Σεμινάριο για το μάθημα των Θρησκευτικών
Συντονιστής: Συντονιστές
-
Andreasmas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 963
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κορινθία
Σεμινάριο για το μάθημα των Θρησκευτικών
Ποια η γνώμη σας για το παρακάτω θέμα;http://www.sch.gr/portal/media-type/htm ... ?jump=8432
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
-
Andreasmas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 963
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κορινθία
Re: Σεμινάριο για το μάθημα των Θρησκευτικών
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
-
Andreasmas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 963
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κορινθία
Re: Σεμινάριο για το μάθημα των Θρησκευτικών
Έβαλα το θέμα αυτό ,γιατί πολλά σενάρια ακούγονται και δεν είναι καθόλου μα καθόλου ευχάριστα.
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι και είναι αληθές ,τεκμηριωμένο ,ας το ανακοινώσει .
Θέλω επιπλέον να προσθέσω κάτι.Σε όλα τα μαθήματα για το δημοτικό σχολείο, έχουν γίνει επανειλημμένα εδώ και τριάντα χρόνια,πολλά σεμινάρια για κάθε μάθημα ,εκτός του μαθήματος των θρησκευτικών. Σε ερωτήσεις δασκάλων στο γιατί η εξαίρεση αυτή ,έλαβαν είτε από συμβούλους είτε από αδάφορους εκπαιδευτικούς, απαξιωτικές απαντήσεις τύπου Πιλάτου.
Τώρα τι άλλαξε;
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι και είναι αληθές ,τεκμηριωμένο ,ας το ανακοινώσει .
Θέλω επιπλέον να προσθέσω κάτι.Σε όλα τα μαθήματα για το δημοτικό σχολείο, έχουν γίνει επανειλημμένα εδώ και τριάντα χρόνια,πολλά σεμινάρια για κάθε μάθημα ,εκτός του μαθήματος των θρησκευτικών. Σε ερωτήσεις δασκάλων στο γιατί η εξαίρεση αυτή ,έλαβαν είτε από συμβούλους είτε από αδάφορους εκπαιδευτικούς, απαξιωτικές απαντήσεις τύπου Πιλάτου.
Τώρα τι άλλαξε;
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς