Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος

Διάφορες σελίδες που ανακαλύψαμε εμείς, ή εσείς, και πιστεύουμε ότι ενδιαφέρουν και κάποιους άλλους.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Domna
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6151
Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Γερμανία
Επικοινωνία:

Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος

Δημοσίευση από Domna »

Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
vasilisalt
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6177
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm

Re: Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος

Δημοσίευση από vasilisalt »

ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΣΧΗΜΑ Η ΜΕΡΑ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΄΄ΓΙΓΑΝΤΑ΄΄ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ;;; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΟΜΝΑ
Domna
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6151
Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Γερμανία
Επικοινωνία:

Re: Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος

Δημοσίευση από Domna »

:105 :105 :105
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
vasilisalt
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6177
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm

Re: Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος

Δημοσίευση από vasilisalt »

Τι υπέροχο αφιέρωμα! Μοναδικό και αληθινό. Μεγάλη σύγχρονη μορφή της Ορθοδοξίας ο π. Αθανάσιος. Πραγματικός (πρώην) μοναχός, θαυμάσιος παπάς, εξαιρετικός ποιμένας.
Ας τον έχει καλά ο Θεός.
Αποτέλεσε έναν από τους κορυφαίους συνδέμους μου, στην ΄΄γνωριμία΄΄ μου με το Χριστό μας.
ΑΞΙΟΣ!!!
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Domna έγραψε::105 :105 :105

Αλλο ένα ευχαριστούμε προς την Δόμνα, η οποία περνά την τελευταία μέρα της, πριν εισέλθει εις τον έγγαμο βίο!
Καλά στέφανα καλή μας αδελφή
Ελπίζουμε να μην μας λείψεις για πολύ! :smile: :8
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26227
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος

Δημοσίευση από aposal »

Ο Μητροπολίτης ήταν παρών στα Δημήτρια 2009. Όσοι τον άκουσαν δεν έχασαν. Εγώ, δυστυχώς, έχασα.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
Evi_J
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1086
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 17, 2006 6:00 am

Re: Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος

Δημοσίευση από Evi_J »

Μεθαύριο την Κυριακή (1η του μηνός) τον έχει σε εκπομπή η Πειραϊκή εκκλησία. Στις 12 το μεσημέρι αν θυμάμαι καλά... δηλαδή την ώρα τον "Διαλόγων". Και από ότι κατάλαβα είναι έκτακτο. Μην το χάσετε! (Μπορεί να είναι η ομιλία του στα Δημήτρια 2009 Αποστόλη.)
vasilisalt
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6177
Εγγραφή: Παρ Ιουν 19, 2009 12:19 pm

Re: Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος

Δημοσίευση από vasilisalt »

ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΔΟΜΝΑΚΙ ΜΟΥ, ΝΑ ΕΥΤΥΧΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ (ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ), ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΑΞΙΔΙ ΦΟΡΟΥΜΙΣΤΩΝ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑ (ΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, ΣΕ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΟΥ), ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΑΠΟ ΔΟΜΝΑΚΙ, ΚΑΙ ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΜΠΥΡΑ ΚΑΙ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ. ΦΙΛΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!! ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΄΄ΟΡΘΟΔΟΞΩΣ΄΄ ΚΑΛΑ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Σελίδες που ανακαλύψαμε και ίσως σας ενδιαφέρουν”