Οι "Βυζαντινολιγούρηδες" και ο μηδενισμός του π.Β.Θερμού
Συντονιστής: Συντονιστές
-
efadamop
- Συστηματικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 153
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 30, 2009 8:54 am
- Τοποθεσία: Παλλήνη Αττικής
Οι "Βυζαντινολιγούρηδες" και ο μηδενισμός του π.Β.Θερμού
σε html μορφή το 1ο Μέρος: http://www.impantokratoros.gr/9E525A07.el.aspx
Σε pdf μορφή:
1ο Μέρος:
τεύχος 1799
α) http://www.orthodoxostypos.gr/Photos/Pa ... /Page3.pdf
β) http://www.orthodoxostypos.gr/Photos/Pa ... /Page4.pdf
2ο Μέρος
τεύχος 1800
α) http://www.orthodoxostypos.gr/Photos/Pages/Page3.pdf
β) http://www.orthodoxostypos.gr/Photos/Pages/Page4.pdf
Σε pdf μορφή:
1ο Μέρος:
τεύχος 1799
α) http://www.orthodoxostypos.gr/Photos/Pa ... /Page3.pdf
β) http://www.orthodoxostypos.gr/Photos/Pa ... /Page4.pdf
2ο Μέρος
τεύχος 1800
α) http://www.orthodoxostypos.gr/Photos/Pages/Page3.pdf
β) http://www.orthodoxostypos.gr/Photos/Pages/Page4.pdf
Re: Οι "Βυζαντινολιγούρηδες" και ο μηδενισμός του π.Β.Θερμού
Αυτοί που κατηγορούν τον πατέρα Βασίλειο είναι οι ίδιοι που υποστηρίζουν πως ο ΑΜΚΑ είναι το σφράγισμα του αντιχρίστου. Τα λόγια περιττεύουν.
-
efadamop
- Συστηματικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 153
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 30, 2009 8:54 am
- Τοποθεσία: Παλλήνη Αττικής
Re: Οι "Βυζαντινολιγούρηδες" και ο μηδενισμός του π.Β.Θερμού
α) Δεν πιστεύουν ότι το ΑΜΚΑ είναι το σφράγισμα του Αντιχρίστου. Είναι όμως ένα προστάδιο. Πότε θα έρθει το χάραγμα κανείς δεν ξέρει.
http://orthodox-watch.blogspot.com/2009 ... _8342.html
β) ΔΕΝ κατηγορούν το π.Β.Θερμό. Ο π.Β. Θερμός ισχυρίζεται ότι η Θεία Λειτουργία θέλει ανανέωση. Είναι λάθος κατά τη γνώμη του όπως γίνεται. Διαβάστε το κείμενο αναλυτικά. Δείτε τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί. Είναι φαουλ από όποια πλευρά κι αν το δει κανείς.
Αντιγράφω από το το 1ο Μέρος: "Τα περί φανατισμού, φονταμενταλισμού και προσωπικών επιθέσεων διαρ κώς επαναναλαμβανόμενα δεν πρέπει να τα λαμβάνει κανείς υπʼ όψιν του. Aυτούς τους δύσκολους καιρούς ας κρατήσουμε ακέραιη τουλάχιστον τη λογική μας και την κριτική μας ικανότητα."
ΠΡΩΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ....
http://orthodox-watch.blogspot.com/2009 ... _8342.html
β) ΔΕΝ κατηγορούν το π.Β.Θερμό. Ο π.Β. Θερμός ισχυρίζεται ότι η Θεία Λειτουργία θέλει ανανέωση. Είναι λάθος κατά τη γνώμη του όπως γίνεται. Διαβάστε το κείμενο αναλυτικά. Δείτε τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί. Είναι φαουλ από όποια πλευρά κι αν το δει κανείς.
Αντιγράφω από το το 1ο Μέρος: "Τα περί φανατισμού, φονταμενταλισμού και προσωπικών επιθέσεων διαρ κώς επαναναλαμβανόμενα δεν πρέπει να τα λαμβάνει κανείς υπʼ όψιν του. Aυτούς τους δύσκολους καιρούς ας κρατήσουμε ακέραιη τουλάχιστον τη λογική μας και την κριτική μας ικανότητα."
ΠΡΩΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ....
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26233
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Οι "Βυζαντινολιγούρηδες" και ο μηδενισμός του π.Β.Θερμού
Σε κάθε περίπτωση εμείς οι Χριστιανοί οφείλουμε να κάνουμε υπακοή στην ηγεσία της Εκκλησίας μας και ΔΕΝ μετέχουμε σε - τυχόν - αντιπαραθέσεις μεταξύ κληρικών, ή προς κληρικούς.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
efadamop
- Συστηματικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 153
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 30, 2009 8:54 am
- Τοποθεσία: Παλλήνη Αττικής
Re: Οι "Βυζαντινολιγούρηδες" και ο μηδενισμός του π.Β.Θερμού
Σε ποιες περιπτώσεις οι Χριστιανοί επιτρέπεται (ή επιβάλλεται) να κάνουν ανυπακοή πρός τους Εκκλησιαστικούς τους Ηγέτες;
Αυτοί (Πνευματικοί, Επίσκοποι, Πατριάρχες, Σύνοδοι) είναι δυνατόν να υποπέσουν σε βαριά πνευματικά σφάλματα;
Πώς συμπεριφέρθηκαν οι Άγιοι σε τέτοιες καταστάσεις; Θα έπρατταν κατά τον ίδιον τρόπο σήμερα;
Με ποιες προϋποθέσεις μπορεί να γίνει αποδεκτή η «ένωση των Εκκλησιών»;
Ομιλία Επισκόπου Αυγουστίνου Καντιώτου σε ακουστική μορφή
http://www.impantokratoros.gr/52EECD72.el.aspx
Αυτοί (Πνευματικοί, Επίσκοποι, Πατριάρχες, Σύνοδοι) είναι δυνατόν να υποπέσουν σε βαριά πνευματικά σφάλματα;
Πώς συμπεριφέρθηκαν οι Άγιοι σε τέτοιες καταστάσεις; Θα έπρατταν κατά τον ίδιον τρόπο σήμερα;
Με ποιες προϋποθέσεις μπορεί να γίνει αποδεκτή η «ένωση των Εκκλησιών»;
Ομιλία Επισκόπου Αυγουστίνου Καντιώτου σε ακουστική μορφή
http://www.impantokratoros.gr/52EECD72.el.aspx
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26233
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Οι "Βυζαντινολιγούρηδες" και ο μηδενισμός του π.Β.Θερμού
Ένας λαϊκός οφείλει να κάνει υπακοή στον πνευματικό του. Και επειδή είναι κατώτερος πνευματικά από οποιονδήποτε κληρικό (με την έννοια πως όλοι οι κληρικοί έχουν τη Θεία χάρη γιατί έχουν περάσει από το μυστήριο της ιερωσύνης) ΔΕΝ μπορεί από μόνος του να κάνει οποιαδήποτε ανυπακοή.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
Dionysios_Anat
- Έμπειρος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 300
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 27, 2009 9:37 am
- Τοποθεσία: ᾿Αθῆναι
- Επικοινωνία:
Re: Οι "Βυζαντινολιγούρηδες" και ο μηδενισμός του π.Β.Θερμού
Συγνώμη. ᾿Απόστολε, ἀλλὰ ἔτσι ὅπως ἔχεις διατυπώσει τὴν ἀπάντησί σου, δὲν εἶναι σωστή. ἡ πνευματικὴ κατάστασις ἑνὸς χριστιανοῦ δὲν ἔχει σχέσι μὲ τὸ ἂν ἔχῃ τὸ μυστήριον τῆς ἱερωσύνης ἢ ὄχι. κάτι ἄλλο θέλεις νὰ πῇς. ἡ θεοτόκος καὶ ἀειπάρθενος Μαρία εἶναι ἡ ἀνωτέρα ὅλων τῶν ἁγίων, χωρὶς νὰ ἔχῃ ἱερωσύνη.aposal έγραψε:Ένας λαϊκός οφείλει να κάνει υπακοή στον πνευματικό του. Και επειδή είναι κατώτερος πνευματικά από οποιονδήποτε κληρικό (με την έννοια πως όλοι οι κληρικοί έχουν τη Θεία χάρη γιατί έχουν περάσει από το μυστήριο της ιερωσύνης) ΔΕΝ μπορεί από μόνος του να κάνει οποιαδήποτε ανυπακοή.
Διονύσιος ᾿Ανατολικιώτης
http://www.symbole.gr
e-mail: symbole@mail.com
Skype: dionysios-anat
«γηράσκω ἀεί διορθούμενος»
http://www.symbole.gr
e-mail: symbole@mail.com
Skype: dionysios-anat
«γηράσκω ἀεί διορθούμενος»
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26233
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Οι "Βυζαντινολιγούρηδες" και ο μηδενισμός του π.Β.Θερμού
Αυτό που θέλω να πω είναι να μην κάνουμε το λαθος και στραφούμε εναντίον της Εκκλησίας, ή κάποιων κληρικών, επειδή τους κρίναμε ως αιρετικούς, ή μη σωστούς.
Υπακοή στον πνευματικό μας, πριν από οπιαδήποτε ενέργεια.
Υπακοή στον πνευματικό μας, πριν από οπιαδήποτε ενέργεια.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Re: Οι "Βυζαντινολιγούρηδες" και ο μηδενισμός του π.Β.Θερμού
Σε κηρύγματά τους έχουν χαρακτηρίσει τον ΑΜΚΑ ως το σφράγισμα του αντιχρίστου αλλά και αυτά που γράφουν στην ιστοσελίδα που παραθέτεις δείχνει την κατάστασή τους. Όσο για τη συμπεριφορά τους απέναντι στον π. Βασίλειο Θερμό ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Στον ορθόδοξο ρύπο τον έχουν κατά καιρούς χαρακτηρίσει αιρετικό και η ποιότητα των επιχειρημάτων τους είναι αντιαισθητική και φτηνή. Ούτε αυτή τη φορά το απέφυγαν.efadamop έγραψε:α) Δεν πιστεύουν ότι το ΑΜΚΑ είναι το σφράγισμα του Αντιχρίστου. Είναι όμως ένα προστάδιο. Πότε θα έρθει το χάραγμα κανείς δεν ξέρει.
http://orthodox-watch.blogspot.com/2009 ... _8342.html
β) ΔΕΝ κατηγορούν το π.Β.Θερμό. Ο π.Β. Θερμός ισχυρίζεται ότι η Θεία Λειτουργία θέλει ανανέωση. Είναι λάθος κατά τη γνώμη του όπως γίνεται. Διαβάστε το κείμενο αναλυτικά. Δείτε τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί. Είναι φαουλ από όποια πλευρά κι αν το δει κανείς.
Αντιγράφω από το το 1ο Μέρος: "Τα περί φανατισμού, φονταμενταλισμού και προσωπικών επιθέσεων διαρ κώς επαναναλαμβανόμενα δεν πρέπει να τα λαμβάνει κανείς υπʼ όψιν του. Aυτούς τους δύσκολους καιρούς ας κρατήσουμε ακέραιη τουλάχιστον τη λογική μας και την κριτική μας ικανότητα."
ΠΡΩΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ....
-
efadamop
- Συστηματικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 153
- Εγγραφή: Σάβ Μάιος 30, 2009 8:54 am
- Τοποθεσία: Παλλήνη Αττικής
Re: Οι "Βυζαντινολιγούρηδες" και ο μηδενισμός του π.Β.Θερμού
Γιατί είσαι τόσο αρνητικός; Γνωρίζεις τους ανθρώπους και τους απορρίπτεις; Έχεις διαβάσει τι κατά καιρούς έχουν γράψει; Γνωρίζεις την βιωτή τους και το προσωπικό τους αγώνα; Ξέρεις τι είδους πνευματικοί είναι και πως συμπεριφέρονται;
Αγαπητέ, από τα λίγα που έχω μάθει στην Εκκλησία, καταλαβαίνω ότι στους πνευματικούς δεν κάνουμε απόλυτη τυφλή υπακοή στα πάντα. Ο πνευματικός δεν είναι γκουρού. Έχω δει τραγικές καταστάσεις σε ινδουιστικές οργανώσεις σχετικά με την υπακοή.
Είναι σίγουρο ότι κάποιος πνευματικός που πιστεύει ότι η λειτουργία είναι για πέταμα και πρέπει να ξαναγραφεί, ότι δίνει σωστές συμβουλές για την συμμετοχή στην θεία λατρεία; Αντιλαμβάνεσαι ότι ο π. Βασίλειος είναι ιερέας και τελεί την ακολουθία και ταυτόχρονα πιστεύει ότι είναι παραφθαρμένη, έχει προσμίξεις λάθος κλπ κλπ. Πρέπει να ζει σε πλήρη σύγχυση. Πράττει αυτό που θεωρεί λάθος. Εάν το έπραττε και δεν το έλεγε, ας τα έβρισκε με τον εαυτό του και με τον Θεό. Τώρα όμως κηρύσσει ότι είναι λάθος η ακολουθία, πιθανόν εξομολογεί, έχει άριστο προφίλ λόγω επικοινωνιακού χαρίσματος. Υπάρχει λοιπόν πιθανότητα να παρασέρνει ανθρώπους; Υπάρχει, ειδικά αυτούς που πιθανόν - λανθασμένα κατά τη γνώμη μου - του κάνουν τυφλή υπακοή. Ε λοιπόν στα 30 αυτά χρόνια που τα λέει αυτά κάποιος έπρεπε να του απαντήσει. Δεν μπορεί να είναι λάθος η ωραία αυτή ακολουθία που με τόση ευλάβεια τελούν τόσοι χιλιάδες άλλοι ιερείς!!! Εάν δεν την καταλαβαίνει ας παρακαλέσει τον Θεό να τον φωτίσει να την καταλάβει. Όχι να παρασέρνει ανθρώπους. Έλεος πατερ Βασίλειε!!!
Εάν ο π.Β.Θερμός έχει γράψει δικές του ακολουθίες ας τις υποβάλλει στην ΙΣ και εάν είναι ορθόδοξες ας υιοθετηθούν. Βέβαια πρέπει να είναι ανώτερες από αυτές που έγραψε ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος!!! Ένα άλλο παράδειγμα: Ο Νικοπόλεως Μελέτιος έχει μεταφράσει τις ακολουθίες και αυτές τελούνται στην δημοτική σε αρκετές ενορίες του - χωρίς απόφαση της Ι.Σ. - και έχει συγχωνεύσει την ακολουθία του αρραβώνα και του γάμου σε μια ακολουθία και τελεί αυτή την συγχωνευμένη!!! Δεν πρέπει κάποιος να πει κάτι για αυτό;
Σε αυτές τις καταστάσεις τι κάνουμε; Υπακοή. Αφού ξεκάθαρα κάνουν λάθος οι πνευματικοί σε αυτό το σημείο. Υπακοή στο λάθος; Ακούστε σας παρακαλώ τον Αυγουστίνο Καντιώνη στο link που παραθέτω ανωτέρω…
Εάν ο Ορθόδοξος Τύπος φιλοξενεί και παλαιοημερολογίτες, δεν σημαίνει ότι όλα τα άρθρα του είναι για πέταμα. Εάν κατά καιρούς έχει παρεκτραπεί δεν σημαίνει ότι όποιος γράφει είναι άχρηστος.
Δεν λέω φυσικά ότι ο π.Σαράντης είναι του μεγέθους του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού ή του Αγίου Μαξίμου του Ομολογητή. Μακάρι να μην έρθουν τέτοιες εποχές και να χρειαστεί να αποδείξει ο καθένας μας το οτιδήποτε. Εάν είναι στην καρδιά του ας το ξέρει ο Θεός και ας τον στεφανώσει. Ο λόγος της αληθείας όμως πρέπει να ορθοτομείται με παρρησία όταν υπάρχουν παρεκτροπές. Μακάρι η «επαναφορά» στην τάξη να γινόταν με συνοδικό τρόπο όπως έγινε στον Μουλατσιώτη με τους παπαροκάδες. Εκεί όμως που δεν γίνεται δεν πρέπει κάποιος να ταρακουνήσει τα νερά; Ειδικά εάν αυτός είναι διαβασμένος και τεκμηριώνει την άποψή του. Στο συγκεκριμένο θέμα είδες δεν είπα την άποψή μου. Links παρέθεσα.
Αγαπητέ, από τα λίγα που έχω μάθει στην Εκκλησία, καταλαβαίνω ότι στους πνευματικούς δεν κάνουμε απόλυτη τυφλή υπακοή στα πάντα. Ο πνευματικός δεν είναι γκουρού. Έχω δει τραγικές καταστάσεις σε ινδουιστικές οργανώσεις σχετικά με την υπακοή.
Είναι σίγουρο ότι κάποιος πνευματικός που πιστεύει ότι η λειτουργία είναι για πέταμα και πρέπει να ξαναγραφεί, ότι δίνει σωστές συμβουλές για την συμμετοχή στην θεία λατρεία; Αντιλαμβάνεσαι ότι ο π. Βασίλειος είναι ιερέας και τελεί την ακολουθία και ταυτόχρονα πιστεύει ότι είναι παραφθαρμένη, έχει προσμίξεις λάθος κλπ κλπ. Πρέπει να ζει σε πλήρη σύγχυση. Πράττει αυτό που θεωρεί λάθος. Εάν το έπραττε και δεν το έλεγε, ας τα έβρισκε με τον εαυτό του και με τον Θεό. Τώρα όμως κηρύσσει ότι είναι λάθος η ακολουθία, πιθανόν εξομολογεί, έχει άριστο προφίλ λόγω επικοινωνιακού χαρίσματος. Υπάρχει λοιπόν πιθανότητα να παρασέρνει ανθρώπους; Υπάρχει, ειδικά αυτούς που πιθανόν - λανθασμένα κατά τη γνώμη μου - του κάνουν τυφλή υπακοή. Ε λοιπόν στα 30 αυτά χρόνια που τα λέει αυτά κάποιος έπρεπε να του απαντήσει. Δεν μπορεί να είναι λάθος η ωραία αυτή ακολουθία που με τόση ευλάβεια τελούν τόσοι χιλιάδες άλλοι ιερείς!!! Εάν δεν την καταλαβαίνει ας παρακαλέσει τον Θεό να τον φωτίσει να την καταλάβει. Όχι να παρασέρνει ανθρώπους. Έλεος πατερ Βασίλειε!!!
Εάν ο π.Β.Θερμός έχει γράψει δικές του ακολουθίες ας τις υποβάλλει στην ΙΣ και εάν είναι ορθόδοξες ας υιοθετηθούν. Βέβαια πρέπει να είναι ανώτερες από αυτές που έγραψε ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος!!! Ένα άλλο παράδειγμα: Ο Νικοπόλεως Μελέτιος έχει μεταφράσει τις ακολουθίες και αυτές τελούνται στην δημοτική σε αρκετές ενορίες του - χωρίς απόφαση της Ι.Σ. - και έχει συγχωνεύσει την ακολουθία του αρραβώνα και του γάμου σε μια ακολουθία και τελεί αυτή την συγχωνευμένη!!! Δεν πρέπει κάποιος να πει κάτι για αυτό;
Σε αυτές τις καταστάσεις τι κάνουμε; Υπακοή. Αφού ξεκάθαρα κάνουν λάθος οι πνευματικοί σε αυτό το σημείο. Υπακοή στο λάθος; Ακούστε σας παρακαλώ τον Αυγουστίνο Καντιώνη στο link που παραθέτω ανωτέρω…
Εάν ο Ορθόδοξος Τύπος φιλοξενεί και παλαιοημερολογίτες, δεν σημαίνει ότι όλα τα άρθρα του είναι για πέταμα. Εάν κατά καιρούς έχει παρεκτραπεί δεν σημαίνει ότι όποιος γράφει είναι άχρηστος.
Δεν λέω φυσικά ότι ο π.Σαράντης είναι του μεγέθους του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού ή του Αγίου Μαξίμου του Ομολογητή. Μακάρι να μην έρθουν τέτοιες εποχές και να χρειαστεί να αποδείξει ο καθένας μας το οτιδήποτε. Εάν είναι στην καρδιά του ας το ξέρει ο Θεός και ας τον στεφανώσει. Ο λόγος της αληθείας όμως πρέπει να ορθοτομείται με παρρησία όταν υπάρχουν παρεκτροπές. Μακάρι η «επαναφορά» στην τάξη να γινόταν με συνοδικό τρόπο όπως έγινε στον Μουλατσιώτη με τους παπαροκάδες. Εκεί όμως που δεν γίνεται δεν πρέπει κάποιος να ταρακουνήσει τα νερά; Ειδικά εάν αυτός είναι διαβασμένος και τεκμηριώνει την άποψή του. Στο συγκεκριμένο θέμα είδες δεν είπα την άποψή μου. Links παρέθεσα.