Σεμινάριο για το μάθημα των Θρησκευτικών

Διάφορες σελίδες που ανακαλύψαμε εμείς, ή εσείς, και πιστεύουμε ότι ενδιαφέρουν και κάποιους άλλους.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Andreasmas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 963
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
Τοποθεσία: Κορινθία

Σεμινάριο για το μάθημα των Θρησκευτικών

Δημοσίευση από Andreasmas »

Ποια η γνώμη σας για το παρακάτω θέμα;http://www.sch.gr/portal/media-type/htm ... ?jump=8432
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
Andreasmas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 963
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
Τοποθεσία: Κορινθία

Re: Σεμινάριο για το μάθημα των Θρησκευτικών

Δημοσίευση από Andreasmas »

Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
Andreasmas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 963
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
Τοποθεσία: Κορινθία

Re: Σεμινάριο για το μάθημα των Θρησκευτικών

Δημοσίευση από Andreasmas »

Έβαλα το θέμα αυτό ,γιατί πολλά σενάρια ακούγονται και δεν είναι καθόλου μα καθόλου ευχάριστα.
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι και είναι αληθές ,τεκμηριωμένο ,ας το ανακοινώσει .
Θέλω επιπλέον να προσθέσω κάτι.Σε όλα τα μαθήματα για το δημοτικό σχολείο, έχουν γίνει επανειλημμένα εδώ και τριάντα χρόνια,πολλά σεμινάρια για κάθε μάθημα ,εκτός του μαθήματος των θρησκευτικών. Σε ερωτήσεις δασκάλων στο γιατί η εξαίρεση αυτή ,έλαβαν είτε από συμβούλους είτε από αδάφορους εκπαιδευτικούς, απαξιωτικές απαντήσεις τύπου Πιλάτου.
Τώρα τι άλλαξε;
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
Απάντηση

Επιστροφή στο “Σελίδες που ανακαλύψαμε και ίσως σας ενδιαφέρουν”