ενάρετη γριούλα, θα σου πή δηλαδή ό Κύριος: «Κοίταξε αυτή τη γυναικούλα, με το αδύνατο καί βασανισμένο σώμα, πώς αγωνίσθηκε ολόψυχα ήμερα καί νύχτα με προσευχές καί δεήσεις! Κι εσύ, νέος άνθρωπος, δεν κατάφερες ούτε τα έργα μιας ηλικιωμένης να φθάσης!». Καί για ν' αφήσω τα πολλά, ένα σου λέω μόνο: Όσο υπάρχει μέσα μας το αυτεξούσιο, καμμιά δικαιολογία δεν μας σώζει.......
Τότε ακριβώς φάνηκε να περνά άπ' εκει ο Όσιος Ανδρέας , Μόλις τον είδε ό Έπιφάνιος, άφησε τον Ιωάννη καί έτρεξε κοντά του. Πήγαν κάπου απόμερα καί άρχισαν πνευματική συζήτησι. Κάποια στιγμή ό όσιος είπε στον Επιφάνια:
-Φοβούμαι, αγαπητέ μου, πώς πήγαν χαμένα όλα τα καλά λόγια, πού είπες πρίν από λίγο σ' εκείνον τον νέο.
-Χαμένα! απόρησε ό Έπιφάνιος. Καί για ποιάν λογο;
-Δεν θα συμμορφωθή ποτέ μ' αυτά, γιατί είναι πολύ διεφθαρμένος. Όση ώρα συζητούσατε, ήμουν κοντά σας με το πνεύμα. "Ακουσε λοιπον τί θα πάθη καί πολύ σύντομα μάλιστα γιατί είναι πορνος, μοιχος καί, το πιο ΣΙΧΑΜΕΡΟ ΑΠ' ΟΛΑ, ΑΡΣΕΝΟΚΟΙΤΗΣ.
Πρίν λίγες ήμερες θα τον εξαφάνιζε ό Κύριος άπα τη γη, γιατί με τίς άσωτίες του έθλιβε το άγιο Πνεύμα. Ό άγγελος του όμως ζήτησε από τον θεό να του δώση ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΔΙΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΗ.
. . . . . Ό χρόνος πού δόθηκε στον Ιωάννη για μετάνοια συμπληρώθηκε. Τοτε μια νύχτα είδε ό Έπιφάνιος σε όραμα ότι τον πήρε ό μακάριος Ανδρέας καί τον ώδήγησε σε τόπους δύσβατους, απαίσιους καί σκοτεινούς. Κρατούσε λαμπάδα καί φώτιζε το πυκνο σκοτάδι. Ό νέος είχε την αϊσθησι πώς αυτά συνέβαιναν κάτω άπο τη γη. "Εβλεπε έκεϊ φυλακές καί αμπάρες, δεσμωτήρια άποτροπαια καί σκοτεινά. Μέσα σ' αυτά ήσαν κλεισμένοι ποντικοί, γάτες καί αλεπούδες. Σέ άλλα ήσαν γάιδαροι, φίδια, σκυλιά, Οχιές, ασπίδες, κουρούνες, κόρακες καί πλήθος αλλά ακάθαρτα πετεινά καί θηρία σαν τα άστρα του ουρανού.
Τέλος ήρθαν σ' ένα βρωμερό καλύβι, πού δεν είχε τίποτε άλλο παρά μόνο ακαθαρσίες ανθρώπων καί σκύλων.
-Γιατί, σε παρακαλώ, ήρθαμε εδώ; ρώτησε ό Έπιφάνιος τον όσιο. Γι' αυτό αγωνισθήκαμε; Για να έρθουμε εδώ καί να δούμε αυτά τα ελεεινά πράγματα;
-Όχι, παιδί μου, όχι, αλλά για να δής τον τοπο πού ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ό φίλος σου Ιωάννης. Οί ακαθαρσίες πού βλέπεις είναι τα έργα του, ό κόπος καί ό ίδρωτας του. Κοίταξε τί γράφει εδώ!
Βλέπει τότε ό νέος στον αέρα μια σκοτεινή επιγραφή πού έλεγε: «Παντοτινή κατοικία καί βαρεία τιμωρία του Ιωάννου, του γιου του Κελαιστίνου» αυτό ήταν το όνομα του πατέρα του.
-Άλλοίμονο σ' εμένα τον αμαρτωλό! φώναξε ό Έπιφάνιος. Τέτοια συμφορά ούτε στους εχθρούς μου. Άλλα πώς μαζεύθηκαν όλες αυτές οί ακαθαρσίες;
-Όσοι άνδρες καί γυναίκες κάνουν τίς ίδιες αμαρτίες, είπε ό όσιος, στοιβάζουν εδώ αυτές τίς ακαθαρσίες, ώστε, όταν πεθάνουν, να χορτάσουν οι ψυχές τους, καθώς θα είναι αλυσοδεμένες. Όταν όμως γίνη ή άνάστασις των σωμάτων, τότε θα παραδοθούν στο αιώνιο πυρ.
-Καί όλα εκείνα τα ζώα πού εϊδαμε φυλακισμένα, τα ποντίκια, οί σκύλοι, τ' αγρίμια, οί όνοι, οί ήμίονοι, τα ερπετά τί είναι;
-Εκείνα είναι οί ψυχές των ανόμων καί αμαρτωλών.
-Πω, πω! "Ετσι είναι οί ψυχές των ανθρώπων;
-Όχι, αγαπητό μου παιδί. Ό θεός οικονόμησε να φανούν έτσι, για να μας δείξη την αμαρτία πού εργαζόταν ή κάθε ψυχή. 'Απ' αυτές, άλλες ανήκουν σε φονιάδες, άλλες σε μοιχούς καί πόρνους, σε σοδομίτες, σε κλέφτες καί φιλάργυρους, σε αιρετικούς, κενόδοξους καί λοιπούς αμαρτωλούς. Αυτές είναι οι ψυχές, οι όποιες
«παρασυνεβλήθησαν τοίς κτήνεσι τοϊς άνοήτοις καί ώμοιώθησαν αύτοΐς» (πρβλ. Ψαλμ. μη ' 13).
Γι' αυτό ό Κύριος έκανε, ώστε να φαίνωνται οι ΦΟΝΙΑΔΕΣ σαν σκορπιοί, οι ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ σαν αγρίμια, οι ΜΑΓΟΙ καί ΦΑΡΜΑΚΟΙ σαν φίδια. Τους ΚΤΗΝΟΒΑΤΕΣ καί τους ΑΡΣΕΝΟΚΟΪΤΕΣ τους έκανε να μοιάζουν με τους ποντικούς καί τα ψόφια σκυλιά, πού είναι πεταμένα στην κοπριά καί τα τρώνε τα σκουλήκια.
Τους πόρνους τους έκανε να μοιάζουν με τους χοίρους, τους κλέφτες με τους λύκους, τους απατεώνες με τίς αλεπούδες, τους φιλάργυρους με τίς γάτες, τους όργίλους με τα θηρία, τους μνησίκακους με τίς οχιές, τους ψεύτες με τα φίδια, τους λαίμαργους με τα άλογα, τους μέθυσους με τους δαιμονισμένους, τους αιρετικούς με την κοπριά, τους πορνοκάπηλους με τους όνους.
Τους πορνοβοσκούς, πού με όρκους καί ψεύδη ρίχνουν τους άνδρες στον βόθρο της επιμιξίας με τίς γυναίκες, καί αντιθέτως, καί τους κάνουν έτσι ναούς του διαβόλου καί καταγώγια της ακαθαρσίας, αυτούς τους έκανε να μοιάζουν με τον αντίχ
ριστο πού πρόκειται να έρθη.
Τους βλάσφημους τους έκανε να μοιάζουν με τίς κουρούνες, ενώ όσους καταλαλοΰν, με τους κόρακες. Όσους κατακρίνουν με αναισθησία τα ξένα σφάλματα, τους έκανε να μοιάζουν με τα λυσσασμένα σκυλιά, πού δαγκώνουν τίς ανθρώπινες σάρκες. Τους τραγουδιστός με τους βατράχους, τους Οργανοπαίκτες με διαβολικά μουσικά όργανα, τίς χορεύτριες με τους ερωδιούς, τίς πορνες με τίς κατσίκες. Τέλος τους νέους πού αμάρτησαν σε παιγνίδια, αστεία καί θέατρα ή έπεσαν στη μέθη καί στη διαφθορά, τους έκανε να φαίνωνται σαν μικρές Οχιές, σαν ακάθαρτα ερπετά καί αγρίμια . . . . . .( Όσιος Ανδρέας Δια Χριστον Σάλος )
. . .Κάποιος άλλος νέος, ό Ιωάννης, ήταν κι αυτός φίλος του Έπιφανίου, Ό Ιωάννης αγαπούσε τον Έπιφάνιο σαν συμμαθητή του, αλλά δεν έμιμεΐτο καθόλου την αρετή του. Μία ήμερα, ενώ συζητούσαν καθισμένοι σε κάποια πλατεία, πέρασε άπ' εκεί μία πόρνη.
Όταν είδε τους νέους, άρχισε ή ελεεινή να κάνη σχήματα καί κινήσεις προκλητικές, για να αιχμαλωτίση τον ένα τουλάχιστον καί να ικανοποίηση την επιθυμία της.
Μάλις είδε ό Έπιφάνιος τα καμώματα της, γύρισε άλλου το προσωπο καί είπε:
-Κοίταξε την αδιάντροπη ποσο ύπουλα προσπαθεί να αίχμαλωτίση κάποια νεανική ψυχή! Όπως ή αλεπού την κότα!
Ό Ιωάννης πού ήταν τελείως διεφθαρμένος, την παρατηρούσε κρυφά από τον Έπιφάνιο
Εκείνος όμως τον είδε καί λυπήθηκε για το κατάντημα του. Ήταν πράγματι άσωτος καί επιθυμούσε με μανία τα γυναικεία σώματα, πού το τέλος τους θα είναι ό τάφος καί τα σκουλήκια. Ό Έπιφάνιος φοβέρισε τη γυναίκα καί την έδιωξε.. . . .
-Μα μήπως ό διάβολος έκανε τη γυναίκα; απολογήθηκε ό Ιωάννης. Ό θεός δεν την έπλασε; Αυτός δεν ώρισε καί τη σαρκική σχέσι; "Αν δεν την ήθελε, τότε γιατί να πλάση τη γυναίκα; Επομένως ό θεός είναι ό φταίχτης.
-Μη μιλάς απερίσκεπτα, αδελφέ, αποκρίθηκε ό Έπιφάνιος. Μου φαίνεται ότι δεν ξέρεις τί λες! Για πες μου λοιπόν: Ό θεος μας έδωσε το μαχαίρι για να σκοτώνουμε ό ένας τον άλλον ή για να κοβουμε ό,τι έχουμε ανάγκη; Το σχοινί γιατί μας το έδωσε, για να άπαγχονιζώμαστε ή για να τα μεταχειριζώμαστε όταν μας χρειάζεται; Ό θεός έφτιαξε καί το ραβδί, όχι όμως για να χτυπάμε τους άλλους, αλλά για να στηριζώμαστε πάνω σ' αυτό. Επομένως, για να έρθω στο θέμα μας, ό θεός έπλασε καί τη γυναίκα για να πληθύνεται ό κόσμος καί να μπορή, όποιος επιθυμεί, να συζή με αυτήν. Να συζή όμως πάντοτε σύμφωνα με το θέλημα του θεοΰ.
Κάθε νέος λοιπον ας έξετάζη τον έαυτο του: "Αν μπορή, ας μείνη παρθένος, καί αύτο θα είναι δείγμα ίδιαιτέρας ευλογίας του θεοΰ. "Αν όμως δεν μπορή, ας νυμφευθή με τη συγκατάθεσι των γονέων του μια γυναίκα σεμνή καί ενάρετη. Μετά τον γάμο όμως κανείς άπο τους δύο δεν έχει δικαίωμα να έπιθυμήση άλλο προσωπο, αλλά οφείλουν καί οί δύο να ζουν ακέραιοι καί καθαροί σαν ένα ζευγάρι τρυγόνια ή σαν αδέλφια σεμνά. Όσοι φυλάξουν έτσι τη μονογαμία, θα ζουν μετά την άνάστασι των νεκρών σαν άγγελοι θεοΰ.
Ή γυναίκα έρχεται σε γάμο με τον άνδρα, κατ' έντολήν του Κυρίου, όχι με σκοπό την ακολασία, αλλά την παιδοποιΐα.
"Οσοι λοιπόν πορνεύουν, μοιχεύουν ή κάνουν τη σοδομιτική αμαρτία καί διασκεδάζουν έτσι μέχρι την τελευταία τους στιγμή σαν κτήνη τυφλά καί αναίσθητα, αυτοί θα καταλάβουν την ώρα του θανάτου τί τους περιμένει. Τότε θα καταλάβουν για ποιους έχει έτοιμασθή το φοβερο πυρ,
-Μακάριο τα στομα καί τα χείλη σου, αγαπητέ μου Έπιφάνιε, πού βγάζουν τέτοια λόγια, είπε ό Ιωάννης. Μη νομίζης όμως ότι ό θεός διάλεξε όλους τους ανθρώπους καί τους έσόφισε καί τους αγίασε όπως εσένα, θα ήθελα να ήμουν όπως κι εσύ, αλλά δεν μπορώ, θα ήθελα να νηστεύω καί να προσεύχωμαι ήμερα καί νύχτα, αλλά δεν μπορώ, θα ήθελα να ελεώ τους φτωχούς αλλά δεν έχω χρήματα ούτε άλλα αγαθά με αφθονία, θα ήθελα ακόμη να μην όργίζωμαι, να μην κατηγορώ, να μην κάνω σε κανέναν κακό, αλλά δεν έχω τη δύναμι. Αναγκάζομαι άλλοτε από τη φύσι, άλλοτε από τον δαίμονα καί άλλοτε από την κακή συνήθεια να κάνω τα αντίθετα.
. . . . Είπες ότι θέλεις να προσεύχεσαι, αλλά δεν μπορείς απήντησε ό Έπιφάνιος. Γιατί δεν μπορείς; Είσαι νέος καί υγιής. "Αν δώσης τέτοια απολογία την ήμερα της κρίσεως, θα σε καταδικάση μια ενάρετη γριούλα, θα σου πή δηλαδή ό Κύριος: «Κοίταξε αυτή τη γυναικούλα, με το αδύνατο καί βασανισμένο σώμα, πώς αγωνίσθηκε ολόψυχα ήμερα καί νύχτα με προσευχές καί δεήσεις! Κι εσύ, νέος άνθρωπος, δεν κατάφερες ούτε τα έργα μιας ηλικιωμένης να φθάσης!». Καί για ν' αφήσω τα πολλά, ένα σου λέω μόνο: Όσο υπάρχει μέσα μας το αυτεξούσιο, καμμιά δικαιολογία δεν μας σώζει.......
Τότε ακριβώς φάνηκε να περνά άπ' εκει ο Όσιος Ανδρέας , Μόλις τον είδε ό Έπιφάνιος, άφησε τον Ιωάννη καί έτρεξε κοντά του. Πήγαν κάπου απόμερα καί άρχισαν πνευματική συζήτησι. Κάποια στιγμή ό όσιος είπε στον Επιφάνια:
-Φοβούμαι, αγαπητέ μου, πώς πήγαν χαμένα όλα τα καλά λόγια, πού είπες πρίν από λίγο σ' εκείνον τον νέο.
-Χαμένα! απόρησε ό Έπιφάνιος. Καί για ποιάν λογο;
-Δεν θα συμμορφωθή ποτέ μ' αυτά, γιατί είναι πολύ διεφθαρμένος. Όση ώρα συζητούσατε, ήμουν κοντά σας με το πνεύμα. "Ακουσε λοιπον τί θα πάθη καί πολύ σύντομα μάλιστα γιατί είναι πορνος, μοιχος καί, το πιο ΣΙΧΑΜΕΡΟ ΑΠ' ΟΛΑ, ΑΡΣΕΝΟΚΟΙΤΗΣ.
Πρίν λίγες ήμερες θα τον εξαφάνιζε ό Κύριος άπα τη γη, γιατί με τίς άσωτίες του έθλιβε το άγιο Πνεύμα. Ό άγγελος του όμως ζήτησε από τον θεό να του δώση ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΔΙΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΗ.
. . . . . Ό χρόνος πού δόθηκε στον Ιωάννη για μετάνοια συμπληρώθηκε. Τοτε μια νύχτα είδε ό Έπιφάνιος σε όραμα ότι τον πήρε ό μακάριος Ανδρέας καί τον ώδήγησε σε τόπους δύσβατους, απαίσιους καί σκοτεινούς. Κρατούσε λαμπάδα καί φώτιζε το πυκνο σκοτάδι. Ό νέος είχε την αϊσθησι πώς αυτά συνέβαιναν κάτω άπο τη γη. "Εβλεπε έκεϊ φυλακές καί αμπάρες, δεσμωτήρια άποτροπαια καί σκοτεινά. Μέσα σ' αυτά ήσαν κλεισμένοι ποντικοί, γάτες καί αλεπούδες. Σέ άλλα ήσαν γάιδαροι, φίδια, σκυλιά, Οχιές, ασπίδες, κουρούνες, κόρακες καί πλήθος αλλά ακάθαρτα πετεινά καί θηρία σαν τα άστρα του ουρανού.
Τέλος ήρθαν σ' ένα βρωμερό καλύβι, πού δεν είχε τίποτε άλλο παρά μόνο ακαθαρσίες ανθρώπων καί σκύλων.
-Γιατί, σε παρακαλώ, ήρθαμε εδώ; ρώτησε ό Έπιφάνιος τον όσιο. Γι' αυτό αγωνισθήκαμε; Για να έρθουμε εδώ καί να δούμε αυτά τα ελεεινά πράγματα;
-Όχι, παιδί μου, όχι, αλλά για να δής τον τοπο πού ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ό φίλος σου Ιωάννης. Οί ακαθαρσίες πού βλέπεις είναι τα έργα του, ό κόπος καί ό ίδρωτας του. Κοίταξε τί γράφει εδώ!
Βλέπει τότε ό νέος στον αέρα μια σκοτεινή επιγραφή πού έλεγε: «Παντοτινή κατοικία καί βαρεία τιμωρία του Ιωάννου, του γιου του Κελαιστίνου» αυτό ήταν το όνομα του πατέρα του.
-Άλλοίμονο σ' εμένα τον αμαρτωλό! φώναξε ό Έπιφάνιος. Τέτοια συμφορά ούτε στους εχθρούς μου. Άλλα πώς μαζεύθηκαν όλες αυτές οί ακαθαρσίες;
-Όσοι άνδρες καί γυναίκες κάνουν τίς ίδιες αμαρτίες, είπε ό όσιος, στοιβάζουν εδώ αυτές τίς ακαθαρσίες, ώστε, όταν πεθάνουν, να χορτάσουν οι ψυχές τους, καθώς θα είναι αλυσοδεμένες. Όταν όμως γίνη ή άνάστασις των σωμάτων, τότε θα παραδοθούν στο αιώνιο πυρ.
-Καί όλα εκείνα τα ζώα πού εϊδαμε φυλακισμένα, τα ποντίκια, οί σκύλοι, τ' αγρίμια, οί όνοι, οί ήμίονοι, τα ερπετά τί είναι;
-Εκείνα είναι οί ψυχές των ανόμων καί αμαρτωλών.
-Πω, πω! "Ετσι είναι οί ψυχές των ανθρώπων;
-Όχι, αγαπητό μου παιδί. Ό θεός οικονόμησε να φανούν έτσι, για να μας δείξη την αμαρτία πού εργαζόταν ή κάθε ψυχή. 'Απ' αυτές, άλλες ανήκουν σε φονιάδες, άλλες σε μοιχούς καί πόρνους, σε σοδομίτες, σε κλέφτες καί φιλάργυρους, σε αιρετικούς, κενόδοξους καί λοιπούς αμαρτωλούς. Αυτές είναι οι ψυχές, οι όποιες
«παρασυνεβλήθησαν τοίς κτήνεσι τοϊς άνοήτοις καί ώμοιώθησαν αύτοΐς» (πρβλ. Ψαλμ. μη ' 13).
Γι' αυτό ό Κύριος έκανε, ώστε να φαίνωνται οι ΦΟΝΙΑΔΕΣ σαν σκορπιοί, οι ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ σαν αγρίμια, οι ΜΑΓΟΙ καί ΦΑΡΜΑΚΟΙ σαν φίδια. Τους ΚΤΗΝΟΒΑΤΕΣ καί τους ΑΡΣΕΝΟΚΟΪΤΕΣ τους έκανε να μοιάζουν με τους ποντικούς καί τα ψόφια σκυλιά, πού είναι πεταμένα στην κοπριά καί τα τρώνε τα σκουλήκια.
Τους πόρνους τους έκανε να μοιάζουν με τους χοίρους, τους κλέφτες με τους λύκους, τους απατεώνες με τίς αλεπούδες, τους φιλάργυρους με τίς γάτες, τους όργίλους με τα θηρία, τους μνησίκακους με τίς οχιές, τους ψεύτες με τα φίδια, τους λαίμαργους με τα άλογα, τους μέθυσους με τους δαιμονισμένους, τους αιρετικούς με την κοπριά, τους πορνοκάπηλους με τους όνους.
Τους πορνοβοσκούς, πού με όρκους καί ψεύδη ρίχνουν τους άνδρες στον βόθρο της επιμιξίας με τίς γυναίκες, καί αντιθέτως, καί τους κάνουν έτσι ναούς του διαβόλου καί καταγώγια της ακαθαρσίας, αυτούς τους έκανε να μοιάζουν με τον αντίχ
ριστο πού πρόκειται να έρθη.
Τους βλάσφημους τους έκανε να μοιάζουν με τίς κουρούνες, ενώ όσους καταλαλοΰν, με τους κόρακες. Όσους κατακρίνουν με αναισθησία τα ξένα σφάλματα, τους έκανε να μοιάζουν με τα λυσσασμένα σκυλιά, πού δαγκώνουν τίς ανθρώπινες σάρκες. Τους τραγουδιστός με τους βατράχους, τους Οργανοπαίκτες με διαβολικά μουσικά όργανα, τίς χορεύτριες με τους ερωδιούς, τίς πορνες με τίς κατσίκες. Τέλος τους νέους πού αμάρτησαν σε παιγνίδια, αστεία καί θέατρα ή έπεσαν στη μέθη καί στη διαφθορά, τους έκανε να φαίνωνται σαν μικρές Οχιές, σαν ακάθαρτα ερπετά καί αγρίμια . . . . . .( Όσιος Ανδρέας Δια Χριστον Σάλος )
- Byzantine_Spirit
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 598
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
lovethink..
Προφανώς εννοούσες τα δικά μου λεγόμενα για τους γονείς
και τα επωμίσθηκε ο Ierodiakonos.
Καταρχάς δεν έκρινα τους γονείς ως ανάξιους.
Απλώς είπα πως πρέπει να αναζητηθεί έγκαιρα η αιτία απο εκείνους,
εφόσον βλέπουν ότι έχουν ένα μικρό παιδί με αμφιλεγόμενη συμπεριφορά.
Κατόπιν αυτού είπα επίσης, ότι εφόσον το παιδί λάβει Χριστιανική
αγωγή και αφού νοιώσει ότι έχει καλυφθεί απο αυτή και πιστεύει στο Χριστό,
είναι πλέον σίγουρο ότι θα προσπαθήσει να αποβάλλει αυτή την ιδιαιτερότητα,
η οποία, μόνο τη ζωή μπορεί να του καταστρέψει,
αφού δε θα μπορεί να κάνει φυσιολογική οικογένεια και θα ζεί γεμάτος τύψεις.
Απο εκει και πέρα, λυπάμαι διότι διάβασες επιλεκτικά αυτά που έγραψα.
Στο τελευταίο σκέλος της προηγούμενής μου απάντησης,
είχα γράψει το γιατί αυτό δεν είναι φυσιολογικό.
Επίσης με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη αυτά που έγραψε ο Ierodiakonos,
δείχνοντας πως ο λόγος του Θεού όπως και η ηθική να προσθέσω εγώ,
δεν είναι κοστούμι όπου ο καθένας θα το κόψει και θα το ράψει στα μέτρα του.
Και το παραθέτω:
Προφανώς εννοούσες τα δικά μου λεγόμενα για τους γονείς
και τα επωμίσθηκε ο Ierodiakonos.
Καταρχάς δεν έκρινα τους γονείς ως ανάξιους.
Απλώς είπα πως πρέπει να αναζητηθεί έγκαιρα η αιτία απο εκείνους,
εφόσον βλέπουν ότι έχουν ένα μικρό παιδί με αμφιλεγόμενη συμπεριφορά.
Κατόπιν αυτού είπα επίσης, ότι εφόσον το παιδί λάβει Χριστιανική
αγωγή και αφού νοιώσει ότι έχει καλυφθεί απο αυτή και πιστεύει στο Χριστό,
είναι πλέον σίγουρο ότι θα προσπαθήσει να αποβάλλει αυτή την ιδιαιτερότητα,
η οποία, μόνο τη ζωή μπορεί να του καταστρέψει,
αφού δε θα μπορεί να κάνει φυσιολογική οικογένεια και θα ζεί γεμάτος τύψεις.
Απο εκει και πέρα, λυπάμαι διότι διάβασες επιλεκτικά αυτά που έγραψα.
Στο τελευταίο σκέλος της προηγούμενής μου απάντησης,
είχα γράψει το γιατί αυτό δεν είναι φυσιολογικό.
Επίσης με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη αυτά που έγραψε ο Ierodiakonos,
δείχνοντας πως ο λόγος του Θεού όπως και η ηθική να προσθέσω εγώ,
δεν είναι κοστούμι όπου ο καθένας θα το κόψει και θα το ράψει στα μέτρα του.
Και το παραθέτω:
Όσο για το αν υπάρχουν ομοφυλόφιλοι στην Εκκλησία, ναί υπάρχουν αδελφέ μου ουδείς το αρνήθικε! Επειδή υπάρχουν σημαίνει πώς θα καταργήσουμε τον Λόγο Του Κυρίου για αυτούς δια να μην προσβάλλουμε την ιδιαιτερότητά τους? Τί λες βρε αδελφέ μου? Κόβουμε και ράβουμε όπως μας αναπαύει?
«Ο λύχνος του σώματος εστίν ο οφθαλμός· εάν ουν ο οφθαλμός σου απλούς η, όλον το σώμα σου φωτεινόν έσται.»
