Πλάνη χειροτονούν γυναίκες

Πνευματικά άρθρα και Αναγνώσματα.Αποσπάσματα από διάφορα βιβλία.

Συντονιστές: ntinoula, Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Harrys1934
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
Επικοινωνία:

Πλάνη χειροτονούν γυναίκες

Δημοσίευση από Harrys1934 »

ΠΛΑΝΗ ΧΕΙΡΟΤΟΝΟΥΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ
Διαταγές -193—Γιατί αυτή η πλάνη, το να χειροτονούν στις θηλυκές θείες ιέρειες, ανήκει στην ασέβεια των ελλήνων, όχι όμως και στις εντολές του Χριστού Γιατί αν έπρεπε να βαπτισθεί από γυναίκες, οπωσδήποτε και ο Κύριος θα μπορούσε να βαπτισθεί από τη μητέρα του και όχι από τον Ιωάννη, ¨η και όταν έστελνε εμάς να βαπτίζουμε θα έστελνε μαζί μας και γυναίκες για τον σκοπό αυτόν. Τώρα όμως πουθενά, ούτε διέταξε ούτε εγγράφως μας παρέδωσε κάτι τέτοιο
Xάρης
[Αλλά ;ώς ο ληστής ομολογώ Σοι,
Μνύσθητί μου, Κύριε,
Εν τη Βασιλεία Σου.
xenia
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: Παρ Μάιος 11, 2007 5:00 am

Re: ΠΛΑΝΗ ΧΕΙΡΟΤΟΝΟΥΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

Δημοσίευση από xenia »

Harrys1934 έγραψε: Τώρα όμως πουθενά, ούτε διέταξε ούτε εγγράφως μας παρέδωσε κάτι τέτοιο
Xάρης
Εγγράφως εντάξει πιστεύω καταλαβαίνεις ότι δεν θα μπορούσε να γίνει... Γιατί εγγράφως δεν μας παρέδωσε τίποτα ο ίδιος ο κύριός μας. Εννοώ ότι δεν έχουμε δικά Του χειρόγραφα. Ούτε και τον ενδιέφερε άλλωστε να μας αφήσει κείμενα... Σωτηρία ήρθε να φέρει.

Τώρα αυτά με τις χειροτονίες δείχνουν ότι έχουμε ξεφύγει λίγο, ας τα αφήσουμε όμως στα χέρια εκείνων που τα κατέχουν αυτά τα πράγματα. Γιατί ας πούμε προσωπικά, γνωρίζω μόνο κάποια πράγματα από την παράδοση, δεν έχω πάρει το πηδάλιο πχ να το μελετήσω να ξέρω τί απαγορεύεται και τί όχι...
Άβαταρ μέλους
Harrys1934
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 28, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: ¨οπου γη και Πατρις
Επικοινωνία:

Re: ΠΛΑΝΗ ΧΕΙΡΟΤΟΝΟΥΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

Δημοσίευση από Harrys1934 »

Καλή μου φίλη Ξένια, χαίρω που σε βρίσκω στην θέση σου, αλλά αν προσέξεις γράφει Διαταγές και σελίδα
Οι Αποστολικές διαταγές γράφτηκαν από την Κλήμη Ρώμης διαταγή Πέτρου και Παύλου, γιατί ήταν από τους πρώτους μαθητας των Αποστόλων
Και η γνησιότητα του έγκειται ότι είναι ίσως το μόνο βιβλίο που είναι σφραγισμένο από Οικουμενική Σύνοδο, την ΣΤ-- Και στοίχος δύο
Δλδ είναι λόγια του Κυρίου τα οποία τα διατηρούν οι Απόστολοι όπως τα άκουσαν Ευαγγέλια ¨Η λόγο δικής τους σοφίας Αγιο Πνεύμα Με τον καιρό θα γράψω πολλά περισσότερα και σπουδαία θέματα από το βιβλιο ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ Μέσα εκεί είναι ότι έχουμε και πιστεύει η Εκκλησία μας
[Αλλά ;ώς ο ληστής ομολογώ Σοι,
Μνύσθητί μου, Κύριε,
Εν τη Βασιλεία Σου.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πνευματικά Αναγνώσματα”