Θεωρείς πως ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ είναι μόνο ένας Ετεροφυλόφιλος ;alithis έγραψε:πολυ καλα τα λεει ο Θεσσαλονικης![/u]μπραβο του,ειναι ελληναρας!
..
Ενας ομοφυλόφιλος δεν μπορεί να είναι ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ;
Συντονιστής: Συντονιστές




Ενας ΚΑΛΟΣ άνθρωπος για μένα είναι ΚΑΛΟ παράδειγμα για το παιδί μουIerodiakonos έγραψε: Ένας ομοφυλόφιλος είναι καλό παράδειγμα για το παιδί σου?]
Αν έχεις ΑΠΟΔΕΙΞΗ ότι είναι ΕΠΙΛΟΓΗ να μου το παραθέσειςIerodiakonos έγραψε: Και βέβαια επιλογή είναι το να είσαι ομοφυλόφιλος, δεν είναι κληρονομική πάθησις.
Στην τηλεόραση ( εκτός των κρατικών καναλιών ) δεν υπάρχουν πρώτυπα , είτε για γυναίκες είτε για άνδρεςIerodiakonos έγραψε: Δεν είναι δυνατόν τους γυναικοτούς που παρευλάνουν στα μέσα μαζικής ενημερώσεως να τα θεωρήσουμε και να τα δεχθούμε ως πρώτυπα για τους νέους και τις νέες!
.
Παντρεύτηκες παρθένος ;Ierodiakonos έγραψε:
Δεν χρειάζεται να σου πώ τί σημαίνει πορνεία, γνωρίζεις καλά αδελφέ μου!

Ναι θα δει τηλεόραση και θα γίνει ομοφυλόφιλος/ηIerodiakonos έγραψε:Όσον αφορά για το αν είναι καλό παράδειγμα για το παιδί σου, μην απορήσεις τότε αδελφέ μου εάν το παιδί σου θυληπρεπίζει! Θα είναι εξαιτίας του πρωτύπου! [/i]
