Έφτασααααααααααα!!!!!!!
Είμαι ο τρελαμένος μπαμπάς και σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας!
Σας αντεύχομαι
να σας αγαπάει πολύ ο Χριστός κι η Παναγίτσα μας!
Δόξα τω Θεώ, πήγανε όλα καλά και ο μπέμπης και η μάνα είναι μια χαρά!
Να σας πω και μια ιστορία που άκουσα στην κλινική :
μια κοπέλα - αυτή που μας την διηγήθηκε -
πριν ακόμη μείνει έγκυος είδε την Κυριακή των Βαΐων πέρυσι στον ύπνο της την Παναγία.
Πολύ έντονο όμως! 8O
Τόσο έντονο που η κοπέλα όταν μας το έλεγε έκλαιγε με αναφιλητά, παρ' όλο που έδειχνε να έχει πολύ αυτοκυριαρχία, κατά τ' άλλα!
Η Παναγία λοιπόν της είπε "...της Υπαπαντής, της Υπαπαντής!!".
Πίσω της ήταν χορωδία που έψελνε τροπάρια από τα οποία η κοπέλα συγκράτησε την λέξη "Υπαπαντή".
Έμεινε μετά έγκυος η κοπέλα και έλα-έλα γέννησε σήμερα της Υπαπαντής!!!
8O 8O 8O
Δεν ακούγεται απίστευτο;
Υ.Σ.
Ας μου στείλει κάποιος, αν θέλει, με ΠΜ οδηγίες για το ανέβασμα φωτογραφιών.