Είδες πόσο εκνευριστική είσαι; Και μετά σου φταίει ο καημένος ο avvas!Domna έγραψε:αλλά εαν δεν είναι κάποιος δίπλα μου να μου το δείξει πως να το κάνω δυστυχώς δεν το καταλαβαίνω .![]()
![]()
Από την «Ασκητική της αγάπης»
Συντονιστής: Συντονιστές
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26229
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Teri έγραψε:Καλή μου Δόμνα, πώς έκανες αυτή τη δημοσίευση;
viewtopic.php?f=76&t=11004&p=129020#p129020
Νομίζω τον κατέχεις τον τρόπο!![]()
Εχει Πλακα Δομνα να καθησες και να τα εγραψες ενα ενα
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
-
Domna
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6151
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γερμανία
- Επικοινωνία:
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Δεν με στενοχώρησες.Domna έγραψε:Αββά , σου ζητώ χίλια θερμά συγγνώμη , λεβέντη μου !!! Δεν ήθελα να σε στεναχωρήσω !!!
Κατάλαβα απλά πως δεν έγινε αντιληπτό το ύφος μου.
Ίσως επειδή δεν χρησιμοποιώ και τις φατσούλες.
Και κατάλαβα πως έχεις μια πρακτική δυσκολία να κάνεις αυτό που πρότεινα
Αυτό είναι όλο.. όλα καλά!
Για να μην σε παιδεύει όμως ο λογισμός..
.. εγώ σε συγχωρώ και ας μην έφταιξες σε κάτι.
Συγχώραμε και σύ για την υπόδειξη και είμαστε εντάξει.
εγώ να δείς εγωϊσμό που έχω!Domna έγραψε:Οπως βλέπω , έχω ακόμη πάρα πολύ μεγάλο εγωισμό τον οποίο πρέπει να πολεμίσω !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...«σύ ούν κακοπάθησον ως καλός στρατιώτης του Χριστού.»
Διαβάζω μόνον τις παραθέσεις που επιλέγω να διαβάσω και αγνοώ τις υπόλοιπες
Μην θεωρείς λοιπόν ως δεδομένο πως ότι γράφεις εσύ το διαβάζω και εγώ..
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
-
Domna
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6151
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γερμανία
- Επικοινωνία:
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Είσαι συγχωρεμένος , λεβέντη μου !!!
Eξάλλου δεν είμαι άνθρωπος που να κρατάω κακία γιατί δεν θα αισθανόμουν καλά με τον εαυτό μου !!!
Nομίζω ότι είναι καλύτερα που ήρθαν τα πράγματα έτσι για να μου δείξει πάλι ο καλός Θεός πάλι ότι έχω πολύ εγωισμό !!!
Eξάλλου δεν είμαι άνθρωπος που να κρατάω κακία γιατί δεν θα αισθανόμουν καλά με τον εαυτό μου !!!
Nομίζω ότι είναι καλύτερα που ήρθαν τα πράγματα έτσι για να μου δείξει πάλι ο καλός Θεός πάλι ότι έχω πολύ εγωισμό !!!
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Ευχαριστώ!Domna έγραψε:Είσαι συγχωρεμένος , λεβέντη μου !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Οι άνθρωποι που είναι εκρηκτικοί και παρορμητικοί είθισται να μην κρατάνε κακίες.Domna έγραψε:Eξάλλου δεν είμαι άνθρωπος που να κρατάω κακία γιατί δεν θα αισθανόμουν καλά με τον εαυτό μου !!!
Λέν ότι έχουν να πουν χύμα και αμέσως και μετά όλα καλά.
Εμένα μου αρέσουν αυτοί οι άνθρωποι.
Ήρθαν έτσι τα πράγματα για να μας δείξει ο Θεός ότι αν εμείς δεν το επιτρέψουμεDomna έγραψε:Nομίζω ότι είναι καλύτερα που ήρθαν τα πράγματα έτσι για να μου δείξει πάλι ο καλός Θεός πάλι ότι έχω πολύ εγωισμό !!!
όσο και να χτυπιέται ο διάβολος δεν μπορεί να μας κάνει να μαλώσουμε. Δεν μπορεί!
Δόξα τω Θεώ!
Είθε πάντα να μας φωτίζει για να καταστρέφουμε τα σχέδια του διαβόλου.
...«σύ ούν κακοπάθησον ως καλός στρατιώτης του Χριστού.»
Διαβάζω μόνον τις παραθέσεις που επιλέγω να διαβάσω και αγνοώ τις υπόλοιπες
Μην θεωρείς λοιπόν ως δεδομένο πως ότι γράφεις εσύ το διαβάζω και εγώ..
-
Domna
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6151
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γερμανία
- Επικοινωνία:
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
AMHN !!!

Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26229
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Domna έγραψε:Νομίζω ότι είναι καλύτερα που ήρθαν τα πράγματα έτσι για να μου δείξει πάλι ο καλός Θεός πάλι ότι έχω πολύ εγωισμό !!!
Τελικά ο πιο σωστός πρέπει να είμαι εγώ!avvas έγραψε:εγώ να δείς εγωϊσμό που έχω!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
agiooros
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 2788
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
- Επικοινωνία:
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Συμφωνώ να κάνουμε επικόλληση όλο το κείμενο και από κάτω να γράφουμε την πηγή.
Επειδή πολλά site είναι σε free χώρο και δεν ξέρουμε αν αύριο θα λειτουργούν.
Επειδή πολλά site είναι σε free χώρο και δεν ξέρουμε αν αύριο θα λειτουργούν.