Από την «Ασκητική της αγάπης»

Διάφορες σελίδες που ανακαλύψαμε εμείς, ή εσείς, και πιστεύουμε ότι ενδιαφέρουν και κάποιους άλλους.

Συντονιστής: Συντονιστές

aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26229
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσίευση από aposal »

Domna έγραψε:αλλά εαν δεν είναι κάποιος δίπλα μου να μου το δείξει πως να το κάνω δυστυχώς δεν το καταλαβαίνω . :20 :20 :20
Είδες πόσο εκνευριστική είσαι; Και μετά σου φταίει ο καημένος ο avvas! :mrgreen:
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσίευση από Dimitris39 »

Teri έγραψε:Καλή μου Δόμνα, πώς έκανες αυτή τη δημοσίευση;
viewtopic.php?f=76&t=11004&p=129020#p129020
Νομίζω τον κατέχεις τον τρόπο! :25
:24 :24
Εχει Πλακα Δομνα να καθησες και να τα εγραψες ενα ενα
:lol:
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
Domna
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6151
Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Γερμανία
Επικοινωνία:

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσίευση από Domna »

:65 :65 :65
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
avvas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 17, 2005 5:00 am
Επικοινωνία:

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσίευση από avvas »

Domna έγραψε:Αββά , σου ζητώ χίλια θερμά συγγνώμη , λεβέντη μου !!! Δεν ήθελα να σε στεναχωρήσω !!!
Δεν με στενοχώρησες.
Κατάλαβα απλά πως δεν έγινε αντιληπτό το ύφος μου.
Ίσως επειδή δεν χρησιμοποιώ και τις φατσούλες.
Και κατάλαβα πως έχεις μια πρακτική δυσκολία να κάνεις αυτό που πρότεινα
Αυτό είναι όλο.. όλα καλά!

Για να μην σε παιδεύει όμως ο λογισμός..
.. εγώ σε συγχωρώ και ας μην έφταιξες σε κάτι.

Συγχώραμε και σύ για την υπόδειξη και είμαστε εντάξει.

Domna έγραψε:Οπως βλέπω , έχω ακόμη πάρα πολύ μεγάλο εγωισμό τον οποίο πρέπει να πολεμίσω !!! :oops: :oops: :oops: :( :( :(
εγώ να δείς εγωϊσμό που έχω!

...«σύ ούν κακοπάθησον ως καλός στρατιώτης του Χριστού.»

Διαβάζω μόνον τις παραθέσεις που επιλέγω να διαβάσω και αγνοώ τις υπόλοιπες
Μην θεωρείς λοιπόν ως δεδομένο πως ότι γράφεις εσύ το διαβάζω και εγώ..
Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσίευση από Dimitris39 »

:105 :105 :6 :6
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
Domna
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6151
Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Γερμανία
Επικοινωνία:

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσίευση από Domna »

Είσαι συγχωρεμένος , λεβέντη μου !!! :8 :8 :8 :6 :6 :6
Eξάλλου δεν είμαι άνθρωπος που να κρατάω κακία γιατί δεν θα αισθανόμουν καλά με τον εαυτό μου !!!
Nομίζω ότι είναι καλύτερα που ήρθαν τα πράγματα έτσι για να μου δείξει πάλι ο καλός Θεός πάλι ότι έχω πολύ εγωισμό !!!
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
avvas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 17, 2005 5:00 am
Επικοινωνία:

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσίευση από avvas »

Domna έγραψε:Είσαι συγχωρεμένος , λεβέντη μου !!! :8 :8 :8 :6 :6 :6
Ευχαριστώ!
Domna έγραψε:Eξάλλου δεν είμαι άνθρωπος που να κρατάω κακία γιατί δεν θα αισθανόμουν καλά με τον εαυτό μου !!!
Οι άνθρωποι που είναι εκρηκτικοί και παρορμητικοί είθισται να μην κρατάνε κακίες.
Λέν ότι έχουν να πουν χύμα και αμέσως και μετά όλα καλά.
Εμένα μου αρέσουν αυτοί οι άνθρωποι.
Domna έγραψε:Nομίζω ότι είναι καλύτερα που ήρθαν τα πράγματα έτσι για να μου δείξει πάλι ο καλός Θεός πάλι ότι έχω πολύ εγωισμό !!!
Ήρθαν έτσι τα πράγματα για να μας δείξει ο Θεός ότι αν εμείς δεν το επιτρέψουμε
όσο και να χτυπιέται ο διάβολος δεν μπορεί να μας κάνει να μαλώσουμε. Δεν μπορεί!
Δόξα τω Θεώ!
Είθε πάντα να μας φωτίζει για να καταστρέφουμε τα σχέδια του διαβόλου.

...«σύ ούν κακοπάθησον ως καλός στρατιώτης του Χριστού.»

Διαβάζω μόνον τις παραθέσεις που επιλέγω να διαβάσω και αγνοώ τις υπόλοιπες
Μην θεωρείς λοιπόν ως δεδομένο πως ότι γράφεις εσύ το διαβάζω και εγώ..
Domna
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6151
Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Γερμανία
Επικοινωνία:

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσίευση από Domna »

AMHN !!! :105 :105 :105
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26229
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσίευση από aposal »

Domna έγραψε:Νομίζω ότι είναι καλύτερα που ήρθαν τα πράγματα έτσι για να μου δείξει πάλι ο καλός Θεός πάλι ότι έχω πολύ εγωισμό !!!
avvas έγραψε:εγώ να δείς εγωϊσμό που έχω!
Τελικά ο πιο σωστός πρέπει να είμαι εγώ!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
agiooros
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
Επικοινωνία:

Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»

Δημοσίευση από agiooros »

Συμφωνώ να κάνουμε επικόλληση όλο το κείμενο και από κάτω να γράφουμε την πηγή.
Επειδή πολλά site είναι σε free χώρο και δεν ξέρουμε αν αύριο θα λειτουργούν.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Σελίδες που ανακαλύψαμε και ίσως σας ενδιαφέρουν”