Δεν ντρέπονται καθόλου;
Συντονιστής: Συντονιστές
Δεν ντρέπονται καθόλου;
Το άλλο Σαββατοκύριακο είναι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ. Και ω τι συμπτώσεως οι θεολόγοι δεν θα χουν την ευκαιρία να εκκλησιαστούν την Κυριακή λόγω των εξετάσεων! Απορώ! Δεν βρέθηκε κανείς να μιλήσει; Αυτό δεν είναι καταπάτηση της θρησκευτικής ελευθερίας και συνειδητή παραβίαση του δικαιώματος "εξάσκησης θρησκευτικών καθηκόντων"; Οι φίλοι μας οι "προοδευτικοί" πολιτευτές και "λογοτέχνες" τύπου μ εις την ν αν παραβιαζόταν το Ραμαζάνι κατ' αυτόν τρόπο θα άστραφταν και θα βρόνταγαν υπεραμυνόμενοι του "θρησκευτικού δικαιώματος των μουσουλμάνων συμπολιτών μας". Θεολόγοι, αλλά και συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων που επιθυμούν να εκκλησιαστούν δεν παραβιάζονται τα δικαιώματά τους και η ελευθερία άσκησης θρησκευτικού καθήκοντος; Η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν προβληματίζεται; Δεν μιλάνε επίσημα χείλη; Σε έναν τιμητικό τόμο που εκδόθηκε για τον αρχιεπίσκοπο κ.Χριστόδουλο, ο ίδιος έγραφε ότι όταν λειτουργούσε σκεφτόταν αυτούς που δεν ερχόντουσαν στην εκκλησία. Τώρα πρέπει να προβληματιστεί γιατί εκβιαστικά μας στερείται αυτό το δικαίωμα. Όπως οι χιλιαστές που αποτελούν το 0,001% περιφρουρείται το δικαίωμα της άσκησης θρησκευτικών καθηκοντων ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 99% του ελληνικού λαού. Θα περίμενα με ενδιαφέρον αν κάποτε σχολιαστεί αυτή η παραβίαση της θρησκευτικής ελευθερίας από την ΙΣΙ ή την ΔΙΣ.
Πληροφορώ για το ατόπημα αυτό τον π.Αντώνιο και όλους τους αδελφούς για να ξέρετε τι γίνεται και για να δημιουργηθεί ζητούμενο!
Συγχωρέστε με για το έντονο του ύφους μου.
Πληροφορώ για το ατόπημα αυτό τον π.Αντώνιο και όλους τους αδελφούς για να ξέρετε τι γίνεται και για να δημιουργηθεί ζητούμενο!
Συγχωρέστε με για το έντονο του ύφους μου.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paroikos την Κυρ Ιαν 21, 2007 10:08 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
-
juli
- Συστηματικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 209
- Εγγραφή: Κυρ Αύγ 28, 2005 5:00 am
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Δεν εκπλήσσομαι καθόλου από την έλλειψη της κρατικής ευαισθησίας στο καθήκον του εκκλησιασμού μας, ως Χριστιανοί, απεναντίας, θα σας πω:
''Χαίρετε ἐν Κυρίω, πάντοτε, πάλι ἐρῶ χαίρετε''!
Γιατί, αδελφοί μου, σας λέγω να χαίρεστε;
Σκεφτήτε ποιά ήταν τα ''δικαιώματα'' του Χριστού ενώπιον του προδότου Ιούδα και των διωκτών Του (κρατικής εξουσίας);
Σκεφτήτε την χωρίς καμία διαμαρτυρία ή εκδίκηση εύλαλη σιωπή Του ενώπιόν τους;
Σκεφτήτε τα ''δικαιώματα'' των χριστιανών των πρώτων αιώνων; Ποια ήταν τα δικαιώματα εκείνων των ανθρώπων που εδιώκοντο μόνο και μόνο επειδή έφεραν το όνομα Χριστιανός; Ποιά ήταν τα δικαιώματα εκείνων που θανατώνονταν χωρίς να έχουν υποπέσει σε καμμία αξιόποινη πράξη; Ποιά ήταν τα δικαιώματα των ανθρώπων που αναγκάζονταν να τελούν το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας μέσα στα έγκατα της γής (κατακόμβες), πάνω στους τάφους των μαρτύρων τους;
Δηλαδή, ποιόν Χριστιανισμό θέλουμε; Τον διωκόμενο των πρώτων αιώνων ή τον δεδικαιωμένο της εποχής του Μεγάλου Κων/νου και έπειτα;
Σε σας εναπόκειται η απόφασις!
''Χαίρετε ἐν Κυρίω, πάντοτε, πάλι ἐρῶ χαίρετε''!
Γιατί, αδελφοί μου, σας λέγω να χαίρεστε;
Σκεφτήτε ποιά ήταν τα ''δικαιώματα'' του Χριστού ενώπιον του προδότου Ιούδα και των διωκτών Του (κρατικής εξουσίας);
Σκεφτήτε την χωρίς καμία διαμαρτυρία ή εκδίκηση εύλαλη σιωπή Του ενώπιόν τους;
Σκεφτήτε τα ''δικαιώματα'' των χριστιανών των πρώτων αιώνων; Ποια ήταν τα δικαιώματα εκείνων των ανθρώπων που εδιώκοντο μόνο και μόνο επειδή έφεραν το όνομα Χριστιανός; Ποιά ήταν τα δικαιώματα εκείνων που θανατώνονταν χωρίς να έχουν υποπέσει σε καμμία αξιόποινη πράξη; Ποιά ήταν τα δικαιώματα των ανθρώπων που αναγκάζονταν να τελούν το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας μέσα στα έγκατα της γής (κατακόμβες), πάνω στους τάφους των μαρτύρων τους;
Δηλαδή, ποιόν Χριστιανισμό θέλουμε; Τον διωκόμενο των πρώτων αιώνων ή τον δεδικαιωμένο της εποχής του Μεγάλου Κων/νου και έπειτα;
Σε σας εναπόκειται η απόφασις!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος juli την Κυρ Ιαν 21, 2007 6:08 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
<div><img src="arxageloi.jpg" border="0" /></div>
-
Intergallactic
- Συστηματικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 151
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 10, 2006 5:00 am
- Επικοινωνία:
Αγαπητέ parike,
Θα ήθελα να αναφέρω και εγώ το δικό μου.
Βρίσκομαι στην τελευταία τάξη του Λυκείου και ως γνωστόν γράφουμε διαγωνίσματα στα φροντιστήρια κάθε λίγο και λιγάκι.
Και κατά "σύμπτωση" γράφουμε Κυριακή τα διαγωνίσματα και κατά δεύτερη "Σύμπτωση" γράφουμε 9.30 το πρωί της Κυριακής.
Πώπω, συμπτώσεις....
Θα ήθελα να αναφέρω και εγώ το δικό μου.
Βρίσκομαι στην τελευταία τάξη του Λυκείου και ως γνωστόν γράφουμε διαγωνίσματα στα φροντιστήρια κάθε λίγο και λιγάκι.
Και κατά "σύμπτωση" γράφουμε Κυριακή τα διαγωνίσματα και κατά δεύτερη "Σύμπτωση" γράφουμε 9.30 το πρωί της Κυριακής.
Πώπω, συμπτώσεις....
"μη φοβού, μόνον πίστευε"
(κατά Λουκά η΄50)
(κατά Λουκά η΄50)

