Πρέπει να αντιδρά η εκκλησία ?

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
lovethink
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5014
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 09, 2006 6:00 am

Δημοσίευση από lovethink »

alithis έγραψε:πολυ καλα τα λεει ο Θεσσαλονικης![/u]μπραβο του,ειναι ελληναρας!

..
Θεωρείς πως ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ είναι μόνο ένας Ετεροφυλόφιλος ;
Ενας ομοφυλόφιλος δεν μπορεί να είναι ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ;
Καλή Σαρακοστή
plagiaskepsi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1648
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από plagiaskepsi »

san na leme....aksizi na les to evagelio se....anthropus??????????
re aderfe mu pisteve oti thelis.
to evagelio kseris ti lei?
to anekdoto arxizi.....
na mas pi o mathtis anthimos

pios diafoni sta noimata tu mathiti mas
plagiaskepsi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1648
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από plagiaskepsi »

??????????????????????
kita den to vlepo san oloklirotiki kseftila ala

san athoo anekdoto
plagiaskepsi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1648
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από plagiaskepsi »

theli na galasi kanis>
parakalo eleftera
plagiaskepsi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1648
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από plagiaskepsi »

ox theuli mu kali anestasi se olus
lovethink
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5014
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 09, 2006 6:00 am

Δημοσίευση από lovethink »

Ierodiakonos έγραψε: Ένας ομοφυλόφιλος είναι καλό παράδειγμα για το παιδί σου?]
Ενας ΚΑΛΟΣ άνθρωπος για μένα είναι ΚΑΛΟ παράδειγμα για το παιδί μου
Το αν είναι ομοφυλόφιλος ή ετεροφυλόφιλος δεν με αφορά ΟΥΤΕ ΕΜΕΝΑ , ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ
Ierodiakonos έγραψε: Και βέβαια επιλογή είναι το να είσαι ομοφυλόφιλος, δεν είναι κληρονομική πάθησις.
Αν έχεις ΑΠΟΔΕΙΞΗ ότι είναι ΕΠΙΛΟΓΗ να μου το παραθέσεις
Εκτός κι αν δεν βλέπεις γύρω σου ποτέ παιδάκια ακόμα και 14 χρονών που τα βλέπεις και λες "αααα καλά ..... αυτό θα γίνει σίγουρα gay"
Παιδιά 10 χρονών που προτιμούν να παίζουν με κοπέλες και όχι με αγόρια
Παιδιά που ενώ είναι ΠΑΡΘΕΝΑ έχουν θυληκές κινήσεις
Μην αρχίσουμε το ότι υπάρχει και στη φύση η ομοφυλοφιλική έκφραση

Ierodiakonos έγραψε: Δεν είναι δυνατόν τους γυναικοτούς που παρευλάνουν στα μέσα μαζικής ενημερώσεως να τα θεωρήσουμε και να τα δεχθούμε ως πρώτυπα για τους νέους και τις νέες!
.
Στην τηλεόραση ( εκτός των κρατικών καναλιών ) δεν υπάρχουν πρώτυπα , είτε για γυναίκες είτε για άνδρες
Εκτός κι αν εννοείς τις παρουσιάστριες τύπου Στεφανίδου Λαμπίρη κτλπ πρώτυπα επειδή είναι ετεροφυλόφιλες
Ierodiakonos έγραψε:
Δεν χρειάζεται να σου πώ τί σημαίνει πορνεία, γνωρίζεις καλά αδελφέ μου!
Παντρεύτηκες παρθένος ;
Αυνανίσθηκες ποτέ ;
Πεθύμησες ποτέ γυναίκα με το βλέμμα ;
Είπες ποτέ ψέμα ;
Εγινες ποτέ πλεονέκτης ;
Δεν θέλω να μου απαντήσεις , θέλω απλά να μην είσαι τόσο απόλυτος

Η μήπως θες τώρα να μου πεις ότι δεν υπάρχουν ομοφυλόφιλοι στον Εκκλησιαστικό χώρο ;
Πες το μου κι αυτό τώρα .....
Καλή Σαρακοστή
Ierodiakonos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 15, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από Ierodiakonos »

Αδελφέ μου Χριστόν παντρεύθηκα αν αυτό σου λέγει κάτι!
Εάν θεωρείς επιστημονικά αποδεδειγμένη τη θέση σου ότι είναι κληρονιμική πάθησις η ομοφυλοφιλία από αυτά που λέει η γειτόνισσά σου ή ο περαστικός ή ο γνωστός σου λυπούμαι πολύ αλλά "αγρόν ηγόραζες.."!
Μάλλον ζείς σε άλλη χώρα αδελφέ μου για να μου λέγεις πως η ελληνική τηλεόραση δεν προβάλλει πρώτυπα γυναικοτούς! Δεν γνωρίζω ποιές είναι αυτές που μου ανέφερες , συγνώμη!
Όσο για το αν υπάρχουν ομοφυλόφιλοι στην Εκκλησία, ναί υπάρχουν αδελφέ μου ουδείς το αρνήθικε! Επειδή υπάρχουν σημαίνει πώς θα καταργήσουμε τον Λόγο Του Κυρίου για αυτούς δια να μην προσβάλλουμε την ιδιαιτερότητά τους? Τί λες βρε αδελφέ μου? Κόβουμε και ράβουμε όπως μας αναπαύει? Μνήσθητί μου Κύριε!
Όσον αφορά για το αν είναι καλό παράδειγμα για το παιδί σου, μην απορήσεις τότε αδελφέ μου εάν το παιδί σου θυληπρεπίζει! Θα είναι εξαιτίας του πρωτύπου!
lovethink
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5014
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 09, 2006 6:00 am

Δημοσίευση από lovethink »

Ierodiakonos έγραψε:Όσον αφορά για το αν είναι καλό παράδειγμα για το παιδί σου, μην απορήσεις τότε αδελφέ μου εάν το παιδί σου θυληπρεπίζει! Θα είναι εξαιτίας του πρωτύπου! [/i]
Ναι θα δει τηλεόραση και θα γίνει ομοφυλόφιλος/η
Ενώ πριν υπάρξει η τηλεόραση δεν υπήρχε ομοφυλοφιλία
Δηλαδή αν κάποιο παιδί είναι ομοφυλόφιλο πρέπει με το ζόρι κάτι να φταίει

Τέλος πάντων , ο καθένας έχει τις απόψεις του οι οποίες διαμορφώνονται σύμφωνα με τα βιώματά του
Αλλά από τη στιγμή που ένας άνθρωπος φορολογείται , έχει δικαίωμα να επιλέγει σε ποιόν θέλει να αφήσει σε περίπτωση θανάτου του την περιουσία του για να μη μείνει μετά στους πέντε δρόμους
Διότι όταν ένα ποσοστό συγγενών κάποιου ομοφυλόφιλου σκέφτετε όπως σχεδόν όλοι εδώ μέσα τότε είναι βέβαιο πως αν μείνει ένας ομοφυλόφιλος μόνος του , θα τον πετάξουν στο δρόμο να μη τους μολύνει το σπίτι


(Νόμιζα πως το ιεροδιάκονος ήταν απλά ένα "ψευδώνυμο" αν ήξερα ότι είστε μοναχός δεν θα σας ρωτούσα τίποτα από τα προηγούμενα
Εύχομαι καλό αγώνα στο θυσιαστικό σας έργο )
Καλή Σαρακοστή
Άβαταρ μέλους
Byzantine_Spirit
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 598
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από Byzantine_Spirit »

Για να απαντήσω στο θέμα της Domna...
Παλαιότερα οι άνθρωποι ήταν διαφορετικοί.
Κρατούσαν ψηλά τις αρχές, τις αξίες και τα ιδανικά.
Η θέση της Εκκλησίας, ήταν και είναι ίδια.
Και η θέση της Εκκλησίας είναι να λέει άφοβα τη γνώμη της,
αλλά όχι να πιεζει.
Ο καθένας είναι ελεύθερος να αποδεχτεί ή να απορρίψει.
Πιστεύω πως ο Γέροντας Παίσιος, όταν λέει για Χριστιανούς που
έδωσαν μάχες ή που ήταν σκληρά καρύδια, εννοεί κατά πάσα
πιθανότητα Χριστιανούς που δεν αμφιταλαντεύτηκαν
στο θέμα της πίστης τους και που την κράτησαν ψηλά.
Δε νομίζω πως μιλά για Χριστιανούς που κοίταξαν να βγάλουν το μάτι
σε όσους είχαν διαφορετικές αντιλήψεις...
Όσο για το θέμα που προέκυψε για τους ομοφυλόφιλους,
είμαι κι εγω πεπεισμένη πως πρόκειται για επιλογή.
Ο ακατανόμαστος, πειράζει τον άνθρωπο και εκεί είναι που ο άνθρωπος,
πρέπει να δείξει δύναμη. Στο να απαλλαγεί δηλ. απο τον πειρασμό.
Όσο για το ότι αυτό συμβαίνει σε μικρά αγόρια ή κορίτσια,
αυτό είναι αίτιο που πρέπει να αναζητηθεί απο τους τους γονείς.
Πολλά παιδιά βιάζονται απο κάποιους σε μικρές ηλικίες,
με αποτέλεσμα να αρχίσουν κατόπιν να έχουν ομοφυλοφιλικές τάσεις.
Όταν όμως ένας γονιός ανατρέφει χριστιανικά το παιδί του,
θα ξέρει κι εκείνο μεγαλώνοντας, πως αν νοιώθει κάτι τέτοιο
είναι πειρασμικό και με τη βοήθεια του Θεού,
θέλοντας να ζήσει φ-υ-σ-ι-ο-λ-ο-γ-ι-κ-ά θα προσπαθήσει να το αποβάλλει.
Αν δεν προσπαθήσει, πολύ απλά θα προσπαθεί να το περάσει και στους
άλλους για σωστό, για να αισθάνεται εκείνο καλά, όπως κάνουν όλοι
οι ομοφυλόφιλοι στη σημερινή εποχή χωρίς να σκεφτούν κάτι
πολύ απλό:
Αν ήταν όλοι ομοφυλόφιλοι στον πλανήτη, θα είχαμε καταστραφεί προ πολλού, αφού δεν θα μπορούσε κανένας απο αυτά τα ζευγάρια να κάνει παιδιά.
Αυτό και μόνο δείχνει το ότι η ομοφυλοφιλία δεν είναι φυσιολογική.
Απλά τα πράγματα..
«Ο λύχνος του σώματος εστίν ο οφθαλμός· εάν ουν ο οφθαλμός σου απλούς η, όλον το σώμα σου φωτεινόν έσται.»
lovethink
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5014
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 09, 2006 6:00 am

Δημοσίευση από lovethink »

Είπες πως όταν ένας γονιός ανατρέφει Χριστιανικά το παιδί του ........
Δηλαδή κατηγορείς ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ των ομοφυλόφιλων
Δηλαδή δεν υπάρχει κατά τη γνώμη σου ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ μέσα σε ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ

Το μόνο που μπορεί να κάνει ένας ομοφυλόφιλος ή ομοφυλόφιλη είναι να απέχει παντελώς από τον έρωτα και να πεθάνει από μιζέρια δυστυχισμένος και διελυμένος
Να γίνει ετεροφυλόφιλος/η από ομοφυλόφιλος/η δεν μπορεί να γίνει
Είναι το DNA του , και δεν αλλάζει

Αν θες να απαιτήσεις από κάποιον να μην ερωτευθεί ποτέ να μην αγαπήσει ποτέ να μην αγκαλιάσει ποτέ να μην κάνει έρωτα ποτέ , κάντο
Αν θεωρείς ότι εσύ κατανίκησες όλες σου τις παραπάνω ανάγκες απαίτησέ το τότε και από τους άλλους
Αλλά δεν έχεις κανένα δικαίωμα να απαιτείς
1) Πράγματα που εσύ δεν κατάφερες να πετύχεις
2) Να υβρίζεις ως ΜΗ ΣΩΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ τους γονείς των ομοφυλόφιλων παιδιών
3) Να σου πω ότι υπάρχουν και παιδιά αδέρφια που μεγάλωσαν στην ίδια οικογένεια ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗ και το ένα μπορεί να είναι ομοφυλόφιλο ενώ το άλλο όχι

Επίσης υπάρχουν περιπτώσεις γονιών που τραβάνε τα παιδιά τους είτε στους ιερείς , είτε στους ψυχιάτρους για να τους κάνουν "καλά" !!!!!
Αυτοί οι γονείς κατά τη γνώμη σου φυσικά είναι οι ΣΩΣΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ έτσι ;

Εγώ απλά εύχομαι να μην σου τύχει ποτέ να έχεις παιδί ομοφυλόφιλο γιατί θα πρέπει να φορτωθείς την ευθύνη και το φταίξιμο για κάτι που δεν θα φταις εσύ
Καλή Σαρακοστή
Απάντηση

Επιστροφή στο “Εκκλησιαστική Επικαιρότητα”