Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....

Διάφορες σελίδες που ανακαλύψαμε εμείς, ή εσείς, και πιστεύουμε ότι ενδιαφέρουν και κάποιους άλλους.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Domna
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6151
Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Γερμανία
Επικοινωνία:

Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....

Δημοσίευση από Domna »

Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
Ermite
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 03, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα-Βόλος-Θεσσαλονίκη-Πάτρα-Αίγιο

Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....

Δημοσίευση από Ermite »

Είδα τις φωτογραφίες και μου άρεσαν.
Ήταν μιά "επίθεση" του ανατολικού πνεύματος μέσα στην καρδιά της δυτικής υλιστικής ψυχρής κοινωνίας.

Απ'την άλλη πλευρά όμως σκέφτηκα "τί ζητάει η αλεπού στο παζάρι";
Πατέρες σεβαστοί, γρήγορα πίσω στη φωλιά σας, στο καντηλάκι σας, στο κομποσχοίνι σας, στη σιωπή και την αφάνειά σας..
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26229
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....

Δημοσίευση από aposal »

Και οι μοναχοί του Τρικόρφου (παπαροκάδες) ξεκίνησαν με καλές προθέσεις...
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
vasilis_m21
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 888
Εγγραφή: Δευ Μαρ 27, 2006 6:00 am

Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....

Δημοσίευση από vasilis_m21 »

Καλα καναν οι ανθρωποι, δεν καταλαβα γιατι να ειναι κακο. Εξαλλου αν θελει καποιος να προσευχεται μεσα του, μπορει να το κανει παντου. Οπως επισης, αν θελει να κανει καποιος αμαρτιες παλι μπορει να τις κανει παντου.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26229
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....

Δημοσίευση από aposal »

Οι άνθρωποι ναι, οι μοναχοί όχι. Μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορούν να βγαίνουν και εφόσον έχουν την ευλογία του Γέροντά τους.
Οι μοναχοί όμως του Τρικόρφου είχαν προχωρήσει σε συναυλίες, δίσκους κλπ. Αντί να τραβήξουν τον κόσμο σε μεγαλύτερη πνευματική προσπάθεια, έγινε το αντίθετο.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
sverkalo
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 17, 2008 6:00 am

Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....

Δημοσίευση από sverkalo »

Και ο π. Παϊσιος και άλλοι μπορούσαν να πάνε σε ένα δευτερόλεπτο στο Παρίσι.
Κι αυτό κακό ήτανε; Μην κρίνετε για να μην κριθείτε.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26229
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....

Δημοσίευση από aposal »

Μπορούσαν πράγματι. Πήγαν;
Τέλος πάντων η ουσία είναι πως ο μοναχός για να αφήσει το κελί του και να βγει στο κόσμο πρέπει να έχει πολύ επείγουσα δουλειά να κάνει και να έχει πάρει έγκριση γι' αυτό.
Δεν συζητώ για τους πνευματικούς ογκόλιθους τύπου Παϊσίου, ή Πορφυρίου οι οποίοι ξεδιψούσαν τον κόσμο με τα πνευματικά τους λόγια. Κι εκείνοι βέβαια εντολή έπαιρναν (άνωθεν).
Δεν κατακρίνουμε κανέναν. Μπορεί πράγματι οι μοναχοί στο Παρίσι να είχαν κάτι σημαντικό να κάνουν. Περισσότερο αναφέρθηκα στους μιντιάδες του Τρικόρφου.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
keliotis
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 15, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: Γιάννης@Δοξάτο
Επικοινωνία:

Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....

Δημοσίευση από keliotis »

Ολόγος της παρουσίας των αγιορειτών μοναχών στο Παρίσι είναι εδώ: http://clubs.pathfinder.gr/kellion/1294898
Κρίνονται και οι κρίνοντες
http://agioritikesmnimes.blogspot.gr/
Απάντηση

Επιστροφή στο “Σελίδες που ανακαλύψαμε και ίσως σας ενδιαφέρουν”