Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....
Συντονιστής: Συντονιστές
-
Domna
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6151
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
- Τοποθεσία: Γερμανία
- Επικοινωνία:
Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
-
Ermite
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 333
- Εγγραφή: Κυρ Σεπ 03, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα-Βόλος-Θεσσαλονίκη-Πάτρα-Αίγιο
Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....
Είδα τις φωτογραφίες και μου άρεσαν.
Ήταν μιά "επίθεση" του ανατολικού πνεύματος μέσα στην καρδιά της δυτικής υλιστικής ψυχρής κοινωνίας.
Απ'την άλλη πλευρά όμως σκέφτηκα "τί ζητάει η αλεπού στο παζάρι";
Πατέρες σεβαστοί, γρήγορα πίσω στη φωλιά σας, στο καντηλάκι σας, στο κομποσχοίνι σας, στη σιωπή και την αφάνειά σας..
Ήταν μιά "επίθεση" του ανατολικού πνεύματος μέσα στην καρδιά της δυτικής υλιστικής ψυχρής κοινωνίας.
Απ'την άλλη πλευρά όμως σκέφτηκα "τί ζητάει η αλεπού στο παζάρι";
Πατέρες σεβαστοί, γρήγορα πίσω στη φωλιά σας, στο καντηλάκι σας, στο κομποσχοίνι σας, στη σιωπή και την αφάνειά σας..
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26229
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....
Και οι μοναχοί του Τρικόρφου (παπαροκάδες) ξεκίνησαν με καλές προθέσεις...
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
vasilis_m21
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 888
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 27, 2006 6:00 am
Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....
Καλα καναν οι ανθρωποι, δεν καταλαβα γιατι να ειναι κακο. Εξαλλου αν θελει καποιος να προσευχεται μεσα του, μπορει να το κανει παντου. Οπως επισης, αν θελει να κανει καποιος αμαρτιες παλι μπορει να τις κανει παντου.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26229
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....
Οι άνθρωποι ναι, οι μοναχοί όχι. Μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορούν να βγαίνουν και εφόσον έχουν την ευλογία του Γέροντά τους.
Οι μοναχοί όμως του Τρικόρφου είχαν προχωρήσει σε συναυλίες, δίσκους κλπ. Αντί να τραβήξουν τον κόσμο σε μεγαλύτερη πνευματική προσπάθεια, έγινε το αντίθετο.
Οι μοναχοί όμως του Τρικόρφου είχαν προχωρήσει σε συναυλίες, δίσκους κλπ. Αντί να τραβήξουν τον κόσμο σε μεγαλύτερη πνευματική προσπάθεια, έγινε το αντίθετο.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....
Και ο π. Παϊσιος και άλλοι μπορούσαν να πάνε σε ένα δευτερόλεπτο στο Παρίσι.
Κι αυτό κακό ήτανε; Μην κρίνετε για να μην κριθείτε.
Κι αυτό κακό ήτανε; Μην κρίνετε για να μην κριθείτε.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26229
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....
Μπορούσαν πράγματι. Πήγαν;
Τέλος πάντων η ουσία είναι πως ο μοναχός για να αφήσει το κελί του και να βγει στο κόσμο πρέπει να έχει πολύ επείγουσα δουλειά να κάνει και να έχει πάρει έγκριση γι' αυτό.
Δεν συζητώ για τους πνευματικούς ογκόλιθους τύπου Παϊσίου, ή Πορφυρίου οι οποίοι ξεδιψούσαν τον κόσμο με τα πνευματικά τους λόγια. Κι εκείνοι βέβαια εντολή έπαιρναν (άνωθεν).
Δεν κατακρίνουμε κανέναν. Μπορεί πράγματι οι μοναχοί στο Παρίσι να είχαν κάτι σημαντικό να κάνουν. Περισσότερο αναφέρθηκα στους μιντιάδες του Τρικόρφου.
Τέλος πάντων η ουσία είναι πως ο μοναχός για να αφήσει το κελί του και να βγει στο κόσμο πρέπει να έχει πολύ επείγουσα δουλειά να κάνει και να έχει πάρει έγκριση γι' αυτό.
Δεν συζητώ για τους πνευματικούς ογκόλιθους τύπου Παϊσίου, ή Πορφυρίου οι οποίοι ξεδιψούσαν τον κόσμο με τα πνευματικά τους λόγια. Κι εκείνοι βέβαια εντολή έπαιρναν (άνωθεν).
Δεν κατακρίνουμε κανέναν. Μπορεί πράγματι οι μοναχοί στο Παρίσι να είχαν κάτι σημαντικό να κάνουν. Περισσότερο αναφέρθηκα στους μιντιάδες του Τρικόρφου.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- keliotis
- Βασικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 133
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 15, 2007 6:00 am
- Τοποθεσία: Γιάννης@Δοξάτο
- Επικοινωνία:
Re: Αγιορείτες μοναχοί στο Παρίσι .....
Ολόγος της παρουσίας των αγιορειτών μοναχών στο Παρίσι είναι εδώ: http://clubs.pathfinder.gr/kellion/1294898
Κρίνονται και οι κρίνοντες
http://agioritikesmnimes.blogspot.gr/
http://agioritikesmnimes.blogspot.gr/