Τι γνώμη έχετε?

Διάφορες σελίδες που ανακαλύψαμε εμείς, ή εσείς, και πιστεύουμε ότι ενδιαφέρουν και κάποιους άλλους.

Συντονιστής: Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Τι γνώμη έχετε?

Δημοσίευση από Dimitris39 »

κοιταξτε το παρακατω block και πειτε την γνωμη σας
http://thaumasta-simeia.blogspot.com/20 ... -post.html
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Τι γνωμη εχετε?

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Αν εννοείς τις φωτογραφίες, από όσο ξέρω, δεν πρέπει να τις λαμβάνουμε σοβαρά υπ'όψιν, δεδομένου του πόσο εύκολο είναι πια για τον καθένα να τις φτιάξει όπως θέλει.
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Re: Τι γνωμη εχετε?

Δημοσίευση από Dimitris39 »

panagiotisspy έγραψε:Αν εννοείς τις φωτογραφίες, από όσο ξέρω, δεν πρέπει να τις λαμβάνουμε σοβαρά υπ'όψιν, δεδομένου του πόσο εύκολο είναι πια για τον καθένα να τις φτιάξει όπως θέλει.
Αυτο ενοω Παναγιωτη δεν πρεπει να τις λαμβανουμε σοβαρα
αλλα εχει ασχοληθει και η σελιδα βετοπαιδιου παλαιοτερα με αυτες της φψτογραφιες
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
angieholi
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί Μάιος 05, 2009 5:25 pm
Τοποθεσία: Αγγελική@Αθήνα

Re: Τι γνωμη εχετε?

Δημοσίευση από angieholi »

Μμ!!!!! Συμφωνω και εγω με τον κ. Παναγιωτη.
Λιγο απιστευτο μου φαινεται. Τετοιο σημαδι....;
Φώς στους μοναχούς είναι οι Άγγελοι... και φώς στους κοσμικούς οι Μοναχοί...
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Τι γνώμη έχετε?

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Μην αγνοούμε βέβαια και το γεγονός ότι πολλές φορές αποτυπώνεται η Θεία Παρουσία ακόμα και με τέτοιο τρόπο. Πώς όμως είναι δυνατόν να το ξέρουμε στην κάθε περίπτωση?
Αγγελική έχεις δίκιο. Είναι δυνατόν τόσο χρώμα, τόσο υπερπλήρης εικόνα του Κυρίου, τόσο τέλεια σχηματισμένη?
Περισσότερο αληθοφανές θα ήταν, αν ίσα - ίσα αχνοφαινόταν το πρόσωπο του Κυρίου.
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Άβαταρ μέλους
vivika
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 948
Εγγραφή: Τετ Σεπ 09, 2009 7:39 pm
Τοποθεσία: Βίβιαν@Ν.Φ.

Re: Τι γνώμη έχετε?

Δημοσίευση από vivika »

Νομίζω πως το μέλλον θα δείξει αν είναι εκ Θεού ή εκ του γνωστού εκπεσόντος αγγέλου και ορκισμένου εχθρού του ανθρώπου.

Μακάρι ο Θεός να μας φωτίζει να μπορούμε να διακρίνουμε άνετα.
«Γρηγορεῖτε καί προσεύχεσθε, ἵνα μή εἰσέλθητε εἰς πειρασμόν» Ματθ. κστ' 41
Ω Θεέ μου, δώσε μου τη δύναμη να αλλάξω αυτά που μπορώ, την υπομονή να αντέξω αυτά που δεν μπορώ,
και τη σοφία για να γνωρίζω τη διαφορά μεταξύ τους.
Dionysios_Anat
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 27, 2009 9:37 am
Τοποθεσία: ᾿Αθῆναι
Επικοινωνία:

Re: Τι γνώμη έχετε?

Δημοσίευση από Dionysios_Anat »

Εἶπεν ὁ Κύριος·
«καὶ τότε ἐάν τις ὑμῖν εἴπῃ, ἰδοὺ ὧδε ὁ Χριστός, ἰδοὺ ἐκεῖ, μὴ πιστεύετε. ἐγερθήσονται γὰρ ψευδόχριστοι καὶ ψευδοπροφῆται καὶ δώσουσι σημεῖα καὶ τέρατα πρὸς τὸ ἀποπλανᾶν, εἰ δυνατόν, καὶ τοὺς ἐκλεκτούς. ὑμεῖς δὲ, βλέπετε· ἰδοὺ προείρηκα ὑμῖν ἅπαντα» (κατὰ Μᾶρκον 13, 21-23).
Διονύσιος ᾿Ανατολικιώτης
http://www.symbole.gr
e-mail: symbole@mail.com
Skype: dionysios-anat
«γηράσκω ἀεί διορθούμενος»
petrosathonas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1460
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 29, 2008 4:55 pm

Re: Τι γνώμη έχετε?

Δημοσίευση από petrosathonas »

Σε παλαιότερο θέμα σχετικά με την εμφάνιση αγγέλων στο Άγιο Όρος είχα γράψει :

"Θα κάνω την ίδια ερώτηση που έκανα και στο θέμα "Υποτιθέμενη ηχογράφηση αγγέλων".
Είμαστε άξιοι να δούμε αγγέλους?
Η γνώμη μου είναι ότι δεν πρόκειται για αγγέλους.
Άγγελοι του Θεού και να φαίνονται μαύροι στο αρνητικό?
Δηλαδή υπόκεινται στους τεχνικούς κανόνες εμφάνισης των φιλμς φωτογραφικής μηχανής αυτά τα πλάσματα του Θεού που παρίστανται καθημέραν μπροστά Του?
Σε λίγο θα ηχογραφήσουμε και θα φωτογραφήσουμε τους Αγίους και την Παναγία.
Ας μη συνεχίσω Ποιον Άλλον...
Και μη μου πείτε ότι κατά παραχώρησην Θεού τους βλέπουμε στην φωτογραφία. Αν θέλει να δει κάποιος αγγέλους ας πάει στην πρώτη εκκλησία που θα βρει μπροστά του και ας δει τις αγιογραφίες και τις εικόνες του τέμπλου.
Συγχωρέστε με."


Αγγέλους φωτογραφήσαμε (και ηχογραφήσαμε), τους είδαμε να παραλαμβάνουν την ψυχή των πεθαμένων στομ πολυσυζητημένο βίντεο, τώρα φτάσαμε στο σημείο να βλέπουμε μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μας το πρόσωπο του Θεού!!!

Το πρόσωπο του Θεού που κανείς άγιος δεν μπόρεσε να δει κατάματα, αλλά έπεφτε στη γη από το φόβο, το δέος και την φυσική αδυναμία του ανθρώπινου οφθαλμού, εμείς τώρα το βλέπουμε με την άνεσή μας στο κομπιούτερ και το περιεργαζόμαστε!!!

Η αναξιότητά μου προτιμά το "Μακάριοι οι μη ιδόντες και πιστεύσαντες".
ΥΓ:Όχι ότι το έχω καταφέρει κι αυτό βέβαια.
lefte
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: Τετ Αύγ 22, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Koζάνη

Re: Τι γνώμη έχετε?

Δημοσίευση από lefte »

Πολλές φορές επιτήδειοι έκαναν ζημιά στην ορθοδοξία. Ας προσέχουμε λίγο.
lathras
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 24, 2009 2:41 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Τι γνώμη έχετε?

Δημοσίευση από lathras »

vivika έγραψε:Νομίζω πως το μέλλον θα δείξει αν είναι εκ Θεού ή εκ του γνωστού εκπεσόντος αγγέλου και ορκισμένου εχθρού του ανθρώπου.

Μακάρι ο Θεός να μας φωτίζει να μπορούμε να διακρίνουμε άνετα.
Η διάκριση με την οποία με έχει προικίσει ο Θεός μου λέει ότι όλες οι φωτογραφίες και τα video του site αυτού ειναι εκ.......................................................................................................................................................του Photoshop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μην είστε αφελείς. Ο Χριστός είναι παντα τόσο διακριτικός με τους ανθρώπους και δεν σχετίζεται με τέτοιες χοντράδες.
Πρόκειτε για άλλο ένα site με προφητοτρομολαγνεία.
Τα site αυτά είναι πολύ επικίνδυνα γιατί δεν μιλάνε για μετάνοια, προσπάθεια, ταπείνωση, νηστεία, προσευχή.....παρά μόνο για σημάδια, οπτασίες και άλλα που είτε αποπροσανατολίζουν είτε τρομάζουν την ψυχή!!!!!!

ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Σελίδες που ανακαλύψαμε και ίσως σας ενδιαφέρουν”