Θεία Λειτουργία στη νοηματική γλώσσα
Συντονιστής: Συντονιστές
-
Domna
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6151
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γερμανία
- Επικοινωνία:
Θεία Λειτουργία στη νοηματική γλώσσα
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
-
g_aggelos
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1474
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 24, 2005 6:00 am
- Τοποθεσία: Άγγελος @ Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Θεία Λειτουργία στη νοηματική γλώσσα
Επιτέλους ένα ολοκληρομένο άρθρο για το θέμα αυτό....
Το διάβασα σε πολλά φόρα, αλλά έγραφαν μόνο ότι ξεκινάει το πρόγραμμα τώρα χωρίς να πουν ότι η Εκκλησία εδώ και πολλά χρόνια ενδιαφέρεται για την μεγάλη αυτή κοινότητα των κωφών.
Μάλιστα έχει φτιάξει και σχολή νοηματικής, με φοίτηση εντελώς δωρεάν, με σκοπό να ενισχύσει το πρόγραμμα απόδοσης της Θείας Λειτουργίας σε όσο το δυνατόν περισσότερες Ενορίες.
Δυστυχώς δεν μπόρεσε να γίνει ποτέ αυτό γιατί οι δάσκαλοι δεν ήταν σε θέση να μεταφράσουν όπως ακριβώς πρέπει την Θεία Λιετουργία, με αποτέλεσμα πολλές φορές να αλλάζει το νόημα.
Επ΄ ευκαιρίας να πω ότι περίπου στο τέλος του Οκτώβρη ξεκινούν τα μαθήματα τα οποία πραγματοποιούνται μία φορά την εβδομάδα (κάθε Πέμπτη) στη Μονή Πετράκη.
Η νοηματική γλώσσα, εκτός από τον πολύ σημαντικό σκοπό που έχει η σχολή της Εκκλησίας για την απόδοση της Θείας Λειτουργίας, έχει πολύ μέλλον στην Ελλάδα γιατί υπάρχει Ευρωπαϊκή εντολή να υπάρχουν διερμηνείς σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και τα νοσοκομεία. Φαντάζεστε πόσες πόρτες θα ανοίξουν ξαφνικά για τους νέους μας....
Το διάβασα σε πολλά φόρα, αλλά έγραφαν μόνο ότι ξεκινάει το πρόγραμμα τώρα χωρίς να πουν ότι η Εκκλησία εδώ και πολλά χρόνια ενδιαφέρεται για την μεγάλη αυτή κοινότητα των κωφών.
Μάλιστα έχει φτιάξει και σχολή νοηματικής, με φοίτηση εντελώς δωρεάν, με σκοπό να ενισχύσει το πρόγραμμα απόδοσης της Θείας Λειτουργίας σε όσο το δυνατόν περισσότερες Ενορίες.
Δυστυχώς δεν μπόρεσε να γίνει ποτέ αυτό γιατί οι δάσκαλοι δεν ήταν σε θέση να μεταφράσουν όπως ακριβώς πρέπει την Θεία Λιετουργία, με αποτέλεσμα πολλές φορές να αλλάζει το νόημα.
Επ΄ ευκαιρίας να πω ότι περίπου στο τέλος του Οκτώβρη ξεκινούν τα μαθήματα τα οποία πραγματοποιούνται μία φορά την εβδομάδα (κάθε Πέμπτη) στη Μονή Πετράκη.
Η νοηματική γλώσσα, εκτός από τον πολύ σημαντικό σκοπό που έχει η σχολή της Εκκλησίας για την απόδοση της Θείας Λειτουργίας, έχει πολύ μέλλον στην Ελλάδα γιατί υπάρχει Ευρωπαϊκή εντολή να υπάρχουν διερμηνείς σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και τα νοσοκομεία. Φαντάζεστε πόσες πόρτες θα ανοίξουν ξαφνικά για τους νέους μας....