Ναταλίας Λιονάκη ως μοναχή
Συντονιστής: Συντονιστές
-
Domna
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6151
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γερμανία
- Επικοινωνία:
Ναταλίας Λιονάκη ως μοναχή
Παιδιά , τι λέτε για τα παρακάτω :
http://www.fimes.gr/2009/09/lionaki-monaxismos/
http://www.fimes.gr/2009/09/natalia-lionaki-photos
http://www.fimes.gr/2009/09/lionaki-monaxismos/
http://www.fimes.gr/2009/09/natalia-lionaki-photos
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Ναταλίας Λιονάκη ως μοναχή
Σε τετοιου ειδους περιπτωσεις παντα εχεις πολεμο απο τον πονηρο που βαζει διαβαλματα στους ανθρωπους
αν αντεξει και δεν λυγισει σε λιγο καιρο θα εινε ολοι τους υπερηφανοι γι αυτο το γεγονος εχω εμπειρια απο μια πρωτη εξαδελφη μου στην ιερα μονη αγιου ραφαηλ
αν αντεξει και δεν λυγισει σε λιγο καιρο θα εινε ολοι τους υπερηφανοι γι αυτο το γεγονος εχω εμπειρια απο μια πρωτη εξαδελφη μου στην ιερα μονη αγιου ραφαηλ
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
-
Andreasmas
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 963
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
- Τοποθεσία: Κορινθία
Re: Ναταλίας Λιονάκη ως μοναχή
Μου εκανε εντυπωση η φραση -Ο μοναχισμος ειναι πλανη.
ΟΧΙ ,ο μοναχισμος δεν ειναι πλανη.Ειναι μια αμπρακτη αγαπη στο Θεο.Ειναι μια θαρραλεα αποφαση οπου ο μοναχος υποτασσεται αυτοβουλως στο Θεο και με περισση χαρα και προθυμια αποφασιζει να βαδισει τη στενη και δυσκολη οδο.Θεωρω αδικους και κακους οσους εναντιωνονται χωρις ουσιαστικο λογο, και που καταφερονται στα προσωπα αυτα που στοχο στη ζωη τους εθεσαν να αποκοπουν απο το κοσμο και μεσα
στην ερημο και μακρια απο την πολυβουη Βαβελ να θελουν να φτασουν στη θεωση.
Ομως εδω ,αδελφοι μου ,θελω να επισημανω ενα λεπτο ζητημα που πραγματι ταλανιζει ατομα και οικογενειες και που δημιουργει καταστασεις αργοτερα πολυ ασχημες ,φρικτες θα ελεγα.
Οσοι ενδιαφερονται να μονασουν ποτε μα ποτε να μη βιαστουν να το κανουν .Ας μη τους οδηγησει ο ενθουσιασμος τους να το κανουν αμεσως.Θα πρεπει να το συζητησουν πρωτα με την οικογενεια τους ,
με τον πνευματικο τους και να αφησουν αρκετο χρονο να το σκεφτουν.Και αν ειναι μικρης ηλικιας, ας αφουγκραστουν περισσοτερο τους γονεις τους.Δυστυχως ,επιβαλλεται και οι ιερεις να δοκιμαζονται.Ο παπισμος φαινεται να εχει επηρεασει αρκετους ιερεις και που το θελημα τους το εκαναν θελημα Θεου.
Ποτε οσοι ενδιαφερονται να μονασουν να μη προτασσουν το θελημα τους,αλλα το θελημα του Θεου.Το δικο τους βιαζεται του Θεου οχι.Αν ειναι θελημα Θεου , μοναχοι και θα γινουν και θα μεινουν και κανεις δε θα μπορεσει να τους εμποδισει.Αν ομως δεν ειναι του Θεου τοτε, προσκαιρα τον εγωιστικο τους ενθουσιασμο θα χαρουν και μετα ας φροντισουν να μαζεψουν τα ερειπια που αφησαν.Το χειροτερο ομως δεν ειναι τα ερειπια στο κοινωνικο ή στο επαγγελματικο χωρο.Ειναι τα σκανδαλα που πολλες φορες ακολουθουν και που ο δοκιμος μοναχος δεν θελει πια να ακουσει για Χριστο και Αγιους.Ναι, θα πρεπει το πνευμα του καθενος να δοκιμαζεται.Ειναι πνεύμα Θεου ή.....
Ο Θεος ας μας ελεησει........
ΟΧΙ ,ο μοναχισμος δεν ειναι πλανη.Ειναι μια αμπρακτη αγαπη στο Θεο.Ειναι μια θαρραλεα αποφαση οπου ο μοναχος υποτασσεται αυτοβουλως στο Θεο και με περισση χαρα και προθυμια αποφασιζει να βαδισει τη στενη και δυσκολη οδο.Θεωρω αδικους και κακους οσους εναντιωνονται χωρις ουσιαστικο λογο, και που καταφερονται στα προσωπα αυτα που στοχο στη ζωη τους εθεσαν να αποκοπουν απο το κοσμο και μεσα
στην ερημο και μακρια απο την πολυβουη Βαβελ να θελουν να φτασουν στη θεωση.
Ομως εδω ,αδελφοι μου ,θελω να επισημανω ενα λεπτο ζητημα που πραγματι ταλανιζει ατομα και οικογενειες και που δημιουργει καταστασεις αργοτερα πολυ ασχημες ,φρικτες θα ελεγα.
Οσοι ενδιαφερονται να μονασουν ποτε μα ποτε να μη βιαστουν να το κανουν .Ας μη τους οδηγησει ο ενθουσιασμος τους να το κανουν αμεσως.Θα πρεπει να το συζητησουν πρωτα με την οικογενεια τους ,
με τον πνευματικο τους και να αφησουν αρκετο χρονο να το σκεφτουν.Και αν ειναι μικρης ηλικιας, ας αφουγκραστουν περισσοτερο τους γονεις τους.Δυστυχως ,επιβαλλεται και οι ιερεις να δοκιμαζονται.Ο παπισμος φαινεται να εχει επηρεασει αρκετους ιερεις και που το θελημα τους το εκαναν θελημα Θεου.
Ποτε οσοι ενδιαφερονται να μονασουν να μη προτασσουν το θελημα τους,αλλα το θελημα του Θεου.Το δικο τους βιαζεται του Θεου οχι.Αν ειναι θελημα Θεου , μοναχοι και θα γινουν και θα μεινουν και κανεις δε θα μπορεσει να τους εμποδισει.Αν ομως δεν ειναι του Θεου τοτε, προσκαιρα τον εγωιστικο τους ενθουσιασμο θα χαρουν και μετα ας φροντισουν να μαζεψουν τα ερειπια που αφησαν.Το χειροτερο ομως δεν ειναι τα ερειπια στο κοινωνικο ή στο επαγγελματικο χωρο.Ειναι τα σκανδαλα που πολλες φορες ακολουθουν και που ο δοκιμος μοναχος δεν θελει πια να ακουσει για Χριστο και Αγιους.Ναι, θα πρεπει το πνευμα του καθενος να δοκιμαζεται.Ειναι πνεύμα Θεου ή.....
Ο Θεος ας μας ελεησει........
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
-
Domna
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6151
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γερμανία
- Επικοινωνία:
Re: Ναταλίας Λιονάκη ως μοναχή
Λεβέντη μου , αυτή ακριβώς η φράση που γράφει στο κείμενο είναι που με έκανε να το βάλω αυτό το θέμα
στο φόρουμ , το ότι δηλαδή ο μοναχισμός είναι πλάνη . Μου την έδωσε πολύ όταν διάβασα αυτή την φράση !!!
Αυτοί οι άνθρωποι που γράφουν κάτι τέτοια ή δεν έχουν απολύτως καμιά ιδέα για την Πίστη μας ή πρέπει να είναι μεγάλοι εχθροί της Ορθόδοξης Εκκλησίας .
Καλά , δεν ξέρουν ότι ο μοναχισμός βοήθησε πάρα πολύ και στον αγώνα του 1821 ;;; Εαν δεν ήταν ο ορθόδοξος μοναχισμός τότε θα ήμασταν ακόμη σκλαβωμένη !!!
Οσον αφορά αυτούς που αντιδρούν όταν τα παιδιά τους θέλουν να γίνουν μοναχοί είναι πράγματι πολύ αξιολύπητο !!! Αφού να φανταστείτε σε μια πνευματική ομιλία που είχα ακούσει για τον μοναχισμό ο ομιλών είπε ότι ακόμη και ένας ιεράς είχε αντιδράσει όταν του ανακείνωσε ο υιός του ότι θέλει να μονιάσει !!! Πραγματικά , δεν μπόρεσα να το πίστεψω όταν το άκουσα . Σταυροκοπήθηκα !!!
Γνωρίζω επίσης και έναν λεβέντη που κι αυτός πριν μερικά χρόνια είχε φύγει κρυφά από τους γονείς του και πήγε στο Αγιον Ορος για να μονιάσει . Ηταν για 6 μήνες δόκιμος εκεί αλλά μετά ήρθαν οι δικοί του και τον έπεισαν να έρθει πάλι πίσω και τελικά το έκανε . Αυτός όμως ακόμη θέλει να μονιάσει !!!
Αχχχχχ , παιδιά , πάντως πρέπει να μιλήσω στο κατηχητικό οπωσδήποτε στα παιδιά για το μοναχισμό γιατί κάποιοι πλανεμένοι αργότερα κάποια φορά ίσως να τους πουν ότι ο μοναχισμός είναι .... αίρεση !!!
στο φόρουμ , το ότι δηλαδή ο μοναχισμός είναι πλάνη . Μου την έδωσε πολύ όταν διάβασα αυτή την φράση !!!
Αυτοί οι άνθρωποι που γράφουν κάτι τέτοια ή δεν έχουν απολύτως καμιά ιδέα για την Πίστη μας ή πρέπει να είναι μεγάλοι εχθροί της Ορθόδοξης Εκκλησίας .
Καλά , δεν ξέρουν ότι ο μοναχισμός βοήθησε πάρα πολύ και στον αγώνα του 1821 ;;; Εαν δεν ήταν ο ορθόδοξος μοναχισμός τότε θα ήμασταν ακόμη σκλαβωμένη !!!
Οσον αφορά αυτούς που αντιδρούν όταν τα παιδιά τους θέλουν να γίνουν μοναχοί είναι πράγματι πολύ αξιολύπητο !!! Αφού να φανταστείτε σε μια πνευματική ομιλία που είχα ακούσει για τον μοναχισμό ο ομιλών είπε ότι ακόμη και ένας ιεράς είχε αντιδράσει όταν του ανακείνωσε ο υιός του ότι θέλει να μονιάσει !!! Πραγματικά , δεν μπόρεσα να το πίστεψω όταν το άκουσα . Σταυροκοπήθηκα !!!
Γνωρίζω επίσης και έναν λεβέντη που κι αυτός πριν μερικά χρόνια είχε φύγει κρυφά από τους γονείς του και πήγε στο Αγιον Ορος για να μονιάσει . Ηταν για 6 μήνες δόκιμος εκεί αλλά μετά ήρθαν οι δικοί του και τον έπεισαν να έρθει πάλι πίσω και τελικά το έκανε . Αυτός όμως ακόμη θέλει να μονιάσει !!!
Αχχχχχ , παιδιά , πάντως πρέπει να μιλήσω στο κατηχητικό οπωσδήποτε στα παιδιά για το μοναχισμό γιατί κάποιοι πλανεμένοι αργότερα κάποια φορά ίσως να τους πουν ότι ο μοναχισμός είναι .... αίρεση !!!
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
-
Domna
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6151
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γερμανία
- Επικοινωνία:
Re: Ναταλίας Λιονάκη ως μοναχή
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ
Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιεροθέου
http://www.parembasis.gr/1999/99_01_01.htm
Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιεροθέου
http://www.parembasis.gr/1999/99_01_01.htm
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
-
Domna
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6151
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γερμανία
- Επικοινωνία:
Re: Ναταλίας Λιονάκη ως μοναχή
Για ακούστε αυτόν τον μοναχό τι λέει στον δημοσιαγράφο όταν τον ρωτάει τι είπε η μάνα του που είναι μοναχός ( 7:46 )
http://www.youtube.com/watch?v=gZe_CdpDeMs
http://www.youtube.com/watch?v=gZe_CdpDeMs
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
-
Domna
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6151
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γερμανία
- Επικοινωνία:
Re: Ναταλίας Λιονάκη ως μοναχή
Ααα , ξέχασα να πω ακόμη πως εαν ο μοναχισμός όπως γράφουν αυτοί πλάνη τότε πρέπει να πούμε ότι και ο γέροντας Παίσιος ήταν πλανεμένος καιο ο γέροντας Πορφύριος και γενικά όλοι οι γέροντες και οι ..... Αγιοι και Οσιοι που ήταν μοναχοί !!!
Αχχχχχ , κούνια που σας κούναγε !!!
Αχχχχχ , κούνια που σας κούναγε !!!
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
- Captain Yiannis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3182
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 18, 2008 9:34 pm
Re: Ναταλίας Λιονάκη ως μοναχή
Μπορεί και να έχει κάνει λάθος η ευλογημένη ,και πράγματι να είναι σε κάποιου είδους πλάνη , διότι αν κατάλαβα καλά , ο εν λόγω Γέροντας αποσχίστηκε από την Αρχιεπισκοπή Κρήτης, και όπως πολύ καλά ξέρουμε , αυτός και ή γύρω του , δεν ανήκουν πλέον στο Σώμα του Κυρίου ημών και υμών Ιησού Χριστού ,
δηλαδή στην Εκκλησία Του.
Πάντως σε καμία περίπτωση η πλάνη της δεν έχει να κάνει με την ουσία του Μοναχισμού στον οποίο , αυτή η Γυναίκα , και σε αυτή την δεδομένη στιγμή , έχει ακουμπήση την Ψυχή της .
Αυτός , ο Τριαδικός Θεός , είναι η αιτία των Πάντων .
ΥΓ.Επιπλέον εδώ θα πρέπει να πω ότι ,
Τυχαίνει να έχω άποψη γι' αυτόν τον Ευλογημένο , Αρχιεπίσκοπο Κρήτης.
Ο Θεός να τους φωτίσει όλους.
δηλαδή στην Εκκλησία Του.
Πάντως σε καμία περίπτωση η πλάνη της δεν έχει να κάνει με την ουσία του Μοναχισμού στον οποίο , αυτή η Γυναίκα , και σε αυτή την δεδομένη στιγμή , έχει ακουμπήση την Ψυχή της .
Αυτός , ο Τριαδικός Θεός , είναι η αιτία των Πάντων .
ΥΓ.Επιπλέον εδώ θα πρέπει να πω ότι ,
Τυχαίνει να έχω άποψη γι' αυτόν τον Ευλογημένο , Αρχιεπίσκοπο Κρήτης.
Ο Θεός να τους φωτίσει όλους.
Κανείς δεν είναι τέλειος και κανείς δεν θα πρέπει να απαιτεί από τους άλλους τελειότητα.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Όλοι ως ατελείς πορευόμαστε και με ατέλειες συμπορευόμαστε.
Η τελειότητα δεν ανήκει στους ανθρώπους παρά μονάχα στον Θεό.
Re: Ναταλίας Λιονάκη ως μοναχή
Εδώ τόσος κόσμος μιλάει για τον Γέροντα Παΐσιο με τόσο φλογερά λόγια και νιώθει τόσο περίφανος για αυτά που έλεγε και τα χρησιμοποιούνε στις διάφορες συζητήσεις τους σχετικά με τον Θεό ,αλλά αν έρθει το παιδί τους και τους πει μπαμπά ή μαμά τα παρατάω όλα και σπουδές και αραβώνες και την σίγουρη δουλειά μου και θα πάω να γίνω μοναχός ,τότε παθαίνουν σαν να τους χτύπησε κεραυνός και νιώθουν σαν να τους λέει το παιδί τους ότι θέλω να καταστρέψω την ζωή μου και προσπαθούν με νύχια και με δόντια και με αθέμιτα μέσα να τον πείσουν να μην το κάνει και έτσι να τον σώσουν.Ενώ υπήρχαν εποχές που θα ήταν περίφανοι οι γονείς αν το παιδί τους γινόταν μοναχός.Και ο Γέροντας Παΐσιος είχε γονείς και ο Γέροντας Πορφύριος είχε και όλοι οι μεγάλοι Άγιοι της Ορθοδοξίας που κάνουν χιλιάδες θαύματα είχαν και αυτοί γονείς.Για σκέψου να ήξερες ότι το παιδί σου θα γίνει ένας μεγάλος Άγιος?
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟΝ
-
athanasiagr
- Απλό Μέλος

- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Re: Ναταλίας Λιονάκη ως μοναχή
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΝΟΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΑΓΝΟΙΑ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΠΟΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΓΟΝΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΦΕΡΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ Η ΕΙΝΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΛΙΣΗ ΚΑΙ ΘΕΙΚΗ ΚΛΗΣΗ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΙΚΟ ΒΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΘΕΙΟ ΕΡΩΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΒΑΖΕΙ ΣΤΑ ΦΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΤΟΟΥΝ ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΑΛΛΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΕΙΣ .ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΔΟΚΙΜΗ ΜΟΝΑΧΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΓΕΙΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΟΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΘΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ.