Σελίδα για την Αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου

Διάφορες σελίδες που ανακαλύψαμε εμείς, ή εσείς, και πιστεύουμε ότι ενδιαφέρουν και κάποιους άλλους.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
efthumhs
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1547
Εγγραφή: Δευ Δεκ 18, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Στερεά Ελλάδα

Σελίδα για την Αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου

Δημοσίευση από efthumhs »

Πρόκειται για μια ιστοσελίδα που έγινε απο κάποιον ιδιώτη και αναφέρεται σε θαύματα της Αγίας Ειρήνης της Χρυσοβαλάντου που έχουν καταγράψει απλοί χριστιανοί...

http://agia-eirini-xrisoval.pblogs.gr/
Άβαταρ μέλους
iliasgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Ηλιας33@ΔυτικηΕλλαδα

Re: Σελίδα για την Αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου

Δημοσίευση από iliasgr »

φιλοι και φιλες σας επιστω την προσοχη,καθως η ιερα μονη της Αγιας Ειρηνης ανηκει στους Γ.Ο.Χ. ,ασαφες σε ποια παραταξη,και χρηζει προσοχης οποιαδηποτε επαφη με την ως ανω μονη.
ελεησον με ο Θεος
Andreasmas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 963
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 31, 2009 1:23 pm
Τοποθεσία: Κορινθία

Re: Σελίδα για την Αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου

Δημοσίευση από Andreasmas »

iliasgr έγραψε:φιλοι και φιλες σας επιστω την προσοχη,καθως η ιερα μονη της Αγιας Ειρηνης ανηκει στους Γ.Ο.Χ. ,ασαφες σε ποια παραταξη,και χρηζει προσοχης οποιαδηποτε επαφη με την ως ανω μονη.
Ζητω συγγνωμη ,αλλα δε γνωριζω ποιοι ειναι οι Γ.Ο.Χ
Βοηθηστε με.
Λογίζομαι γάρ ότι ουκ άξια τά παθήματα του νυν καιρού πρός τήν μέλλουσαν δόξαν αποκαλυφθήναι εις ημάς
ester
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2007 5:00 am

Re: Σελίδα για την Αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου

Δημοσίευση από ester »

Οι οι Γ.Ο.Χ. φίλε μου είναι οι όπως τους λέμε
'Παλαιημερλογήτες'.
Άβαταρ μέλους
Dimitra79
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 536
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 10, 2008 8:52 pm

Re: Σελίδα για την Αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου

Δημοσίευση από Dimitra79 »

Η Αγ. Ειρήνη όμως δε νομίζω να ήταν παλαιοημερολογήτισσα! Και εγώ έχω ακούσει ότι αν τυχόν πάει κάποιος επισκέπτης του νέου ημερολογίου, δε τον βάζουν κάν να μπεί από την μπροστινή είσοδο της μονής αλλά ούτε και να προσκυνήσει μεσα στο ναό. Οι προσκυνητές του νέου ημερολογίου, προσκυνάνε έξω σε ένα μικρό παρεκκλήσι, αντίγραφο της εικόνας που φυλάσεται στον εσωτερικό ναό ο οποίος ανοίγει μια φορά το χρόνο, την ημέρα που γιορτάζει η Αγία.
Παρόλα αυτά όμως, πλήθος ανθρώπων ακόμη και του νέου ημερολογίου σέβονται την Αγία και βιώνουν τα θαυματα της. Εχω ακούσει πολλές περιπτώσεις και ιδίως γυναικών που αντιμετώπιζαν το πρόβλημα της ατεκνίας, φάγανε από το μήλο που πέρνουν ευλογία από την μονή και η Αγία τους βοήθησε να μείνουν έγκυες.
Η δέ ιστοσελίδα λεει με κεφαλαία γράμματα ότι δεν έχει καμία σχέση με την μονή. γράφει συγκεκριμένα: ~ΠΡΟΣΟΧΗ:TO ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ.ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΜΑΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΜΑΣ ΑΓΙΑΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ~ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Γνωρισόν μοι Κύριε, οδόν εν η πορεύσομαι, ότι προς σέ ήρα την ψυχήν μου..
plagiaskepsi
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1648
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am

Re: Σελίδα για την Αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου

Δημοσίευση από plagiaskepsi »

Εκφράζω την αγάπη μου στο προσώπο της Αγίας Ειρήνης.....
Και λεω πως εκείνη η Ευλογημένη μου χάρισε ολη την περιουσία που έχω....με τις μεσιτίες της.
Και δημόσια ζητώ παλι τις μεσιτίες τις για τους αδερφούς
Χρυσοβαλάντη και Δήμητρα...που αναμένουν...από τις πρεσβείες τις.
loukas
Απλό Μέλος
Απλό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 16, 2006 6:00 am

Re: Σελίδα για την Αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου

Δημοσίευση από loukas »

Ο Ιησούς Χριστός της έχει δώσει μεγάλη Χάρη για να κάνει τόσα πολλά θαύματα . Εκτός από σωματικά άρρωστους που έχει κάνει καλά , έχει κάνει το θαύμα της κ σε μένα το ψυχικά άρρωστο , μεγάλη η Χάρη της .
Άβαταρ μέλους
evagelia
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: Τετ Μαρ 28, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Η Π Α!!!!

Re: Σελίδα για την Αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου

Δημοσίευση από evagelia »

συγνομη να πω την γνωμη μου και να ρωτησω??κατα πρωτον η Αγια Ειρηνη χρυσοβαλαντου Αγιασε μεσο του βιου της της Ασκησεως της δεν εβλεπε τι ημερομηνια ηταν.τωρα παραξενευομαι πολυ με αυτα που ακουω οτι σε ρωτανε αν εισαι με το Νεο και δεν σε αφηνουν να μπης!!!οσο χρονια ειμαι στην Ελλαδα και παω στην Αγια Ειρηνη στην Λυκοβρυση και λεω για πολλα χρονια μεχρι και τωρα οσεσ φορες ερχομαι
παω στην Αγια ποτε δεν αντιμετωπισα τετοιο προβλημα!!Εκτος και αν εγινε τα τελευταια 2 χρονια που δεν ηρθα.Παντως και εδω που ειμαι υπαρχη πολυ συχνη επικοινωνια και ειναι με το νεο η Αγια ειναι πολυ μα πολυ αγαπητη γιατι εχει κανη και κανη απειρα θαυματα η χαρη της.Να σας πω πως εδω σε ολη την Αμερικη ειναι πιο ακουστη απο οτι ηξερα και ξερω στην Ελλαδα??Στην ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ υπαρχη απο πολυ παλια ενασ μεγαλοσ Ναος τησ Αγιας και παλια ηταν με το παλαιοΗ Αγια ποτε δεν επαψε να κανη το θαυμα της
μετα ο Αρχιμανδρητης ενας νεος και πιο σωστοσ ?? μαλον μετα απο ομιλιεσ με το Πατρειαρχειο Κων/πολισ
και εδω αμερικης γυρισε τον Ναο με το Νεο!!Σε ολη την Αμερικη και οσεσ εκκλησιες το ηξεραν οι καμπανες κτυπουσαν χαρμοσυνα!!Αυτα ομωσ τα εκαναν οι ανθρωποι !!!οι Αγιοι πανε με την αγαπη και για δοξα ΘΕΟΥ!!αυτα.Η Αγια ειναι πολυ Αγαπημενη οπως και αλλοι Αγιοι.πως γινετε καθε φορα να πολυλογω συνχωρεστε με!!
Εικόνα
angieholi
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί Μάιος 05, 2009 5:25 pm
Τοποθεσία: Αγγελική@Αθήνα

Re: Σελίδα για την Αγία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου

Δημοσίευση από angieholi »

Την Αγια Ειρήνη φυσικα και την τιμουμε ως Αγια της εκκλησιας μας και ζηταμε τις πρεσβειες της.

Ισως ομως δεν ειναι πολυ πρεπον να πηγαινουμε και να προσκυνουμε σε ενα μοναστηρι που ειναι παλαιοημερολογητικο. Οχι βεβαια με την εννοια του ημερολογιου αλλα με την εννοια οτι το συγκεκριμενο Μοναστηρι εχει αποκοπει απο την Εκκλησια μας.

Οπως δεν θα μπουμε σε μια Ουνιτικη εκκλησια να προσκυνησουμε (που ολοι ξερουμε οτι οι εκκλησιες αυτες ειναι ιδιες με τις δικες μας, στις εικονες και στο τυπικο, αλλα αντι για τον Δεσποτη μνημονευουν το Παπα) ετσι δεν πρεπει να προσκυναμε σε παλαιοημερολογητικα Μοναστηρια που εχουν αποκοπει απο την Εκκλησια.
Φώς στους μοναχούς είναι οι Άγγελοι... και φώς στους κοσμικούς οι Μοναχοί...
Απάντηση

Επιστροφή στο “Σελίδες που ανακαλύψαμε και ίσως σας ενδιαφέρουν”