Τα Ονόματά σας

Ανακοινώσεις και νέα σχετικά με την σελίδα μας.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26229
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσίευση από aposal »

Καλώς ήρθες Μαρία!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
iliasgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Ηλιας33@ΔυτικηΕλλαδα

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσίευση από iliasgr »

καλως ηλθατε.καλη διαμονη :25 :25 :25 :25
ελεησον με ο Θεος
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Καλωσορίζω με Αγάπη τις τρεις αδελφές που συστήθηκαν (3 αδελφές - 5 ονόματα!! :smile: :smile: ), καθώς και τα άλλα νεοφερμένα μέλη που δεν συστήθηκαν ακόμα..
gaki έγραψε:ΟΛΓΑ - ΑΜΑΛΙΑ
tania έγραψε:Καλή και ευλογημένη ημέρα σε όλους Σας Παιδιά :smile:

Αντωνία - Παρασκευή :smile: :smile: :smile:
mixs έγραψε:Μαρία

αν και παντρεμένη γιορτάζω 21 Νοεμβρίου στα εισόδεια της Θεοτόκου :25 , αλλά ευχαρίστως δέχομαι ευχές και τον Δεκαπενταύγουστο :8

Καλώς ήρθατε αδελφές μου, καλές συζητήσεις και καλή διαμονή, πάντοτε με υπομονή και Αγάπη Χριστού.. :8 :8
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Άβαταρ μέλους
trader21
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1030
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 31, 2011 4:35 pm
Τοποθεσία: Σύμος - Αθήνα

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσίευση από trader21 »

Καλωσορίζω κι εγώ με τη σειρά μου τα νέα μέλη και εύχομαι να έχετε καλές πνευματικές διαδρομές στον ιστοχώρο μας.
Άβαταρ μέλους
ΜΙΧΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2012 9:24 am

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσίευση από ΜΙΧΣ »

Ευχαριστώ πολύ, καλώς σας βρήκα.
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
toula
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 53090
Εγγραφή: Παρ Δεκ 11, 2009 7:29 am
Τοποθεσία: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΟΥΛΑ) - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΑΘΗΝΑ

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσίευση από toula »

Καλωσορίσατε κορίτσια στο φόρουμ μας !!! Θα περάσετε ωραία εδώ !!! Είμαστε μια όμορφη παρέα..... ο καθένας με το στυλ του και την προσωπικότητά του !!! Το μόνο σίγουρο είναι ότι εδώ θα έχετε μεγάλη πνευματική ωφέλεια και όχι μόνο !!! Τα παιδιά μας γράφουν υπέροχα !!!!!!!

Μαράκι γιορτάζουμε παρέα..... κι εγώ γιορτάζω στα Εισόδεια της Θεοτόκου τον Νοέμβριο ! Θα ανταλλάσουμε ευχές εκείνη την ημέρα !!!!

Και πάλι καλώς ήλθατε !!!
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσίευση από panagiotisspy »

toula έγραψε:γιορτάζουμε παρέα..... κι εγώ γιορτάζω στα Εισόδεια της Θεοτόκου τον Νοέμβριο ! Θα ανταλλάσουμε ευχές εκείνη την ημέρα !!!!
Κι' εγώ τότε θα γιόρταζα αν είχα καταγωγή την πατρίδα σου - "μας" Τούλα μου..
Αλλά βλέπεις η Αχαϊα πάει με τον 15Αύγουστο.. :smile: :8

Τέλος πάντων, ευπρόσδεκται άπασαι αι ευχαί, οποτεδήποτε..
Γιατί πάνω απ' όλα, τιμούν και ωφελούν αυτόν που ειλικρινώς τις εύχεται, θα έλεγα μάλιστα περισσότερο από τον "τιμώμενο".. :smile: :8
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Άβαταρ μέλους
ΜΙΧΣ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 23, 2012 9:24 am

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσίευση από ΜΙΧΣ »

Εντάξει Τουλίτσα θα το θυμάμαι :wink:
Ευχαριστώ για το καλοσώρισμα. Χρειάζομαι στη ζωή μου άτομα με πίστη γιατί περιτριγυρίζομαι απο άτομα άνευ... και είναι βαρύς σταυρός... Χαίρομαι που είμαι εδώ. Αρχίζω να υποψιάζομαι ότι και αυτό είναι δώρο Θεού για μένα. Ευχαριστώ :25

Απο τα βάθη της καρδιάς μου αφιερώνω σε όλους εσάς που αγαπάτε τόσο την Ορθόδοξη Πίστη μας, τον Τριαδικό μας Θεό, την Υ.Θ. Μητέρα όλων μας, τους Αγίους Του, την στρατευόμενη και θριαμβεύουσα Ορθόδοξη Εκκλησία μας...

http://www.youtube.com/watch?v=Ky0SvrmK ... playnext=6

Μαρία (η δούλη Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, η αμαρτωλή ΜΙΧΣ)
+Η ελπίς μου ο Πατήρ, καταφυγή μου ο Υιός, σκέπη μου το Πνεύμα το Άγιον, Τριάς Αγία, δόξα σοι.
Άβαταρ μέλους
Captain Yiannis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσίευση από Captain Yiannis »

Καλώς ήρθατε εύχομαι σε όλες και όλους ψυχωφελείς συζητήσεις Του Κυρίου συνεργούντος. :smile:
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Άβαταρ μέλους
ULYSSES
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 22, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Οδυσσέας Ν. Ηράκλειο Αττικής

Re: Τα Ονόματά σας

Δημοσίευση από ULYSSES »

Εικόνα

Καλοσωρίζω το νέο μέλος της παρέας μας ntinagreek και της έυχομαι καλή παραμονή στο forum.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ανακοινώσεις του agiooros.net”