Από την «Ασκητική της αγάπης»
Συντονιστής: Συντονιστές
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Δόμνα αν και δεν μου πέφτει λόγος, θα παρέμβω, γιατί υπάρχει μια μικρή αδικία νομίζω.
Ο avvas, συμφώνησε με τις παραθέσεις σου και μάλιστα σε ευχαρίστησε για αυτές.
Το μόνο που παρατήρησε, είναι γιατί δεν τις βάζεις, με αντιγραφή - επικόλληση.
Το είπε με χιούμορ, την καλή αίσθηση του οποίου φαίνεται πως διαθέτει. (Τόσο καλή θα έλεγα αίσθηση, που ενίοτε ίσως να παρεξηγείται!!).
Γενικά πάντως ο γραπτός λόγος, αποδεικνύεται συχνά πολύ δύσκολος, όσο αφορά την έκφραση κάποιου αστείου, ή όταν περιγράφει κάπως πιό σύνθετες σκέψεις.
Ο avvas, συμφώνησε με τις παραθέσεις σου και μάλιστα σε ευχαρίστησε για αυτές.
Το μόνο που παρατήρησε, είναι γιατί δεν τις βάζεις, με αντιγραφή - επικόλληση.
Το είπε με χιούμορ, την καλή αίσθηση του οποίου φαίνεται πως διαθέτει. (Τόσο καλή θα έλεγα αίσθηση, που ενίοτε ίσως να παρεξηγείται!!).
Γενικά πάντως ο γραπτός λόγος, αποδεικνύεται συχνά πολύ δύσκολος, όσο αφορά την έκφραση κάποιου αστείου, ή όταν περιγράφει κάπως πιό σύνθετες σκέψεις.
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Ευχαριστώ.aposal έγραψε: Τις καλημέρες μου πάντως και να είστε καλά και οι δυό!
Την καλημέρα μου Απόστολε.
...«σύ ούν κακοπάθησον ως καλός στρατιώτης του Χριστού.»
Διαβάζω μόνον τις παραθέσεις που επιλέγω να διαβάσω και αγνοώ τις υπόλοιπες
Μην θεωρείς λοιπόν ως δεδομένο πως ότι γράφεις εσύ το διαβάζω και εγώ..
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Εγώ ειλικρινά δεν το πρόσεξα.Domna έγραψε:Πρέπει να ομολογήσω ότι νευρίασα με τον αββά !!!![]()
![]()
Μόνο την ασκητική της αγάπης σου είδα στα γραφόμενά σου.
Και σε ευχαριστώ.
(Διευκρινίζω πως μιλάω σοβαρά).
Την καλημέρα μου.
...«σύ ούν κακοπάθησον ως καλός στρατιώτης του Χριστού.»
Διαβάζω μόνον τις παραθέσεις που επιλέγω να διαβάσω και αγνοώ τις υπόλοιπες
Μην θεωρείς λοιπόν ως δεδομένο πως ότι γράφεις εσύ το διαβάζω και εγώ..
-
Domna
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6151
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γερμανία
- Επικοινωνία:
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Αββά , σου ζητώ χίλια θερμά συγγνώμη , λεβέντη μου !!! Δεν ήθελα να σε στεναχωρήσω !!! Οπως βλέπω , έχω ακόμη πάρα πολύ μεγάλο εγωισμό τον οποίο πρέπει να πολεμίσω !!!

Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
-
Domna
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6151
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γερμανία
- Επικοινωνία:
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Παναγιώτη , λεβέντη μου , δεν ξέρω δυστυχώς πως να το κάνω αυτό που γράφεις αντιγραφή - επικόλληση .

Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26233
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Γιατί τι είναι ο Χρίστος; Μπαμπούλας;Domna έγραψε:Ούτε ο Christos δεν μου το έγραψε αυτό !!! Πρέπει να ομολογήσω ότι νευρίασα με τον αββά !!!![]()
![]()
Όλους τους αδελφούς μας πρέπει να τους αγαπάμε αν θέλουμε να λεγόμαστε Χριστιανοί. Και μέσα σ' αυτήν (τη Χριστιανική) αγάπη δεν χωράνε νεύρα και επιθετικότητες.
Τα λέω σε σένα, γιατί εγώ, όπως προείπα, εγώ νευριάζω εύκολα, αλάνθαστο δείγμα της επιρροής μου από τον πονηρό. Δεν υπάρχει λόγος να μου μοιάσεις στα στραβά!
(Τα οποία ευτυχώς είναι πολύ λίγα, ελάχιστα θα έλεγα...
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
Domna
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6151
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γερμανία
- Επικοινωνία:
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Απόστολε , σε ευχαριστώ θερμά για την συμβουλή σου !!!

Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Domna έγραψε:Παναγιώτη , λεβέντη μου , δεν ξέρω δυστυχώς πως να το κάνω αυτό που γράφεις αντιγραφή - επικόλληση .
![]()
![]()
Κάνουμε αριστερό κλικ και κρατώντας το πατημένο, "πιάνουμε" όλο το κείμενο που θέλουμε να αντιγράψουμε.
Θα δούμε ότι η επιφάνεια που επιλέξαμε, αποκτά ένα διαφορετικό χρωματισμό.
Αφήνουμε το πλήκτρο του ποντικιού.
Πάμε πάνω στην σκιασμένη επιφάνεια με το ποντίκι.
Κάνουμε δεξί κλικ και επιλέγουμε αντιγραφή ή copy.
Αφήνουμε το πλήκτρο του ποντικιού.
Πάμε στον χώρο που θέλουμε να μεταφέρουμε αυτό που αντιγράψαμε και κάνουμε δεξί κλικ.
Επιλέγουμε επικόλληση ή paste.
Αυτό είναι όλο!!
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
-
Domna
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6151
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γερμανία
- Επικοινωνία:
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Λεβέντη μου , σε ευχαριστώ θερμά για τον κόπο που έκανες να μου το εξηγήσεις αλλά εαν δεν είναι κάποιος δίπλα μου να μου το δείξει πως να το κάνω δυστυχώς δεν το καταλαβαίνω .

Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
- Teri
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη
Re: Από την «Ασκητική της αγάπης»
Καλή μου Δόμνα, πώς έκανες αυτή τη δημοσίευση;
viewtopic.php?f=76&t=11004&p=129020#p129020
Νομίζω τον κατέχεις τον τρόπο!
viewtopic.php?f=76&t=11004&p=129020#p129020
Νομίζω τον κατέχεις τον τρόπο!